semi-slick regal racer – iemand getest?

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint semi-slick regal racer – iemand getest?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234981
    Fearless
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2005

      Ik kan voor een hele leuke inkoopsprijs aan een set banden komen.

      semi-slick regal racer

      Veel goedkoper nog als dat ik de toyo r888 kan krijgen voor inkoopsprijs. (en nee, ik kan niemand helpen aan goedkope sets want dat vind de baas niet leuk:vertag)

      Nu wil ik wel eens weten, wie heeft ze geprobeerd?
      Wil ze gebruiken op het circuit. Op straatbanden glijd het zo door de bocht.

      #17847090
      bd.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 July 2009

        kwa profiel zien ze er precies hetzelfde uit als de yokohama parada. Over die parada`s ben ik zeer tevreden, maar dat zijn geen semislicks… Met die regal racer heb ik zelf geen ervaring.

        Je kan misschien ook is kijken naar de federal 595rss. Die zijn ook goed geprijst voor semislicks

        #17847091
        bd.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2009

          kwa profiel zien ze er precies hetzelfde uit als de yokohama parada. Over die parada`s ben ik zeer tevreden, maar dat zijn geen semislicks… Met die regal racer heb ik zelf geen ervaring.

          Je kan misschien ook is kijken naar de federal 595rss. Die zijn ook goed geprijst voor semislicks

          #17847092
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Ik denk dat dit vooral een bandje is die er uit ziet als een semi slick…puur omdat dat een beetje hippe text is. Maar geen eigenschappen heeft van een semi slick

            De grossier zegt dat het een fatsoenlijke circuitband is. Maar die kunnen vanalles zeggen natuurlijk….

            #17847093
            McKaamos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 December 2009

              Volgens de reports is Regal Racer een dochtermerk van Dunlop.
              Zal dus allicht geen bagger zijn, maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat Toyo interessanter is.
              Dunlop zit nou niet echt in de race wereld en Toyo wel. Imago probleem misschien, maar ik vertrouw Toyo meer voor het circuit dan Dunlop.

              Zo zijn er trouwens wel meer merken met goedkope dochters. Vredestijn met Kleber, of Continental Tires met Gislaved.
              Het is niet voor jan-met-de-korte-achternaam een dochtermerk, want de moederfirma wil blijkbaar hun naam er niet aan verbinden.

              #17847094
              sebastiaankadettcabriogsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 November 2005

                weet iemand met zekerheid te zeggen of het nou wel of geen semi slicks zijn?

                profiel van yocohama en toyo semie slicks lijkt tenminste op een semie slick dit lijkt op een straat band….

                #17847095
                McKaamos
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 December 2009

                  [rquote=1904102&tid=145559&author=sebastiaankadettcabriogsi]weet iemand met zekerheid te zeggen of het nou wel of geen semi slicks zijn?

                  profiel van yocohama en toyo semie slicks lijkt tenminste op een semie slick dit lijkt op een straat band….[/rquote]

                  Lijkt het inderdaad erg op. Ik zou dit eerder als straatband klassificeren.
                  Is natuurlijk ook afhankelijk van de rubbercompound, maar ik denk dat een Toyo T-1R nog de vloer aanveegt met deze dingen…

                  #17847096
                  mayhem
                    Lid sinds:
                    13 June 2006

                    gewoon de gok nemen. niet te moeilijk doen.
                    Ik heb ook op de gok 2 banden uit de usa laten komen.

                    #17847097
                    omicvvvo
                      Lid sinds:
                      16 July 2010

                      ik ben gister en meerdere keren naar vrijrijden geweest. zelf heb ik de toyo r888 maar ook daar zie je veel mensen met die banden rijden denk toch wel 40 tot 50 % van de semi sliks met de toyos rijden)

                      ik ben zeer te spreken over die toyos geeft veel vertrouwen

                      waarom ik denk dat ze gelieft zijn redelijk goedkoop, veel grip , slijten niet erg hard snel en makkelijk aan te komen vrien bestelde ze moesten van duitsland naar belgie komen maar binnen 2 dagen bij hem voor de deur waren ze er al

                      #17847098
                      Ludolph
                        Lid sinds:
                        25 June 2008
                        #17847099
                        Fearless
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 January 2005

                          Sow ludolph, ff een oud topic omhoog getrapt :D

                          Na wat zoeken kwam ik er al snel achter dat dit gewoon een straatband was en verder niet veel bijzonders voor circuit gebruik.
                          Heb toen de R1R van toyo gepakt. Das een iets mindere band als de r888 maar ze deden het lekker.

                          Op de volgende auto neem ik de r888 als er dan al niet wat anders is.

                          #17847100
                          Corsa16V
                            Lid sinds:
                            26 January 2005

                            Ik ben wel te spreken over de federal ss595-R. Rij nu met yokohama advan ook een prima band.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.