setje H&R gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum setje H&R gts

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271655
    corsaforever
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2005

      Ik ben op zoek naar een verlagingsset van H&R. Wil in de toekomst met 18/19 inch gaan rijden en zoek dus een set die daar goed op aan gaat sluiten.

      nou heb ik deze gevonden http://www.ebay.nl/itm/H-R-Sportfedern-Opel-Vectra-C-Lim-incl-GTS-incl-OPC-1-8-VA40-HA40-mm-/371291993665?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5672ba3641″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Is dit de goede set voor mijn Vectra gts 1.8 2005?
      Heb al veel gelezen van hoe en wat maar het blijft moeilijk om de goede te vinden.

      #18282649
      cali16vDTM
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 September 2010

        Ik heb hier nog een H&R verlagingset liggen, Gloednieuw in de doos zijn volgens mij dezelfde als hier op de foto,
        Ik had ze van stroevemotorsport vandaan maar zijn nu overbodig ivm ast onderstel.
        Mijne zijn bedoeld voor de opc dus ik weet niet of deze voor de 1.8 ook goed zijn.

        #18282650
        wagnas
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Houd er rekening mee dat je GTS maar 2cm omlaag gaat t.o.v. wat hij nu is. Een GTS is al verlaagd vanuit fabriek.

          #18282651
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            H&R is in combi met 18/19 inch en navenant banden hoogt 45/40/35 wel kneiter hard.
            Zou toch echt voor eibach gaan.

            @cali16vDTM wrote:

            Ik heb hier nog een H&R verlagingset liggen, Gloednieuw in de doos zijn volgens mij dezelfde als hier op de foto,
            Ik had ze van stroevemotorsport vandaan maar zijn nu overbodig ivm ast onderstel.
            Mijne zijn bedoeld voor de opc dus ik weet niet of deze voor de 1.8 ook goed zijn.

            Dat gaat niet werken vanwege de aslast voor en achter. De OPC is een andere waarde dan de 1.8 :angel

            Groet jraaf

            #18282652
            corsaforever
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 February 2005

              cali16vDTM bedankt voor het aanbod maar lees ook net dat het niet goed gaat passen.

              #18282653
              corsaforever
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 February 2005

                jraaf naar eibach heb ik ook al naar zitten kijken idd, alleen zakken deze wel genoeg? dacht dat H&R 4 cm ging zakken maar omdat de gts al lager is dus op 2 cm zou uitkomen.

                Ik wil ook niet veel te laag gaan en keihard moet het ook niet gaan worden, het gaat mij er om dat de auto recht komt te staan en niet in de kont hangt, het zou mooi zijn als het met 30/30 kon.

                jraaf heb je een link of idee waar ik ze het beste kan bestellen zodat ik de goede voor mijn vectra krijg.

                Alvast bedankt

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.