Show hier je Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Show hier je Insignia

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 880)
  • Auteur
    Berichten
  • #17490584
    Spacejam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2006

      Ik kwam vorige week nog een mooie witte insignia opc tegen in mierlo (4 of 5 deurs), mooi ding:cool:

      Bij mijn vader zijn insignia waren ze achterop gereden een paar dagen terug :(, wel gelukkig alleen wat blikschade.

      #17490585
      Tallguy
        Lid sinds:
        13 October 2010

        Hallo,

        Eind oktober kan ik mijn Insignia ophalen bij de dealer en heb er onder andere voor gekozen om de standaard velgen te vervangen voor 20 inch Irmscher velgen. Voor het gezicht en zoals ik dat zie op de foto’s van de vorige pagina oogt de auto nog mooier als deze is verlaagt. De grote vraag is of het comfort niet sterk achteruit gaat of kan het flexride systeem dit handelen?

        Voor de volledigheid de configuratie van de auto zoals deze wordt afgeleverd:

        Insignia 5 deurs 1.6T handgeschakeld (Edition) in Olympic White
        Flexride
        20 inch irmscher
        CD550 met navigatie
        Sportstoelen
        Achteraf leder
        ruimtebesparend reserve wiel :)

        #17490586
        Opel4all
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2006

          origineel gepost door Tallguy
          Hallo,

          Eind oktober kan ik mijn Insignia ophalen bij de dealer en heb er onder andere voor gekozen om de standaard velgen te vervangen voor 20 inch Irmscher velgen. Voor het gezicht en zoals ik dat zie op de foto’s van de vorige pagina oogt de auto nog mooier als deze is verlaagt. De grote vraag is of het comfort niet sterk achteruit gaat of kan het flexride systeem dit handelen?

          Voor de volledigheid de configuratie van de auto zoals deze wordt afgeleverd:

          Insignia 5 deurs 1.6T handgeschakeld (Edition) in Olympic White
          Flexride
          20 inch irmscher
          CD550 met navigatie
          Sportstoelen
          Achteraf leder
          ruimtebesparend reserve wiel :)

          Hallo,

          Ik zelf heb hem nog niet verlaagd (na de winter), degene die ik ken met de 20″ OPC wielen er onder, zegt dat het comfort er niet minder om word.

          Ben er zelf ook nog niet over uit, als ik hem verlaagd heb en het valt mij dan tegen, dan gaan ze gelijk weer in der verkoop;)

          Ik had nog een vraagje: Word bij jou het leder ingebouwd door DK-Schweizer (via de Opel Dealer?)

          Groetjes, Joche

          #17490587
          fresh_leki
            Lid sinds:
            2 September 2010

            Comfort gaat naar mijn mening altijd achteruit als je een auto verlaagd.
            Heb nog niemand geweten waar dat niet zo is!! Maar ik heb nu h&r onder men insignia zitten en comfort is nog redelijk goed.
            Auto is plusminus 8cm verlaagd rondom (schroefkit op laagste en alles potjes er van tussen)

            #17490588
            alphox
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              is het mogelijk achteraf het originele leer op je stoelen te laten trekken dan via de dealer? of neem je dan compleet nieuwe stoelen?
              zo ja, wat zijn de kosten hiervan? Want hier ben ik ook wel in geinteresseerd

              ik twijfel over verlagen ook nog steeds, die intrax veren spreken me erg aan van eugene, maar moet nog steeds m’n vriendin overtuigen ;P

              #17490589
              Opel4all
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 August 2006

                origineel gepost door alphox
                is het mogelijk achteraf het originele leer op je stoelen te laten trekken dan via de dealer? of neem je dan compleet nieuwe stoelen?
                zo ja, wat zijn de kosten hiervan? Want hier ben ik ook wel in geinteresseerd

                ik twijfel over verlagen ook nog steeds, die intrax veren spreken me erg aan van eugene, maar moet nog steeds m’n vriendin overtuigen ;P


                @alphox
                ,

                De stoelen/bank/deurpanelen worden voledig gestript, en voorzien van nieuwe “lederen” bekleding.

