Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2006 om 10:41 #17327003
met de grote van de aansluitingen bij het spruitstuk is er geen verschil volgen mij hoor. als hij maar genoeg bezine krijgt dan is het altijd goed, mijn 2.4 draait ook goed op deze solex.
8 oktober 2006 om 12:44 #17327004ik had begrepen dat een 2.0 E al grotere kanalen had als een 2.0 N
of bedoelen ze alleen de grootte van de kleppen?
en in hoeverre dat ze groter zouden zijn weet ik ook niet, kan goed maar n paar mm schelen?
8 oktober 2006 om 20:07 #17327005Origineel gepost door kadett-c-coupe
ik had begrepen dat een 2.0 E al grotere kanalen had als een 2.0 Nnee, is gelijk
of bedoelen ze alleen de grootte van de kleppen?
nee, is gelijk
en in hoeverre dat ze groter zouden zijn weet ik ook niet, kan goed maar n paar mm schelen?
niks, is gelijk
9 oktober 2006 om 12:28 #17327006Okej henk dat is duidelijk!!
Bedankt voor de info!9 oktober 2006 om 15:22 #17327007Origineel gepost door marcV
De radiateur
De ven.
okee bedankt, komt de onderkant van de rad. niet tegen de keienvanger aan of heb je daarom een gte voorspoiler en die keienvanger weggehaald ?
9 oktober 2006 om 16:13 #17327008okee bedankt, komt de onderkant van de rad. niet tegen de keienvanger aan of heb je daarom een gte voorspoiler en die keienvanger weggehaald ? [/quote]
Er is inderdaad een stuk uit de keienvanger gehaald. En daarom een GT/E spoiler.
10 oktober 2006 om 08:28 #17327009komt ie dan daar ook nog onderuit, ik bedoel is het laagste punt in de neus de radiator , als je bv iets zou raken ?
het schijnt dat bv van een porsche 944 dat niet het geval is
10 oktober 2006 om 08:46 #17327010Bij een porsche radiator staan blijkbaar de wateraansluitingen op een goede plaats voor een 24v. Maar hij lijkt nog een paar mm dieper te zijn. Die van een calibra vind je dan weer makkelijker, dacht dat ik een 50 euro betaald had met verzending op ebay.de..
10 oktober 2006 om 09:16 #17327011wel interessante website, alleen jammer dat niet alle maten erbij staan, zoals hoogte :(
10 oktober 2006 om 12:30 #17327012höhe?
10 oktober 2006 om 13:38 #17327013Origineel gepost door mr-turbo
komt ie dan daar ook nog onderuit, ik bedoel is het laagste punt in de neus de radiator , als je bv iets zou raken ?het schijnt dat bv van een porsche 944 dat niet het geval is
Laagste punt van de radiator komt ongeveer gelijk met het laagste punt keienvanger, echter is dat gedeelte weg. Dat is sowieso al nodig om de lijn 6 er in te krijgen.
De gte-voorspoiler komt een flink stuk lager dan de keienvanger.
Laagste punt blijft de onderkant van de voorbalk, en dat is weer gelijk met onderkant carter. de onderkant van de radiateur zit zo’n 10cm hoger.Bij m’n MV6 gebruik ik de radiateur van Senator/Monza-A
aangezien de lengte een stuk korter is dan de lijn6
deze is nog hoger, groter, en koelt prima, past mooi tussen de scharnieren van de motorklep, en zit eveneens 10 cm boven onderkant carter.
Ik denk dat dit ook goed past voor een V8
Is geen CIH, weet ik.10 oktober 2006 om 15:03 #17327014Even een foto gemaakt voor jullie. Hier kun je de hoogte van de radiateur redelijk goed zien. Ik ben er zelf zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat de koelwater aansluiting aan de verkeerde kant zit, maar dat is alleen aan de onderkant en dat zie je toch bijna niet………….
10 oktober 2006 om 15:21 #17327015Idd, dit probleem zou je evntueel niet hebben met t porsche exemplaar; maar ja…waar vind je zo eentje…
moet ook nog uitzoeken hoe ik die waterslangen ga omleiden…maar dat zal wel lukken zeker.
10 oktober 2006 om 16:16 #17327016De bovenzijde komt wel zeer mooi uit ;) Dus met een kort stukje slang kun je ‘m al op je thermostaathuis aansluiten.
10 oktober 2006 om 16:37 #17327017idd de bovenste is makkelijk; alleen de onderste nog zien om te leiden. Hoe weet ik nog niet; maar t zal wel moeten lukken :thumbup
10 oktober 2006 om 19:42 #17327018Ook lekker standaard mat automaat, het rijd nog niet maar schiet al lekker op.
Is nu voor de ombouw een 3.0E maar wordt toch de C30LE die ik liggen heb.
En dit is de andere die is al af. En met 5 Bak
10 oktober 2006 om 19:50 #17327019Origineel gepost door Transeurope
Idd, dit probleem zou je evntueel niet hebben met t porsche exemplaar; maar ja…waar vind je zo eentje…moet ook nog uitzoeken hoe ik die waterslangen ga omleiden…maar dat zal wel lukken zeker.
Ik heb toen een 24V aatje gehad daar zat een Porsche 944 radiator in maar dan van een 944 s4 of s3 weet nie meer psies paste goed alleen het front was flink verbouwt en hij kwam tegen de motorkapscharnieren aan. Deze scharnieren zaten in het front en op de motorkap een flink eind naar buiten gelast zodat ze er niet tegenaankwamen.
Heb toen bij de 24v een radiateur laten maken van (dacht 50 bij 40 cm) en een 5cm dik dubbelrijig verspringent koelblok. Kostte €200,-. Enige nadeel is als ie lek slaat op vakantie dan heb je een redelijk probleem. (maaaarrrr een renault express radiateur past er voor nood wel even in ;))
13 oktober 2006 om 15:26 #17327020kheb nog wat plaatjes gevonden in mijn verzameling oude foto’s
[img]
[img]
[img]
[img]6 november 2006 om 07:58 #17327021sweeet :wub:wub:wub
verder niemand plaatjes? :cry:cry:cry6 november 2006 om 18:14 #17327022Ik heb ook nog wel wat foto’s, deze staan allemaal op onze website:
Kan het topic weer even vooruit :D
6 november 2006 om 18:33 #17327023sweet and sexy!!:o:o:o
wat is je website? in het belang van dit topic denk ik dat je wel ff reclame mag maken…
6 november 2006 om 18:37 #17327024dit is wel een heel bekende onder de c kadett rijders:P
hobby bob:jerry
6 november 2006 om 18:41 #17327025ik zie de sticker van rand-tuning nog zitten
6 november 2006 om 18:46 #17327026Mijn website is http://www.mantagsi.nl
6 november 2006 om 18:53 #17327027[img]
[img]
[img] -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.