Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 februari 2007 om 21:23 #17327078
voor de nodige behandeling….
na de behandeling
MET BOUGIES IN KLEUR :jerry
18 februari 2007 om 19:35 #17327079Ziet er goed uit, hmmz, die bougies in kleur, tja, ik had ze op de brommert ook altied zwart :P
19 februari 2007 om 07:12 #17327080met dat zilver ook heel sjiek!
(alleen de klepdeksel mss ook int zilver was ook mooi geweest)van t weekend foto’s van mijn blokkie gemaakt, van de week ns posten dan:D
19 februari 2007 om 07:12 #17327081met dat zilver ook heel sjiek!
(alleen de klepdeksel mss ook int zilver was ook mooi geweest)van t weekend foto’s van mijn blokkie gemaakt, van de week ns posten dan:D
28 maart 2007 om 19:51 #17327082Origineel gepost door robbyrood
Deze koppen zijn in een aantal van iets van 100 gegoten door Irmscher, in de tijd dat Walter Rohrl nog met de CKadett racette en ralleyde.
Van dit ontwerp/principe zijn er ook 6-cilinder Commodore koppen.
Was bestemd om inderdaad meer vermogen te kunnen leveren.
205 -220 pk (de gewone kwamen toen niet zo ver!)en later zelf 16V’s in de Ckadett met 265 pk.
Altijd leuk van die zeldzame gevallen.ik heb nog ergens een oude folder gevonden van deze koppen. die toen te koop waren bij jetten. zou er wel is een copie van maken.
GR Rick.
29 maart 2007 om 09:26 #17327083graag:wub
29 maart 2007 om 21:30 #17327084een kennis van me heeft er twee:):):):)
30 maart 2007 om 10:15 #17327085sommige mensen hebben ook altijd geluk:wub
30 maart 2007 om 11:59 #17327086Origineel gepost door kadett-c-coupe
sommige mensen hebben ook altijd geluk:wubnouw je hebt geen reed aan hoor want je kunt er niks meer voor krijgen:)
1 april 2007 om 15:22 #17327087wat heb je nodig? anders kun je het ook gewoon laten maken?? bronzen klepgeleiders oid?
kost wel wat maar die koppen zal ie ook niet voor 50 euro per stuk kopen wel?:D
moet ie ze kwijt? geef maar hier:D
5 april 2007 om 20:33 #17327088AnoniemLid sinds:
1 January 1970hier mijn motortje van de rekord:
een 1.9N met varajet 2 carb met K&N open luchtfilter
Facet benzinepomp
en verder…. helemaal niets…. :P
veel kabaal, weinig pk’s :D6 april 2007 om 06:31 #17327089mijn 2.0 weber 32/36 2trapcarb
kop 1 mm gevlakt
290 graden kent cams nokkenas, vaste stoters:wub9 april 2007 om 19:36 #17327090mooi blok !!!
Die weber, die past zeker niet op een standaard (varajet II) inlaatspruitstuk ?
10 april 2007 om 08:56 #17327091voor zover ik weer wel hoor…… deze carb is iets groter als een varajet volgens mij.
ze werden ook geleverd op een ford capri 2.3 v6
24 april 2007 om 18:57 #17327092Origineel gepost door joep12
een foto van de mijne!!!:kewlpics
eej joep,
wat heb je met je inlaat gedaan?
gewoon afgezaagd?mvg nick
24 april 2007 om 19:11 #17327093[img]
24 april 2007 om 21:33 #17327094:thumbup
25 april 2007 om 09:02 #17327095zelfbouw inlaat?
hoe wat waarom??:thumbup
25 april 2007 om 13:08 #17327096Zelfbedachte Ram-Induction voor een CIH-6-cilinder? :thumbup
25 april 2007 om 13:28 #17327097gaat bij die carburateur alletwee de kleppen tegelijk open of een voor een
25 april 2007 om 13:53 #17327098Origineel gepost door Keesjr
Zelfbedachte Ram-Induction voor een CIH-6-cilinder? :thumbupja, werkt alleen niet :P
25 april 2007 om 15:58 #17327099dt is een race monza,….leuk project!!
Es kijken of ik de url van die website kan linken25 april 2007 om 19:30 #17327100eej joep,
wat heb je met je inlaat gedaan?
gewoon afgezaagd?mvg nick [/quote]
de orginele? of deze die er nu opzitten, dat is van kronenburg. king:
26 april 2007 om 08:05 #17327101geert: mijn kleppen gaan 1 voor 1 open
weber 32/36 progressieve carburateur.
26 april 2007 om 18:15 #17327102Origineel gepost door joep12
eej joep,
wat heb je met je inlaat gedaan?
gewoon afgezaagd?mvg nick
de orginele? of deze die er nu opzitten, dat is van kronenburg. king: [/quote]
kosten? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.