                Dit word voor Opel door DK-Schweizer gedaan, deze zijn gevestigd in Rijen, heel veel automerken laten dit daar achteraf inbouwen.

                Ik kwam toen eens een folder tegen bij de Opel dealer, en volgens de Dealer maakte het niet uit of de auto nieuw was, of gebruikt.

                Wat de veren betreft, je moet je vriendin niet overtuigen gewoon zelf inbouwen, ze merkt/ziet het toch niet :D ;)

                Groetjes, Joche

                #17490590
                alphox
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  nee dat zei eugene ook al dat z’n vrouw het eerst niet eens door ahd :p, ik denk dat ik ze ook wel ga bestellen, alleen pas na de wintersport eronder gooien, anders wordt dat weer zo’n zooi in de kasten als er sneeuwkettingen onder moeten :p

                  dat leer ziet er goed uit, als over n jaartje de verbouwing klaar is, ook eens naar kijken ;)

                  #17490591
                  nicocorsa
                    Lid sinds:
                    6 June 2006

                    hallo beste ik heb mijne oude corsa b stoelen. ook latenover trekken met kwaliteit’s leder. hieroverwasik heel tevrede . maarnu heb ik ledere stoelen van fabriek af .

                    al zitdaartoch wel verschil op. mijne stoelen toen werden bij creato in gent belgiegemaakt .

                    http://www.creato.be/

                    #17490592
                    GM-Tuningparts
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 July 2005

                      origineel gepost door fresh_leki
                      Comfort gaat naar mijn mening altijd achteruit als je een auto verlaagd.
                      Heb nog niemand geweten waar dat niet zo is!! Maar ik heb nu h&r onder men insignia zitten en comfort is nog redelijk goed.
                      Auto is plusminus 8cm verlaagd rondom (schroefkit op laagste en alles potjes er van tussen)

                      natuurlijk is er altijd iets verschil dat zegt ook niemand.
                      maar als je je auto 8 cm verlaagd hebt of 3 dat scheelt nogal.
                      kwa comfort en stugheid merk je er echt weinig van met de 3 cm veren die ik geplaatst heb.
                      hij is een klein tikkeltje stugger maar dat beetje is te verwaarlozen!
                      dat verschil is wel zo weinig dat je het bijna niet merkt.

                      #17490593
                      Tallguy
                        Lid sinds:
                        13 October 2010

                        Ja ik heb er bewust voor gekozen om leder achteraf te plaatsen, omdat het (iets) scheelt in de bijtelling, maar ook omdat ik een cognac kleurige leder wil hebben. Uiteindelijk heb ik de kleur mustang bruin gekozen en volgens de eerste berichten van de dealer ziet het er erg mooi uit. Totale prijs voor het inbouwen van leder kost € 1.499 (via Motorhuis). Ze hebben meerdere bedrijven waarmee ze samenwerken, dus ik durf niet te zeggen dat het de firma DK-Schweizer is die het heeft ingebouwd.

                        8 cm verlaging is behoorlijk wat (oogt wel erg dik), kan daarmee nog wel normaal over drempels worden gereden? :)

                        3 tot 4 cm verlaging d.m.v. veren heb ik in gedachten, maar blijft daarmee het flexride systeem wel intact?

                        #17490594
                        Opel4all
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          27 August 2006

                          origineel gepost door Tallguy

                          Uiteindelijk heb ik de kleur mustang bruin gekozen en volgens de eerste berichten van de dealer ziet het er erg mooi uit.

                          Hallo,

                          Als je foto’s heb van het interieur, wil je ze dan plaatsen ;)

                          Groetjes, Joche

                          #17490595
                          Tallguy
                            Lid sinds:
                            13 October 2010

                            Nee, heb nog geen foto’s. Ben expres nog niet wezen kijken bij de dealer, want het is ondragelijk als ik de auto niet direct kan meenemen ;).
                            Auto was op 16-09-2010 gearriveerd, 30-09-2010 op kenteken gezet en verleden week leder ingebouwd. Het is nu nog even wachten tot 29 oktober 15.30 uur en ik ga met een Big Smile naar de dealer toe.

