Shoppen voor een Opel met Private Lease bij Albert Heijn

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Shoppen voor een Opel met Private Lease bij Albert Heijn

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18319947
    TedMechanic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2007

      Het is ook niet mijn ideale wereld en ik ben zelf ook zeker niet van het slopen, maar dat is wel waar het naartoe gaat. Zeker in het kleine segment. Vergelijk de bouw kwaliteit maar eens tussen een Toyota Aygo en een Corsa uit 1990, dan zul je merken dat die Aygo gewoon gebouwd is om binnen 10 jaar te vervangen.

      Persoonlijk denk ik nog altijd dat het beter voor het milieu is om 20 jaar in dezelfde auto te rijden dan om iedere 5 jaar een nieuwe (en dus ook schonere) auto te kopen, maar helaas wordt dat wel steeds meer aangemoedigd.

      De oldtimer zoals wij die nu nog kennen bestaat denk ik over 20 jaar niet meer, dan zijn die oude auto’s gewoon ouwe meuk waar je niks meer mee kunt. Zoals bijvoorbeeld een TV van 20 jaar oud, je kunt er misschien nog wel wat mee, maar waarom zou je naar zo’n oude kist met slecht beeld kijken?

      Wat mij betreft erg jammer. Het toekomstbeeld voor de autoliefhebber is niet echt rooskleurig. Dan heb ik het nog niet eens gehad over dat straks niemand meer zelf mag rijden en dat we allemaal inhaken op de snelweg.

      #18319948
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Een heleboel worden in een kort tijdsbestek geplaatst, al dan niet goed over nagedacht.

        #18319949
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          Een Opel Corsa uit 1990 heeft last van roest, de Toyota heeft andere problemen.

          Wel 20 jaar in de zelfde auto rijden klinkt leuk, maar er komen veranderingen en je koopt een b.v. grotere auto.

          Oldtimers zijn er nu en over twintig jaar ook nog wel, die liefhebbers worden elke dag geboren. :thumb

          De toekomstbeeld van de auto als liefhebber is grof gezegd kut!
          De Roverheden en de EU proleten willen dus grote veranderingen met het wegverkeer te werk stellen.
          Zelfrijdende auto`s en accu bakje`s en meer van dat.

          #18319950
          jethro
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2008

            Roept u maar. :vertag :jerry :kewlpics :thumb

            #18319922
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              Aan mij geen hybride of electro wagen.. Als het geen geluid maakt wanneer het oorspronkelijk geluid hoort te maken ga ik er vanuit dat het kapot is hihi
              En het bereik van een accu wagentje is ook niet je van het
              Bij autoweek hadden ze een test gedaan met de tesla model s p85 om van autoweek HQ naar het acdc concert in oslo te rijden… 2 dagen onderweg en minimaal 6 keer laden.. Terwijl je met een goede diesel ( zoals die corsa diesel van wim-v6) in een ruk die kant op zou kunnen rijden. Beetje gemiste kans als een corsa diesel een tesla qua rijbereik ver achter zich laat….

              #18319951
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                En even over het leasen…
                Als je bijvoorbeeld licht metalen velgen onder je leasebakkie wil moet je die zelf aanschaffen.. Moet je aan het eind van het lease contract je auto inleveren blijf je zitten met een set velgen… ( geldt ook voor winterbanden bij leaseplan)

                #18319952
                KRSA2000
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 February 2009

                  Wederom, hoeft niet…
                  Bij bepaalde leasemaatschappijen is mogelijk om winterbanden op te nemen in het pakket (voor een meerprijs per maand uiteraard)
                  En als je persé een bepaald type OEM wielen wilt hebben, valt er meestal wat te regelen.

                  Sent from my SM-G935F using Tapatalk

                  #18319953
                  bart-gsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 July 2012

                    @KRSA2000 wrote:

                    Wederom, hoeft niet…
                    Bij bepaalde leasemaatschappijen is mogelijk om winterbanden op te nemen in het pakket (voor een meerprijs per maand uiteraard)
                    En als je persé een bepaald type OEM wielen wilt hebben, valt er meestal wat te regelen.

                    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

                    bij m`n zus was dat niet mogelijk om andere OEM velgen eronder te hebben, die moest je zelf aanschaffen.. winterbanden is idd een ander pakket en meerprijs..

                    #18319954
                    jethro
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 February 2008

                      Kwam een auto goeroe tegen en die vertelde me het volgende;
                      De auto van het jaar 2030 wordt volledig elektrisch en loopt op energie uit de nieuwste generatie accu of een brandstofcel.
                      Een soort ipad op wielen: het omhulsel gaat 4 jaar mee, de hardware en het interieur 2 jaar en de software is binnen een jaar al verouderd.

                      Denk dat die groene kabouters met geitenwollensokken op sandalen wel lopen te steigeren, bij het horen of lezen van bovenstaande. :D

                      Want dat is niet duurzaam, en goed voor het milieu en wat al niet meer.

                      :jerry :thumb

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.