Servicehandleidingen voor modellen sinds 2020

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Servicehandleidingen voor modellen sinds 2020

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18484643
    czhong
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 October 2022

      Ik ben op zoek naar servicehandleidingen voor de Opel-baby’s die sinds 2020 zijn gemaakt. Ik help een vriend om wat aanpassingen te doen en ik heb moeite om nauwkeurige informatie te vinden over het elektrische circuit, de ECU, enz. PM’s welkom!

      Zekeringkastdiagrammen voor het aansluiten van 10a tot 20a-belastingen zouden een bom zijn. Ook alle informatie over ingangspoorten in het dashboard vanaf het motorblok.

      Bedankt piepers!

      #18488070
      czhong
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 October 2022

        [quote quote=18484643]Ik ben op zoek naar servicehandleidingen voor de Opel-baby’s die sinds 2020 zijn gemaakt. Ik help een vriend om wat aanpassingen te doen en ik heb moeite om nauwkeurige informatie te vinden over het elektrische circuit, de ECU, enz https://9apps.ooo/. PM’s welkom! Zekeringkastdiagrammen voor het aansluiten van 10a tot 20a-belastingen zouden een bom zijn. Ook alle informatie over ingangspoorten in het dashboard vanaf het motorblok. Bedankt piepers![/quote]

         

        I got this,..

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.