                            Uiteraard zal ik wat foto’s maken en deze op het forum posten.

                            #17490596
                            ed-gi
                              Lid sinds:
                              15 March 2009

                              Hier mijn nieuwe aanwinst:

                              Insignia Sports Tourer Cosmo
                              – 160 Pk
                              – automaat
                              – OPC line
                              – 20 ” velgen
                              – panoramisch dak
                              – BiXenon lampen
                              – DVD speler
                              – enz

                              #17490597
                              GM-Tuningparts
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                16 July 2005

                                origineel gepost door ed-gi
                                Hier mijn nieuwe aanwinst:

                                Insignia Sports Tourer Cosmo
                                – 160 Pk
                                – automaat
                                – OPC line
                                – 20 ” velgen
                                – panoramisch dak
                                – BiXenon lampen
                                – DVD speler
                                – enz

                                ziet er super uit.
                                alleen dat dak al is super mooi.
                                :wors:thumbup

                                #17490598
                                nicocorsa
                                  Lid sinds:
                                  6 June 2006

                                  ik zie enkel geen foto’s.
                                  al klinken de optie s wel tof

                                  #17490599
                                  GM-Tuningparts
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    16 July 2005

                                    origineel gepost door nicocorsa
                                    ik zie enkel geen foto’s.
                                    al klinken de optie s wel tof

                                    Bijlage: BILD7552-400.jpg (20.41kb)

                                    #17490600
                                    Tallguy
                                      Lid sinds:
                                      13 October 2010

                                      De Tourer ziet er ook schitterend uit! Proficiat.

                                      Afgelopen vrijdag heb ik mijn Insignia opgehaald :wub en man man wat een auto zeg! Ben zo blij als een klein kind. Inmiddels met dit kwalitatief uitermate terleurstellende weer in Nederland is de auto inmiddels zwart i.p.v. wit.
                                      Aanstaande zaterdagochtend heb ik een schoonmaakbeurt ingelast en zodra de auto weer glimt zal ik een paar kiekjes maken en op het forum posten.

                                      Ik kan jullie alvast verklappen dat de dealer niet heeft gelogen over de kleurcombinatie van het ingebouwde leder en witte buitenkant. De combi kan ik iedereen aanraden.

                                      #17490601
                                      ed-gi
                                        Lid sinds:
                                        15 March 2009

                                        Ben geen superheld met de PC. Zou nog foto’s willen toevoegen maar het lukt me niet. Enkel 1 bijlage:cry:cry
                                        Enkele tips??

                                        Toch gelukt.:thumbup:thumbup
                                        http://s1220.photobucket.com/albums/dd446/ed-gi/?action=view&current=BILD7559.jpg

                                        #17490602
                                        Reboq
                                          Lid sinds:
                                          29 May 2010

                                          origineel gepost door Opel4all

                                          origineel gepost door alphox
                                          is het mogelijk achteraf het originele leer op je stoelen te laten trekken dan via de dealer? of neem je dan compleet nieuwe stoelen?
                                          zo ja, wat zijn de kosten hiervan? Want hier ben ik ook wel in geinteresseerd

                                          ik twijfel over verlagen ook nog steeds, die intrax veren spreken me erg aan van eugene, maar moet nog steeds m’n vriendin overtuigen ;P


                                          @alphox
                                          ,

                                          De stoelen/bank/deurpanelen worden voledig gestript, en voorzien van nieuwe “lederen” bekleding.

                                          Dit word voor Opel door DK-Schweizer gedaan, deze zijn gevestigd in Rijen, heel veel automerken laten dit daar achteraf inbouwen.

                                          Ik kwam toen eens een folder tegen bij de Opel dealer, en volgens de Dealer maakte het niet uit of de auto nieuw was, of gebruikt.

