Forumindex › Forums › Techniek › Cih › show hier plaatjes van cih motoren!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 november 2009 om 16:30 #17327278
Haaksbergen ligt in de buurt van Rijssen idd, maar alleen de banden waren te koop.
Auto komt denk ik niet te koop;).
21 november 2009 om 19:23 #17327279hier mn nieuwe 1.6S motor nadat de oude ..zal geen namen zeggen als perfect werd vertelt gewoon in elkaar gelopen bleek tezijn
22 november 2009 om 09:17 #17327280Daarmee doel je op iemand van dit forum? :hmmz
22 november 2009 om 12:20 #17327281hij zit hier ook op het forum als het goed is met zn a manta baby blauw maja hij zal spontaan er niks meer van weten …spreek hem wel als ik het blok open heb
22 november 2009 om 19:11 #17327282@ Sniksnak
Ooh alleen de velgjes te koop!
Kon mij niet helemaal de advertentie meer herineren, maar het plaatje van de auto wel :angel23 november 2009 om 08:21 #17327283origineel gepost door bcoupe 1.6
hij zit hier ook op het forum als het goed is met zn a manta baby blauw maja hij zal spontaan er niks meer van weten …spreek hem wel als ik het blok open hebHoopt dattie zich diep schaamd.. :puke
23 november 2009 om 08:31 #17327284hoop het ook …was toen met de motor bezig …toen liep de motor wel …..met pijn en moeite en reed hij langs ..keek hem aan reed vervolgens hard door ds hij weet het wel
nu mooi de andere 16S opbouwen ..hopen dat die wel goed is:wors
25 november 2009 om 15:13 #17327285zo op naar een beetje positiever …zo ziet mn nieuwe motor er nu uit
ik heb wel enkele onderdelen overmoeten zetten ..maja zat er ook niet op;)
25 november 2009 om 17:11 #17327286origineel gepost door astradti
origineel gepost door mr-turbo
origineel gepost door robbyrood
zijn wel andere zuigers… is de slag niet 90mm of 92 mm???nou, lijken me zo met het blote oog standaard 2,4 zuigers….
en die zijn idd niet zo sterk :(Of het originele zijn weet ik niet, het zijn mahle zuigers….
Originele zuigers van c24ne zijn Mahle zuigers, dit even ter info.
25 november 2009 om 19:22 #17327287origineel gepost door bcoupe 1.6
zo op naar een beetje positiever …zo ziet mn nieuwe motor er nu uitik heb wel enkele onderdelen overmoeten zetten ..maja zat er ook niet op;)
Wat is dat mooie gouden kleurtje voor soort verf?
25 november 2009 om 20:40 #17327288origineel gepost door McLambo
origineel gepost door bcoupe 1.6
zo op naar een beetje positiever …zo ziet mn nieuwe motor er nu uitik heb wel enkele onderdelen overmoeten zetten ..maja zat er ook niet op;)
niet lachen:afro action spuitbus …die troep blijft nog goed zitten en kost 2e…….en moet de motor en dynamo steun overzetten maar nog eerst goed schoonmaken met thinner
:jerrymn vader zei dat voorheen de motoren die gereviceert werden goud kleurig werden gespoten ….dus heb ik ook bij deze :P
29 november 2009 om 19:52 #17327289Heej, nog ff over die 2,4 die da nie bleek te zijn of wa dan ook.
