Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Show hier je Calibra
- Dit onderwerp bevat 902 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 9 juni 2024om 23:47 door Cat v6.
-
AuteurBerichten
-
30 mei 2015 om 15:22 #17303275
mn nieuwe daily.
een roestvrije nooit gelaste 8v :agent
enigste plekje wat bijgewerkt moet worden is op de wielrand achter, daar is de lak gebarsten en iets gaan blazen omdat de rand naar beneden is getrokken.en…. ik kwam er op de terugweg pas achter, echt nog nooit gezien :hmmz
planning is om hem helemaal origineel te maken. enigste aanpassing is de reflectorplaat die ertussen komt
al heeft er iemand dus de originele velgen liggen pm me ;)30 mei 2015 om 17:34 #17303276Raam slingers… ja das echt heeeel zeldzaam op een Calibra.
een echte die-hard Calibra rijder hier (boven) jongens!! :thumb
30 mei 2015 om 22:00 #17303277Ik slinger al een paar jaar niet meer :jerry er zijn een paar kale calibra’s geleverd zonder elektrische ramen ik gok dat eigenlijk hier orgineel zo’n analoog klokje in zat maar ziet er wel netjes uit die calibra :thumb
20 juli 2015 om 15:38 #173032781 augustus 2015 om 20:09 #173032792 augustus 2015 om 12:16 #173032802 augustus 2015 om 13:26 #17303281Ja, ik geloof 35 MM.
2 augustus 2015 om 17:37 #17303282Oogt wel goed. :thumb
2 augustus 2015 om 20:16 #17303284Heb eventueel nog een setje verlagingsveren liggen voor weinig, dus mocht je interesse hebben ;)
2 augustus 2015 om 20:20 #17303283@Peter. wrote:
Heb eventueel nog een setje verlagingsveren liggen voor weinig, dus mocht je interesse hebben ;)
Alleen eventuele interesse als het Irmscher of Eibach is.
4 augustus 2015 om 07:07 #17303285Mijn eibachs verkoop ik..
4 augustus 2015 om 17:59 #173032864 augustus 2015 om 20:44 #17303287Zal qua veer niet zoveel uitmaken
5 augustus 2015 om 05:34 #17303288Ja idd turbo of v6. Veren zijn volgens eibach niet hetzelfde dus zal wel verschil in zitten denk ik dan..
@2slow wrote:
@16VCalibra wrote:
Mijn eibachs verkoop ik..
Maar die zijn voor een turbo neem ik aan.
5 augustus 2015 om 18:53 #17303289Turbo en V6 zijn (een stuk) zwaarder dan een 16v.
10 augustus 2015 om 19:44 #1730329016 augustus 2015 om 17:26 #1730329116 augustus 2015 om 19:45 #17303292Na veel tijd en geld, de Calibra weer op de weg gekregen.
Originele Nederlander, een van de weinig overgebleven C20XE E2 types.Wat gegevens over de E2
* Totaal 21 op kenteken, waarvan 6 import
* 8 Org NL met geldige A.P.K.
* 3 zwarten,3 blauwen en 2 rodenWat is er allemaal nieuw opgekomen:
*Radiateur
*Distr. riem
*Waterpomp
*Multiriem
*Thermostaat
*Remmerij
*Brandstofslangen
*Banden
*Velgen
*Bougie’s
*Filters
*Xenon16 augustus 2015 om 19:59 #17303293Die wielen staan er zeer goed onder! Wat voor bandenmaat zit er omheen?
16 augustus 2015 om 20:10 #17303294@Bronjo wrote:
Na veel tijd en geld, de Calibra weer op de weg gekregen.
Originele Nederlander, een van de weinig overgebleven C20XE E2 types.Wat gegevens over de E2
* Totaal 21 op kenteken, waarvan 6 import
* 8 Org NL met geldige A.P.K.
* 3 zwarten,3 blauwen en 2 rodenWat is er allemaal nieuw opgekomen:
*Radiateur
*Distr. riem
*Waterpomp
*Multiriem
*Thermostaat
*Remmerij
*Brandstofslangen
*Banden
*Velgen
*Bougie’s
*Filters
*Xenon:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
Zijn idd niet zoveel meer van Meeste zullen wel donor zijn geworden.
16 augustus 2015 om 20:10 #17303295@Peter. wrote:
Die wielen staan er zeer goed onder! Wat voor bandenmaat zit er omheen?
205/40 R17
Met deze maat eronder heb je maar een snelheids afwijking van +- 1%
18 augustus 2015 om 18:39 #17303296Mooie Calibra Bronjo!! :wors
Ik ben zelf ook wat lijstjes aan het maken en de c20xe worden zeker zeldzaam.
Originele Nederlandse c20xe E2 en U9 zijn er nog maar 26 stuks over waarvan 13 met APK.
Er rijdt op dit moment nog maar 1 originele Nederlandse c20xe 4wd U9 met APK. En de oudste c20xe die in NL rijdt is een import uit 19-4-1990.P.s Waar haal jij je info vandaan?
Gr Martin
20 augustus 2015 om 19:14 #17303297@mercuryv6 wrote:
Mooie Calibra Bronjo!! :wors
Ik ben zelf ook wat lijstjes aan het maken en de c20xe worden zeker zeldzaam.
Originele Nederlandse c20xe E2 en U9 zijn er nog maar 26 stuks over waarvan 13 met APK.
Er rijdt op dit moment nog maar 1 originele Nederlandse c20xe 4wd U9 met APK. En de oudste c20xe die in NL rijdt is een import uit 19-4-1990.P.s Waar haal jij je info vandaan?
Gr Martin
http://www.rdwdata.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zijn daarop 2 soorten C20XE e2 eerste serie van 1990 t/m 1993 en de 2de serie van 1994 t/m 1995
Nader tijd alle kentekens door de officiële rdw gehaald, om te zien welke gesloopt zijn en welken niet.21 augustus 2015 om 05:48 #17303298Mooi dat die data beschikbaar is via RDW. Ook leuk te zien dat er meerdere personen zijn die destijds een Calibra nieuw gekocht hebben en daar nu nog steeds in rijden. :thumbup
Even een ‘domme’ vraag: wat is het verschil tussen de E2 en U9? :???:
21 augustus 2015 om 08:13 #17303299is er misschien ook zo’n lijstje van de turbo’s op te vragen?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.