                                          Wat de veren betreft, je moet je vriendin niet overtuigen gewoon zelf inbouwen, ze merkt/ziet het toch niet :D ;)

                                          Groetjes, Joche

                                          Wat is dat lelijk zeg, neem dan helemaal zwart of zo…

                                          #17490603
                                          Opel4all
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            27 August 2006

                                            origineel gepost door Reboq

                                            origineel gepost door Opel4all

                                            origineel gepost door alphox
                                            is het mogelijk achteraf het originele leer op je stoelen te laten trekken dan via de dealer? of neem je dan compleet nieuwe stoelen?
                                            zo ja, wat zijn de kosten hiervan? Want hier ben ik ook wel in geinteresseerd

                                            ik twijfel over verlagen ook nog steeds, die intrax veren spreken me erg aan van eugene, maar moet nog steeds m’n vriendin overtuigen ;P


                                            @alphox
                                            ,

                                            De stoelen/bank/deurpanelen worden voledig gestript, en voorzien van nieuwe “lederen” bekleding.

                                            Dit word voor Opel door DK-Schweizer gedaan, deze zijn gevestigd in Rijen, heel veel automerken laten dit daar achteraf inbouwen.

                                            Ik kwam toen eens een folder tegen bij de Opel dealer, en volgens de Dealer maakte het niet uit of de auto nieuw was, of gebruikt.

                                            Wat de veren betreft, je moet je vriendin niet overtuigen gewoon zelf inbouwen, ze merkt/ziet het toch niet :D ;)

                                            Groetjes, Joche

                                            Wat is dat lelijk zeg, neem dan helemaal zwart of zo…

                                            Hallo,

                                            Het is ook niet mijn smaak, maar het is dan ook maar een folder ;)

                                            Groetjes, Joche

                                            #17490604
                                            Dragon_blue
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              5 June 2010

                                              heb er ene samengesteld via opel website…

                                              IK HEB DUS GEEN INSIGNIA, maar
                                              hier kan ik alleen maar van DROMEN….:wub:wtf:kewlpics:cry:cry:cry:jerry:hmmz:o:P:wors:wors:wors:angel:angel:swear:swear:wors:wors:cry

                                              Uw Insignia Sports Tourer OPC
                                              2.8 V6 Turbo OPC4x4 handgeschakeld 6-bak – 221kW (325pk)

                                              Consumentenprijs
                                              € 64.050,00
                                              Extra’s
                                              € 18.340,00
                                              Totaalprijs
                                              € 82.390,00
                                              Prijzen incl. BPM en BTW.

