Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 november 2006 om 19:09 #17327028
Origineel gepost door golfkiller
[img]
[img]
[img]leuk zo,n manta met turbo:jerry
maarre als da een turbo is die nie watergekoeld is en dat de olieleiding is aan de zijkant dan denk ik dat dat nie goe is
zo verbrand de olie in de turbo[naar horen zeggen]hij moet altijd boven er in onder er uit.of heb ik da fout:hmmz6 november 2006 om 19:22 #17327029zou best kunnen,..ik zag die foto’s net met het googlen en ik dacht gooi ze hier effe neer. Ik zal wel eens kijken voor die turbo-plaatjes. Daar zat eigenlijk een hele website aan vast:vertag
8 november 2006 om 12:12 #17327030een foto van de mijne!!!:kewlpics
8 november 2006 om 12:13 #17327031:wtf hij is wel heel groot geworden.
8 november 2006 om 19:47 #17327032dan moetje de volgende keer die resolutie aanpassen
maar is niet zo erg. nu zien we de details tenminste :D:D
hoeveel paardjes heeft je blokkie eigenlijk?8 november 2006 om 21:25 #17327033Wat voor motor-management heb je eraan gekoppeld?
DTA of mega-squirt of ?????Andere zuigers of standaard?
9 november 2006 om 16:41 #17327034kms van kronenburg.
onderblok is opgeboord naar 2.5 met gesmede omega zuigers.
2.0l kop waarin 2,4kleppen zijn ingeslepen en andere nokkenas 280graden. maakt niet veel toeren maar heeft wel veel koppel.zou bij kronenburg op de testbank komen maar eerst nog een spagetti spriutstuk erop. pks geen idee
13 november 2006 om 12:00 #17327035wees maar voorzichtig met die filters :o afgezien van dat ze niet echt het vermogen helpen is de kans op brandgevaar redelijk groot
13 november 2006 om 12:16 #17327036Die schuimfilters kunnen schijnbaar in de fik vliegen bij backfires zegt men. En ze kunnen dan kapotscheuren zodat je brandende lappen schuim weg gooit en evt opzuigt.
Ik denk dat dit wel meevalt want anders zou iedereen gewoon met katoenen filters rijden.
:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz14 november 2006 om 16:51 #17327037ik ben van plan om een airbox te maken. van polyester of carbon, maar dat schiet nog niet echt op.:afro
15 november 2006 om 17:37 #17327038we want :kewlpics:kewlpics van die airbox!
21 november 2006 om 23:56 #17327039hier men cih blokje
is wel nog niet klaar, inlaatcollector en thermostaat huis komen nog…
maar ben er aan bezig
22 november 2006 om 11:08 #17327040die filters vallen opzich wel mee, katoen kan ook gaan branden als de motor mengsel terugspuuwt en backfired, dat geeft ook rommel.
ik weet niet in hoevere ik de praktijk moet geloven maar ik heb zon ITG boxfilter, 3 laags en brandveilig schuim, tsja alles wil branden denk ik dan behalve beton:jerry
groeten
23 november 2006 om 10:05 #17327041Origineel gepost door koert517
met de grote van de aansluitingen bij het spruitstuk is er geen verschil volgen mij hoor. als hij maar genoeg bezine krijgt dan is het altijd goed, mijn 2.4 draait ook goed op deze solex.“Met deze solex” ,bedoel je dan die van een 1.6s? Hoe krijg je die dan op een 2.4 blok een 1.6s, 2.0s etc spuitstukken passen er niet op?
23 november 2006 om 11:01 #17327042Je kan een 1.6/2.0 spruitstuk aanpassen, je moet dan het gat van het centreerpennetje opnieuw boren.
27 november 2006 om 15:57 #17327043Ik Heb nog geen Getunede 1.2 blokkie gezien:sleeping
27 november 2006 om 17:04 #17327044hier wat foto’s van mijn motorblokkie in zomer en winter uitvoering;
27 november 2006 om 17:36 #17327045[img]
[img]27 november 2006 om 17:47 #17327046en nog een………
[img]27 november 2006 om 17:49 #17327047en nog een….:sleeping
[img]28 november 2006 om 08:38 #17327048Originally posted by Laue
Ik Heb nog geen Getunede 1.2 blokkie gezien:sleepingis ook geen CIH hè ;)
28 november 2006 om 13:46 #17327049deze is helaas niet van mij
28 november 2006 om 13:56 #17327050Origineel gepost door golfkiller
[img]Dit is toch zeker geen CIH (loopt wel lekker)
28 november 2006 om 14:01 #17327051en nog een met compressor
2 december 2006 om 12:53 #17327052en dan nog maar 1
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.