Senator 3.0 24V houd in

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Senator 3.0 24V houd in

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264198
    mantamafkees01
      Lid sinds:
      31 August 2004

      Ik heb sinds een week het probleem dat mn Sennie 24V inhoud.
      Bij laag toerental en warme motor wil hij wel een afslaan. Bv bij inparkeren.

      Wie kent dit probleem of weet dit op te lossen?

      #18218906
      kywieman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2009

        Lijkt mij brandstof pomp/ filter. Of verotte bougie/kabels/verdeler/rotor

        #18218907
        kywieman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2009

          Of natuurlijk valse lucht.

          #18218908
          mantamafkees01
            Lid sinds:
            31 August 2004

            Heb vant weekend nieuwe bougies, verdelerkap en rotor geplaatst maar mocht niet baten. Konden verder ook nog geen lekkages vinden.
            We vermoeden wel dat het kleppendekselpakking lekt aangezien er bij de bougies in de gaten veeeel olie zat. Dus komend weekend komt er een nieuwe pakking op.
            Zullen de brandstof pomp controleren.

            :thumb :thumb

            #18218909
            Freestyler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 January 2006

              Houdt er wel rekening mee dat bij sommige leveranciers de bougie rubbers niet standaard bij de klepdekselpakking zitten.
              Grote kans dat je enkel het rubber hebt wat onder de deksel zelf zit.

              Maar nu ik het zo lees, lijkt het idd verdacht veel op de klachten die ik gehad heb bij mijn 24V. Ook hier liep aardig wt olie voa de bougie afdichting de bougiekamer in. Grote kans dat daar de valse lucht vandaan kwam, incl het doorslaan van de bougies. De rubbers waren namelijk erg bros geworden door de tijd…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.