                                              Kleur
                                              Power Red (Briljant kleur)
                                              Voor deze kleur betaalt u geen meerprijs.
                                              Bekleding
                                              Bekleding stof Morrocana-Track zwart
                                              Voor deze bekleding betaalt u geen meerprijs. De bekleding bevat de volgende opties: Interieurkleur Jet Black, Seat Comfort pakket 2, Recaro sportstoelen vóór
                                              Opties en accessoires
                                              De volgende optie(s) en/of accessoire(s) zijn voorzien:
                                              OPC Plus pakket , incl. DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. gëintegreerd navigatiesysteem (incl. Info display; Kleurendisplay 7″; Dakantenne ‘shark fin’; USB aansluiting; Infotainment bedieningsknop op middenconsole), Lichtmetalen velgen 8,5Jx20″ ‘5 Y-spaaks’ (incl. 255/35 R20 – 97Y HW4 banden)
                                              € 1.995,00
                                              Opel Eye incl. Lane Departure Warning , incl. Info display, Warmtewerende voorruit
                                              € 750,00
                                              Buitenspiegels elektrisch bedienbaar, verwarmbaar, electrisch wegklapbaar en automatisch dimmend, in carrosseriekleur
                                              € 275,00
                                              Quick Heat-verwarmingssysteem
                                              € 360,00
                                              Zonneschermen voor zijramen achter (handbediend)
                                              € 150,00
                                              Veiligheidsnet in rollo-type cassette achter tweede zitrij
                                              € 195,00
                                              Infinity sound system
                                              € 790,00
                                              Telefoonvoorbereiding met voicecontrol en Bluetooth en geïntegreerde telefoonmodule , incl. Dakantenne ‘shark fin’
                                              € 495,00
                                              Elektrisch bedienbare achterklep
                                              € 650,00
                                              Panoramadak
                                              € 1.450,00
                                              Trekhaak, wegklapbaar incl. Trailer Stability Program
                                              € 750,00
                                              Stootlijsten in zwart kunststof (polypropylene)
                                              € 101,00
                                              Automatten “Fijne rib”, kleur: jet black – set van 4
                                              € 35,00
                                              Spatlappen, achter – set van 2
                                              € 60,00
                                              Achterbumper beschermfolie, met achterplaat op bumper (transparant)
                                              € 48,00
                                              Flexibele scheidingwand voor de bagageruimte
                                              € 96,00
                                              FlexOrganizer™ zijwandnet (i.c.m. bevestigingshaken of bevestigingsadapter)
                                              € 16,00
                                              FlexOrganizer™: bevestigingsriem
                                              € 43,00
                                              FlexOrganizer™ servicebox (i.c.m. bevestigingshaken)
                                              € 29,00
                                              FlexOrganizer™: bevestigingsadapter
                                              € 9,00
                                              Stoelverwarming
                                              € 299,00
                                              Rokerspakket: aansteker en losse asbak
                                              € 64,00
                                              Lichtmetalen 20-inch velgen, 5 dubbele spaken, 8,5J x 20, 245/35 R20
                                              € 1.835,00
                                              OPC Line voorspoilerlip
                                              € 465,00
                                              OPC Line Pack I: voor- en achterspoilerlip, zijdrempelprofielen, dakspoiler
                                              € 2.069,00
                                              Sneeuwkettingen – 215/60 R16, 225/50 R17, set van 2
                                              € 89,00
                                              Gevarendriehoek
                                              € 10,00
                                              Insignia klasse 3 alarm
                                              € 595,00
                                              EHBO-etui
                                              € 17,00
                                              Thule dakkoffer “Spirit 820”: 2.300 x 820 x 360 mm, inhoud 480 liter
                                              € 753,00
                                              Caravanspiegels
                                              € 109,00
                                              Trekhaak, vast + elekt. installatieset, 13-polige stekker
                                              € 658,00
                                              Regeleenheid aanhangerverlichting
                                              € 152,00
                                              Bridgestone 235/45 R18 – 98V xl Aluminium met Luchtdruksensor
                                              € 1.799,00
                                              Bluetooth handsfree-set
                                              € 385,00
                                              USB Multimediaverbinding
                                              € 230,00
                                              DVD800
                                              € 199,00
                                              CD500: Centraal-Europa
                                              € 119,00
                                              Automatten “Velours”, kleur: jet black – set van 4
                                              € 69,00
                                              Achterbumper beschermfolie, zonder achterplaat op bumper (transparant)
                                              € 51,00
                                              Spatlappen, vóór – set van 2
                                              € 76,00
                                              Totaal
                                              € 18.340,00
                                              Afleveringskosten
                                              De afleveringskosten van de door u gekozen Insignia bedragen:
                                              Kosten rijklaarmaken
                                              € 660,00
                                              Verwijderingsbijdrage
                                              € 45,00
                                              Leges kentekenbewijs
                                              € 38,00
                                              Kosten tenaamstellen kentekenbewijs
                                              € 9,25
                                              Totaal
                                              € 752,25
                                              De hierboven vermelde kosten omvatten: transport, afleveringsinspectie, mattenset, veiligheidshamer, veiligheidshesje, ruitensproeiervloeistof, lakstift, kentekenplaten en een volle tank brandstof.
                                              In alle bovenaan deze pagina vermelde prijzen zijn de afleveringskosten niet opgenomen.
                                              Verlengde garantie
                                              Gedurende de eerste twee jaar na uw aankoop, kan u genieten van een volledige fabrieksgarantie zonder kilometerbeperking. Ook ná die tijd bieden wij u de mogelijkheid de kosten in de hand te houden. Met Opel Verlengde Garantie kunt u in heel Europa één, twee of drie jaar langer rijden (tot 100.000 km) zonder dat u zich zorgen dient te maken over onvoorziene reparatiekosten.
                                              12 maanden:
                                              € 395,00
                                              24 maanden:
                                              € 645,00
                                              36 maanden:
                                              € 1.190,00
                                              Klik hier voor meer informatie over het programma en de voorwaarden.
                                               
