Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 december 2006 om 21:34 #17327053
Mijn hobby ding zoals ik hem had voor de Calibra Turbo.
4 december 2006 om 09:52 #17327054Origineel gepost door mantaroel
en dan nog maar 1
Mooi gassysteem op de inlaatspruitstukken met die stangetjes,komt me bekend voor.
Ligt deze motor in een blauwe B manta uit Limburg?4 december 2006 om 10:07 #17327055zo te zien ist n B manta jah aan de schermen te zien… hij is op deze foto nog nieuw in opbouw zo mooi schoon en fris en nog zonder radiator.
7 december 2006 om 08:32 #17327056ja dat is hem, is van een vriend van mij.
Is een 2.5 met gesmede zuigers, bewerkte kruk, kop grote kleppen.
Zeg maar het hele gamma.
En gloednieuwe webers.7 december 2006 om 09:59 #17327057Origineel gepost door mantaroel
ja dat is hem, is van een vriend van mij.
Is een 2.5 met gesmede zuigers, bewerkte kruk, kop grote kleppen.
Zeg maar het hele gamma.
En gloednieuwe webers.Heb gehoord dat ie gaat als de brandweer :thumbup
Die kop komt van een kennis van mij die heeft hem toen laten bewerken maar is nooit gebruikt en dus verkocht aan jouw vriend.7 december 2006 om 16:34 #17327058Origineel gepost door bascona1
Origineel gepost door mantaroel
ja dat is hem, is van een vriend van mij.
Is een 2.5 met gesmede zuigers, bewerkte kruk, kop grote kleppen.
Zeg maar het hele gamma.
En gloednieuwe webers.Heb gehoord dat ie gaat als de brandweer :thumbup
Die kop komt van een kennis van mij die heeft hem toen laten bewerken maar is nooit gebruikt en dus verkocht aan jouw vriend.Hij heeft het blok toch kompleet zo gekocht.
Ik heb het zelf opgehaald en ingebouwd7 december 2006 om 19:08 #17327059Origineel gepost door mantaroel
Origineel gepost door bascona1
Origineel gepost door mantaroel
ja dat is hem, is van een vriend van mij.
Is een 2.5 met gesmede zuigers, bewerkte kruk, kop grote kleppen.
Zeg maar het hele gamma.
En gloednieuwe webers.Heb gehoord dat ie gaat als de brandweer :thumbup
Die kop komt van een kennis van mij die heeft hem toen laten bewerken maar is nooit gebruikt en dus verkocht aan jouw vriend.Hij heeft het blok toch kompleet zo gekocht.
Ik heb het zelf opgehaald en ingebouwdJa dat kan ook wel maar ik weet toevallig waar die kop vandaan komt die daar op zit.( of ik moet mezelf heel sterk vergissen )
Maakt verder ook niks uit,het is gewoon een goede cilinderkop.15 december 2006 om 12:08 #17327060ik heb hem van Krijn
16 december 2006 om 09:26 #17327061Origineel gepost door mantaroel
ik heb hem van KrijnKom daar ook regelmatig.
18 december 2006 om 20:25 #17327062hir nog enkele van mijn kadettjes voor en na.
22 december 2006 om 18:08 #17327063bopbopbop
klinkt ruig dat blokkie en loopt als de brandweer!24 december 2006 om 19:20 #17327064goeidag
op deze onderstaande foto zitten er schuimfilters op de kelken gebonden met ty-raps, maakt dit niet uit voor je lucht doorstoming?
ik dacht dat een schuimfilter altijd meer volume nodig had
25 december 2006 om 13:04 #17327065ty ripjes zijn beetje jammer….. verder echt heel vet blokkie in n c kadettje zo te zien….. irmscher klepdekseltje:wub:wub
wat voor power levert ie?
25 december 2006 om 17:36 #17327066het is mijn blokkie niet
maar mijn vraag was of het ook uitmaakt dat de schuimfilters zo dicht op de kelken zitten
ben namelijk met een d kadett bezig met webers er op maar durf niet met open kelken terijden. en k&n filters kan ik niet kwijt
28 december 2006 om 22:59 #17327067kan geen kwaad…
zonder filter rijden is voor een 4 takt geen probleem…zolang ie maar niet zand ofzo hapt….
29 december 2006 om 12:48 #17327068En wat dachten jullie hiervan. Dit zie je niet elke dag, dacht ik zo. Ascona A met CIH met crossflow kop….
29 december 2006 om 23:25 #17327069hmmm waarom zouden ze de in en uitlaat niet om hebben gewisseld bij die crossflow koppen… zou dat niet veel makkelijker geweest zijn ivm stuurstangen :hmmz
of is die crossflow kop van een ander model afgehaald en sla ik de plank mis?;)
30 december 2006 om 08:17 #17327070Origineel gepost door damage
hmmm waarom zouden ze de in en uitlaat niet om hebben gewisseld bij die crossflow koppen… zou dat niet veel makkelijker geweest zijn ivm stuurstangen :hmmzof is die crossflow kop van een ander model afgehaald en sla ik de plank mis?;)
FORD:P
30 december 2006 om 19:10 #17327071Ik heb geen idee, deze kop heb ik pas 1 keer gemonteerd gezien. De ascona stond toen (eind jaren ’90) bij Jansen Tuning in Goor. Ik heb toen maar gelijk 2 fototjes gemaakt.
Ik heb in Duitsland nog wel eens zo’n kop te koop gezien, maar verder nooit meer.31 december 2006 om 17:51 #17327072leuk hebbedingetje!
1 januari 2007 om 22:35 #17327073Deze koppen zijn in een aantal van iets van 100 gegoten door Irmscher, in de tijd dat Walter Rohrl nog met de CKadett racette en ralleyde.
Van dit ontwerp/principe zijn er ook 6-cilinder Commodore koppen.
Was bestemd om inderdaad meer vermogen te kunnen leveren.
205 -220 pk (de gewone kwamen toen niet zo ver!)en later zelf 16V’s in de Ckadett met 265 pk.
Altijd leuk van die zeldzame gevallen.2 januari 2007 om 16:00 #17327074265 pk in c kadett
ooowyeah hebbe hebbe hebbe!18 januari 2007 om 19:29 #17327075AnoniemLid sinds:
1 January 1970Origineel gepost door koert517
goeidagop deze onderstaande foto zitten er schuimfilters op de kelken gebonden met ty-raps, maakt dit niet uit voor je lucht doorstoming?
ik dacht dat een schuimfilter altijd meer volume nodig had
Zo een kleppendeksel heb ik ook te koop:
18 januari 2007 om 21:25 #17327076dit is de mijne
heb hem vorigeweek opgehaald en moet alle draden zooi nog maar eens weg werken want vind het zo geen gezicht en de ducktape er af en alles schoon maken en en en enz, kortom nog veel te doen!19 januari 2007 om 20:17 #17327077http://www.opeltuners.com/project400hp/engine.jpg
454 Pk en 525 Nm
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.