Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2006 om 18:17 #17326978
mooi spulleke………
niemand verder pics?28 september 2006 om 12:06 #17326979Mijnes:
std 1900BTW, die verchroomde motorsteunen voor een GT zijn te koop
29 september 2006 om 20:50 #17326980mooi spul zo’n GT klepdekseltje!
30 september 2006 om 11:55 #17326981En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.
30 september 2006 om 17:55 #17326982Origineel gepost door marcV
En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.lekker standaard:P mijn achterste:P:thumbup;):wors
30 september 2006 om 18:08 #17326983hahaha ja standaard 3L 6 cilinder in de manta A? toch alleen bij te 2800 een 2.8 6l…..
blokje zal best standaard zijn en lekker lopen. en als t mantaatje van voor een bepaalde datum is kun je m zonder omkeuren zo rijden!
30 september 2006 om 22:17 #17326984En gas…!!
1 oktober 2006 om 05:42 #17326985Origineel gepost door robbyrood
En gas…!!Ja, ik ben een echte LPG fan:thumbup. Kun je lekker goedkoop rondsturen. En al het gasstuk goed gemaakt is dan lever je ook vrijwel geen vermogen in.
En met “standaard” bedoel in natuurlijk de 3.0E, er zit alleen een K&N filter op en de kop is gevlakt.1 oktober 2006 om 13:35 #17326986CIH nadat hij 2 jaar stilgestaan had … 1700S 89PK.
Wij proberen te starten op LPG … loopt ie ook nog :D, ik heb er nog een filmpje van, dat was echt erg :D
Toen was ik er mee bezig … :
Kleppen gesteld, ontsteking op tijd gezet, nieuwe olie en filter, nieuwe benzineleidingen, nieuwe v-snaar, nieuwe bougies (deze keer WEL lange schacht :hmmz) en ben vast nog wel wat dingen vergeten
1 oktober 2006 om 18:21 #17326987Origineel gepost door ar
Hier mijn turbo cih.vraagje waar zit bij deze de luchtweger ofwel luchtmassameter??
of zit daar ook een andere ontsteking op.
en zijn er meer pic s van:thumbup1 oktober 2006 om 18:43 #17326988wil wel maar krijg dr nog steeds geen foto op:argue:swear:swear:swear:swear:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag
1 oktober 2006 om 20:30 #17326989Tis toch wat:)
1 oktober 2006 om 21:17 #17326990Origineel gepost door marcV
En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.wat voor radiator is dat, en komt ie niet tever naar onderen ?
1 oktober 2006 om 21:58 #17326991Origineel gepost door pipo
Origineel gepost door ar
Hier mijn turbo cih.vraagje waar zit bij deze de luchtweger ofwel luchtmassameter??
of zit daar ook een andere ontsteking op.
en zijn er meer pic s van:thumbupgeen LHM of LMM :D de lucht wordt ook hier op een andere manier gemeten …..doordat de LHM of LMM weg wordt gelaten scheelt dat weer iets meer koppel ….en natuurlijk de pk’s niet te vergeten:P
2 oktober 2006 om 05:56 #17326992Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door pipo
Origineel gepost door ar
Hier mijn turbo cih.vraagje waar zit bij deze de luchtweger ofwel luchtmassameter??
of zit daar ook een andere ontsteking op.
en zijn er meer pic s van:thumbupgeen LHM of LMM :D de lucht wordt ook hier op een andere manier gemeten …..doordat de LHM of LMM weg wordt gelaten scheelt dat weer iets meer koppel ….en natuurlijk de pk’s niet te vergeten:P
maar de mosselman turbo s hadden toch gewoon l,jettronic er op??
en deze dus niet.wat voor iets zit hier dan op DTA/KMS:hmmz2 oktober 2006 om 09:49 #17326993maar de mosselman turbo s hadden toch gewoon l,jettronic er op??
en deze dus niet.wat voor iets zit hier dan op DTA/KMSja klopt
2 oktober 2006 om 15:34 #17326994Origineel gepost door opelclanermelo
Origineel gepost door marcV
En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.lekker standaard:P mijn achterste:P:thumbup;):wors
MarcV heb je misschien nog wat meer foto’s van het gedeelte bij de radiator? Ik ben namelijk ook bezig met een manta a 6 cilinder maar zit nu met het probleem van de koeling.
3 oktober 2006 om 17:17 #17326995Mr. Turbo………. Het is een radiateur van een Calibra Turbo. Ik heb er een ven van een Mercedes 300D voor zitten. Deze is pas 2 maal aangesprongen met een buitentemperatuur van 37 graden, dus koelen doet hij als de beste. Het komt allemaal zeer precies uit, ik heb namelijk een orginele GT/E voorspoiler ervoor zitten. Deze heb ik niet verbouwd en is dus nog geheel orgineel. Ik zal even zoeken naar wat foto’s van dat zaakje.
3 oktober 2006 om 17:43 #17326996De radiateur
4 oktober 2006 om 19:33 #17326997dat koelt wel “verrekes” zoals we dat hier in brabant noemen :P
6 oktober 2006 om 15:21 #173269986 oktober 2006 om 19:34 #17326999hoi koert
die spruitstuk heb ik ook op mn 2.0e zitten als ik het goed zie.maar waar komt dat origineel eigenlijk vandaan? wat voor motortype? al vast bedankt!
7 oktober 2006 om 10:07 #17327000`t ouwe motortje…
en het eind resultaat..:)
7 oktober 2006 om 15:54 #17327001Origineel gepost door kadett-c-coupe
hoi koert
die spruitstuk heb ik ook op mn 2.0e zitten als ik het goed zie.maar waar komt dat origineel eigenlijk vandaan? wat voor motortype? al vast bedankt!
hallo
dit spruitstuk met carburateur heeft eerst op mijn 1.6 S gezeten. maar op een 2.0E zit een injectie op maar kan wel een 2.0 S of N geweest zijn maar daar zaten varajet carburateurs op volgens mij
7 oktober 2006 om 18:23 #17327002mijn auto is eerst n 1.6 S geweest (berlinetta) en is nu gepromoveerd tot 2.0
dus dat is dikke kans dat ze dat zo over hebben gezet!…spruitstuk moet dus effe gedremeld worden dat het mooier aansluit dan waarschijnlijk, levert met n beetje geluk ook weer paardjes op
Bedankt voor de info koert!
ghanz mooi motortje! alleen schoongemaakt en in de lak of ook gereviseerd?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.