Selektorschakelaar Tigra

Forumindex Forums Modellen Tigra Selektorschakelaar Tigra

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252335
    kimmy05
      Lid sinds:
      12 August 2011

      Hallo allemaal.

      wie kan mij helpen?

      Ik heb een tig met een selektorschakelaar probleem. voorheen werkte deze goed alleen loopt nu op zijn einde.
      wie kan mij aan zo’n onderdeel helpen en weet een adres of iemand die deze erin kan zetten.
      Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen prijs nader overeen te komen.

      Zelf leef ik namelijk van een bijstandsuitkering en heb niet zoveel te besteden.

      groetjes kim @ Help Help

      #18066944
      kimmy05
        Lid sinds:
        12 August 2011

        Het gaat om een schakelaar op de bak. Misschien zijn jullie bekend met dit probleem.

        er knippert dan ook een lampje op de de teller..De S
        Dat houd in dat de automaatbak in storing staat.
        Meestal is dat de Selectorschakelaar op de bak. Alleen nu is het probleem dat hij daardoor niet meer kan starten zonder dat ik aan de pook moet gaan hannesen. de ANWB is vanmorgen geweest hij wilde al niet meer starten. Alles is nagekeken, startmotor, accu, oliepijl noem maar op. Maar na hannesen aan de pook deed de auto het weer. ANWB raade mij aan om ernaar te laten kijken. Schijnt een tigra en corsa B probleem te zijn….

        Als iemand mij kan helpen dan graag….

        #18066945
        syl-astra
          Lid sinds:
          3 October 2007

          Kan ook een geval zijn van goed afstellen
          of een kapotte selector kabel en hij niet meer op de juiste stand staat

          #18066946
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            tik in de zoekmachine van dit forum, pizzapunt

            akn je een boek mee vullen, dit probleem is er bij zowel de corsa / tigra / Astra / Vectra / zafira ,et de AF** 4bakken

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.