                                               
                                              Standaarduitrusting
                                              Optiepakketten
                                              Zicht- en lichtpakket 1 (TSQ)

                                              Bevat:
                                              Regensensor (CE1); Automatisch dimmende binnenspiegel (DD8)

                                              Interieur lichtpakket (TSP)

                                              Bevat:
                                              Zonneklep met verlichte spiegels (DH6); Binnenverlichting vóór (C2B)

                                              Seat Comfort pakket 2 (A6D)

                                              Bevat:
                                              Lendesteun, 4 voudig elektrisch verstelbaar, passagiersstoel (APH); Bestuurdersstoel met 4-voudig elektrisch verstelbare lendensteun (APG)

                                              Seat Comfort pakket 1 (A6B)

                                              Bevat:
                                              Bestuurdersstoel met 4-voudig elektrisch verstelbare lendensteun (APG)

                                              Techniek/Veiligheid
                                              Sportchassis (XJ3)

                                              Axle ratio 3,89 (FW4)

                                              Isolator batterij (VNF)

                                              FlexRide (Adaptive Stability Technology) (URC)

                                              Elektrisch bedienbare ramen met one touch functie (AXG)

                                              Cruise control (K34)

                                              Elektronisch Stabiliteits Programma (ESP) (FX3)

                                              Airbag bestuurder en voorpassagier, hoofd- en zijairbags (AY0)

                                              Remschijven rondom (J64)

                                              150 amp. Dynamo (KG4)

                                              70Ah accu (K3N)

                                              Interieur
                                              Asbak en aansteker vóór (DT4)

                                              Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening (ATG)

                                              Stuurwiel in lengte en hoogte te verstellen (N37)

                                              12 Volt-aansluiting in laadruimte (KC8)

                                              Bevestigingspunten voor veiligheidsnet (AJT)

                                              Bevat:
                                              Veiligheidsnet bevestigingspunten achter eerste zitrij (AJH)

                                              Opbergvak bestuurderskant (D61)

                                              Binnenverlichting met leeslampjes achter (C95)

                                              Middenarmsteun achter, met opbergvak (DA1)

                                              Sportieve aluminium pedalen (JF5)

                                              Elektrische handrem (J71)

                                              Bevat:
                                              Hill Start Assist (HSA) (KB5); 12V aansluiting voor (KD4)

                                              Stalen beschermstrip bagageruimtedrempel (E94)

                                              Dorpelstrips met “OPC” (B2G)

                                              Electronic Climate Control (CJ2)

                                              Bevat:
                                              Luchtvochtigheidssensor (ASV); Warmtewerende voorruit (A23); 12V aansluiting achter en in de laadruimte (KPA); Pollenfilter (KRH)

                                              3-spaaks lederen sportstuurwiel (OPC) (N55)

                                              Bevat:
                                              Stuurwielbediening (W1Y); Knop versnellingspook OPC design (VYE)

                                              Infotainment
                                              Bandenspanningscontrole-systeem (UJN)

                                              Exterieur
                                              Park pilot vóór en achter (UD5)

                                              Donker getint glas op achterste zijramen en achterruit (A14)

                                              Chrome modling B/S, upper satin (MDJ)

                                              Deurgrepen in satin chrome (DBZ)

                                              Dagverlichting (T61)

                                              Mistlampen achter (T79)

                                              Binnenverlichting en leeslampjes achter (TR0)

                                              Koplampen met vertraagde uitschakeling (T74)

                                              Bi-Xenon Koplampen met Adaptive Forward Lighting (AFL) (TT2)

                                              Bevat:
                                              Automatische koplampverstelling (TR7); Hogedruk koplampsproeiers (CE4)

