Sfeer verlichting Grandland x

Forumindex Forums Modellen Grandland X Sfeer verlichting Grandland x

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18551470
    Niels van Hoorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 April 2024

      Beste allemaal,

      Ik heb niet lang geleden een grandland x gekocht uit 2021. In het menu van de auto zie ik een optie staan voor de sfeer verlichting alleen doet dit niets. In het menu de sfeerverlichting op aan gezet maar er gebeurd niets. Kan het zijn dat mijn type grandland dit niet heeft?

       

      Dank.

      #18551487
      Johangrandlandx
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 April 2023

        Bonjour, réponse peut-être bête, les phares de routes doivent être allumés .

        #18551494
        Floki
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 March 2022

          Beste Niels,

          Ik heb geruime tijd geleden de brochure weggedaan, maar weet mij te herinneren dat in één of in een tweetal (?) uitvoeringen van de vier (?) of vijf (?) deze niet beschikbaar was. Wellicht kun je nog aan de brochure komen? Wat ik wel zeker weet is dat de basis / standaard / simpelste uitvoering dit speeltje niet had. Een telefoontje naar een Opel dealer zal wellicht ook wel soelaas bieden.

          Wat Johan hierboven schrijft m.b.t. het aanhebben van het (groot?) licht betwijfel ik lichtjes, tenzij hij bedoelde dat alleen het normale licht aan moet staan. Echter zoals ik hiervoor al schreef, ik heb de brochure niet (meer). Wat de verlichting betreft : ik had de schakelaar op automatisch staan, dus ik kan mij hieromtrent niets herinnreren.

          #18551516
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            wederom een goeie oplossing.  Bel eens naar de dealer…………..  :wacko:

             

            Bij mij was het één van de weinige zaken die wel werkte.

            Vreemd dat dit niet werkt bij u.  Ik dacht dat je dit zelfs kon dimmen of heel helder instellen.   Misschien ook een electronica probleempje aanwezig ?   Hopelijk niet.

            Veel geluk met uw GLX

            #18551517
            Floki
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 March 2022

              Altijd weer positief die @Jopsa (Wappie1)

              Speciaal voor @Johanegrandlandx en Niels van Hoorn diev ‘m vermoedelijk nog niet goed -genoeg- kennen : hieronder een filmpje met daarin de nog jonge @jopsa (we noemen hem sinds kort hier Wappie1) :

              https://www.youtube.com/watch?v=mzg8E31JU2Q

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.