Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 april 2007 om 06:24 #17327103
dit zijn gewoon weberspruitstukken of bedoel je dat niet mx?
het hele spul: dus throttlebodies, spruitstukken luchtfilter injectiecomputer en tunen @ rollenbank is ongeveer 2000 euro?
27 april 2007 om 10:29 #17327104ja van irmsher of dbilas zijn die inlaat spruitstukken.
27 april 2007 om 10:42 #17327105
27 april 2007 om 10:42 #17327106de oogst van kadett c meeting kaiserslautern:wub
27 april 2007 om 16:55 #17327107Daar kan ik wel een voorbeeld uit kiezen!!
Later als ik groot ben moet de mijne er ook zo gelikt uit zien!:P
27 april 2007 om 17:33 #17327108nah, volledig ombouwen, door edelbrock ofzo een v6 op maat laten maken :D
27 april 2007 om 17:57 #17327109Dromen is plezant hé!:D
29 april 2007 om 14:42 #17327110gewoon zelf je best doen en kijken hoever je komt, waarschijnlijk niet het verste van allemaal, maar voor de normale hobbieist is er best wat van te maken toch?
29 april 2007 om 19:15 #17327111Een “koeler” bovenop?? appart:hmmz
29 april 2007 om 19:23 #17327112de koeler geeft zijn lucht aan het inlaatspruitstuk, snap je em al?
kijk eens goed naar die riem, en wat daar aan zit, een lief luchtpompje voor de dwangbeademing van deze motor.;)
compressorblok voor races!;)
29 april 2007 om 19:29 #17327113Origineel gepost door Laue
Een “koeler” bovenop?? appart:hmmz
is wel creabea.cooler van een subaru:hmmz
of mitsubishi padjero:hmmz
bij de padjero zit er nog een fan onder
want als die hete uitlaatlucht om hoog stijgt word het ook nie koel onder de kap.mooie oplossing voor de olievuldop:P
maar zijn hier meer foto s van;)30 april 2007 om 12:52 #17327114Origineel gepost door kadett-c-coupe
gewoon zelf je best doen en kijken hoever je komt, waarschijnlijk niet het verste van allemaal, maar voor de normale hobbieist is er best wat van te maken toch?Daar ben ik (graag) mee bezig!
Tgaat alleen een beetje traag.
Ben een leek
en moet nog alles leren.
Kzal straks eens zien of’k foto’s van mijn blok gepost krijg!1 mei 2007 om 07:11 #17327115ik ben nu net anderhalf jaar bezig, en dan begint het langzaam aan te komen:thumbup
1 mei 2007 om 07:29 #173271161 mei 2007 om 12:46 #17327117dit was jouw 2400 met carb of niet?
getragje erbij:DCIH power vers aan de haak:jerry
1 mei 2007 om 16:18 #17327118ja idd dit was hem
heb nu een set 45 mm carbs die moeten het nu gaan doen
blokkie heb ik compleet gereviseerd en natuurtijk even getrag er achter
istoch even leuker als een 4 bak denk ik2 mei 2007 om 10:01 #17327119ja dat denk ik wel, blok heeft power zat dus mag wel een tandje doorschakelen:)
wat voor nokkenas e.d. zit er in?
wat voor vermogen e.d. met de 40ers/45ers?:thumbup4 mei 2007 om 17:14 #17327120deze lijkt me ook leuk
5 mei 2007 om 21:42 #17327121TURBO TIME:wub
7 mei 2007 om 18:08 #17327122Hé Joep,…hoe gaat het met de rest van je kadett???
7 mei 2007 om 18:12 #17327123ik heb hem bij de spuiter opgehaald want die had er verder geen tijd meer voor. ben hem zelf nu aan het opbouwen de kabelboom is het moeilijkste dat laat ik aan iemand anders over en dan hoop ik toch over een paar weekjes weer de apk erop te zetten.
15 mei 2007 om 19:32 #17327124hij heeft straks gewoon 2 kms kadettjes die jongen he:wub
27 juni 2007 om 17:47 #17327125:wub:wub:wub[img]:wub:wub:wub
27 juni 2007 om 22:10 #17327126das wel wat beter dan al die ouwe 8 klepper gietijzeren troep :wors
28 juni 2007 om 12:45 #17327127Deze blokjes zien er altijd mooi uit, de “zuurstok uitvoering” had van mij niet gehoeven.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.