                                              Donker getinte achterste zijruiten en achterruit (AKO)

                                              Banden/Velgen
                                              Bandenreparatieset (WTR)

                                               
                                               
                                              Technische gegevens
                                              Motor
                                              Emissienorm
                                              EURO 5
                                               
                                              Brandstof
                                              Euro loodvrij
                                               
                                              Aantal cilinders
                                              6
                                               
                                              Cilinderinhoud
                                              2.792
                                              cc
                                              Max. vermogen (kW)
                                              239
                                              kW
                                              Max. vermogen (pk)
                                              325
                                              pk
                                              Koppel
                                              435
                                              nm
                                              Compressieverhouding
                                              9.5 : 1
                                               
                                              Trekvermogen, ongeremd
                                              750
                                              kg
                                              Trekvermogen, geremd
                                              1700
                                              kg
                                              Prestaties
                                              Topsnelheid
                                              250
                                              km/u
                                              Acceleratie van 0-100 km/u
                                              6.3
                                              s
                                              Brandstofverbruik volgens 1999/100/EG
                                              Binnen bebouwde kom
                                              16.0
                                              l/100km
                                              Buiten bebouwde kom
                                              7.9
                                              l/100km
                                              Gemiddeld
                                              10.9
                                              l/100km
                                              CO2 emissie
                                              255
                                              g/km
                                              Maten en gewichten
                                              Lengte
                                              4908
                                              mm
                                              Breedte inclusief buitenspiegels
                                              2084
                                              mm
                                              Breedte exclusief buitenspiegels
                                              1856
                                              mm
                                              Hoogte
                                              1520
                                              mm
                                              Nuttig laadvermogen
                                              655
                                              kg
                                              Breedte laadruimte tussen wielkasten
                                              1030
                                              mm
                                              Max. breedte deuropening achter
                                              1064
                                              mm
                                              Lengte laadruimte
                                              1086
                                              mm
                                              Wielbasis
                                              2737
                                              mm
                                              Spoorbreedte vooraan
                                              1585
                                              mm
                                              Spoorbreedte achteraan
                                              1587
                                              mm
                                              Toegelaten daklast
                                              100
                                              kg
                                              Draaicirkel (muren tot muren)
                                              11.4
                                              m

                                              :cry:kewlpics:swear:wtf:wub:wub:wub

                                              #17490605
                                              alphox
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                zo, inmiddels ook een setje intrax verlagingsveren besteld bij eugene van gm tuningparts, ben benieuwd als ze eronder zitten :D

                                                verder staat ie weer op winterwielen (de stnadaard 18 inch met winterbanden), wel nodig ook als ik het weer eens bekeek voor as weekend;)

                                                #17490606
                                                blackbird
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  5 November 2010

                                                  Dit is mijne insignia

                                                  #17490608
                                                  LoodsjeB
                                                    Lid sinds:
                                                    27 November 2010

                                                    Insignia 20T ST sport

                                                    Na eerst 4 maanden orgineel te hebben gereden nu:
                                                    305pk 450NM

                                                    Opties oa
                                                    Bekleding geperforeerd leder Siena zwart , Ventilatiefunctie voor bestuurdersstoel,Verwarmbare
                                                    voorstoelen, Seat Comfort pakket 2 ,OPC Line Pack 1,Flex Organizer pakket ,DVD800, Zicht- en lichtpakket 1 (incl.
                                                    Regensensor; Automatisch dimmende binnenspiegel),Quick Heat-verwarmingssysteem ,Electronic Climate Control links en
                                                    rechts, Bestuurdersstoel 8-voudig elektr. te verstellen ,Infinity sound system ,Panoramadak ,Bi-Xenon Koplampen met
                                                    Adaptive Forward Lighting, Flex ride.

                                                    #17490609
                                                    LoodsjeB
                                                      Lid sinds:
                                                      27 November 2010

                                                      Interieur van mijn Insignia.
                                                      PS foto is nog van dealer website

                                                    25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 880)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.