Joep die ken ik al meer als 10 jaar en die is alles behalve n oplichter,
heb samen met hem heeeel veeeel uren in de auto’s van hem gestopt
en heeft veel behang en pleisters gekost op mn handen. Maar 1 ding
weet ik zeker en da is datie altijd alles zo netjes probeert te maken
op welke manier dan ook, of samen met mij en als da nie lukt dan
maar naar de garage ermee. Dus om ff t mis verstand uit de wereld
te helpen, tis zeker geen oplichter en hij wist er ( net als ik ) zeker niks
vanaf da de motor nie goed was, want in de coupe kon ie mijn 16v goed
bijhouden dus leek niks mis mee.gr’s
30 november 2009 om 12:50 #17327290origineel gepost door bcoupe 1.6
origineel gepost door McLambo
niet lachen:afro action spuitbus …die troep blijft nog goed zitten en kost 2e…….en moet de motor en dynamo steun overzetten maar nog eerst goed schoonmaken met thinner
:jerrymn vader zei dat voorheen de motoren die gereviceert werden goud kleurig werden gespoten ….dus heb ik ook bij deze :P
Toch leuk, beetje die oude gebruiken erin houden Zou dit ook blijven zitten als de motor een keer goed op temperatuur komt?
1 december 2009 om 07:57 #17327291origineel gepost door Junior125
Heej, nog ff over die 2,4 die da nie bleek te zijn of wa dan ook.
hee junior heb het hier ook al uitgelegt en vorige week toevallig joep nog gesproken en die was ook verrie pist:fy1 want die heeft dus echt dik geld betaald voor die motor.hij zei al daar is hij nog niet mee klaar[je weet wel wie]:vertag
1 december 2009 om 13:35 #17327292origineel gepost door McLambo
origineel gepost door McLambo
Toch leuk, beetje die oude gebruiken erin houden Zou dit ook blijven zitten als de motor een keer goed op temperatuur komt?
naja ik zal er niet echt veel rijden ..maar blijft hoplijk zitten …heb niet echt veel zin om alles er weer uit tehalen:hmmz…maja ik was 45 minuutjes bezig en zat de blok en bak er in en ook de aandrijf as ..doe het wel in mn 1tje
1 december 2009 om 18:26 #17327293origineel gepost door pipo
origineel gepost door Junior125
Heej, nog ff over die 2,4 die da nie bleek te zijn of wa dan ook.
hee junior heb het hier ook al uitgelegt en vorige week toevallig joep nog gesproken en die was ook verrie pist:fy1 want die heeft dus echt dik geld betaald voor die motor.hij zei al daar is hij nog niet mee klaar[je weet wel wie]:vertag
Ik heb joep ook geen oplichter genoemd, alleen als je ‘s avonds dat blokje opentrekt en dan zoiets tegenkomt dan krijg je ook je bedenkingen. Ik heb het laatste gedeelte van de post al gewijzigd, ik wil hem ook niet zwart maken. We zijn dan beide opgelicht door die kerel, alleen joep wat meer als ik. De kadett heb ik verkocht met alles wat er bij zat en gaat naar belgie, zaterdag komen ze hem halen en ga ik op zoek naar een commodore b coupe. We maken er geem woorden meer over vuil, gebeurd is gebeurd.
2 december 2009 om 17:35 #17327294Ja er kan toch niemand meer iets aan veranderen, en blijft wel jammer van de coupe want von t altijd n super gave bak,
vooral omda we m zo goed als zelf hebben gebouwd, maarja commodore b is ook zeker wel vet :D
en ja die FLAPDROL in lierop krijgen ze ook nog wel n keer te pakken, weet nie wie maar da komt zeker nog wel
vooral zoals ie de laatste tijd bezig is.Succes met de motor nog verder.
Gr’s
22 mei 2010 om 08:25 #17327295hier dan ook even een paar pics van mijn cih
is een 2,2 met gasklepuis en injectie van een 2.0 en een 1,9 nokkenas
is nog niet helemaal klaar ,maar toch
24 mei 2010 om 09:04 #17327296plaatje van mijn manta motor
24 mei 2010 om 20:34 #17327297:wors
25 mei 2010 om 12:41 #17327298dat is wel een heel geil blokkie:wub:wub:wub
25 mei 2010 om 16:57 #17327299wat een huisvlijt king:
29 mei 2010 om 18:30 #17327300dit word de mijne 2.2 met scherpe nokkenas en nog ietske
de culasse of kop komt wel nog in het geelgrtz
22 december 2011 om 10:47 #1732730119 september 2012 om 19:48 #17327302 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.