senator a en rekord E1 onderdelen

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD senator a en rekord E1 onderdelen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208695
    skullbreaker
      Lid sinds:
      21 February 2005

      Heb een vraagje wil wat onderdelen vervangen maar kan je senator A1 onderdelen (Carosserie) op een rekord E1 zetten.
      Bijv ik wil een diesel motor kap op me rekord en chrome grille van een senator ( motorkap rekord kan ik niet vinden :( )

      en als het kan welke onderdelen kan ik zoal gebruiken

      #17463637
      opelforever
        Lid sinds:
        22 November 2008

        nee die motorkap past maar zo niet dan moet je ook het hele front vervangen
        maar een rekord diesel motorkap heb ik nog wel die past wel zo
        de grille past ook niet zomaar maar misschien als je hem wat aanpast dat het dan wel gaat maar dat weet ik niet

        #17463638
        skullbreaker
          Lid sinds:
          21 February 2005

          pm :)

          #17463639
          opelforever
            Lid sinds:
            22 November 2008

            waar kom die pm dan terecht want ik heb niks in mn mailbox???

            je kan zeker wel merken dat ik niet zo lang op het forum zit:sleeping:sleeping:sleeping

            #17463640
            wingersv
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              je pm komt bij de u2u terecht wat boven aan de pagina staat aan de rechterkant naast uitloggen ;)

              #17463641
              skullbreaker
                Lid sinds:
                21 February 2005

                heb nog steeds intresse in die motor kap hoeveel moet hij kosten en wat is de staat nieuw/2dehands ? zeg maar even in de u2u die onder mijn bericht staat :)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.