seh start probleem(opgelost)

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) seh start probleem(opgelost)

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206989
    nl-tuning
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 July 2006

      hallo allemaal, ik heb een kadett 1.3 omgebouwd naar 2.0seh alles is daarbij aangepast kabelboom remmen alles gewoon, nu heb ik het volgende probleem, hij start wel maar valt dan weer uit als alle zuigers 1 of 2x rond zijn gegaan dan valt ie uit elke keer weer en met gas kan ik hem niet aan houden, benzine druk is er, bougies hebben we al verandert, weet iemand hier wat het zou kunnen zijn oh ja brandstof relais hebben we ook al vervangen.

      ik hoop dat iemand misschien weet wat het zou kunnen zijn,

      groeten nick

      #17401548
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        staat dat ding wel op tijd????
        en hoe is de staat van de lfr en lmm

        #17401549
        nl-tuning
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 July 2006

          @corsaboy hij is zo draaiend bij mij uit me auto gekomen, maar heeft even stil gestaan(1jaar ofzo) luchtmassameter is goed meerdere geprobeert zelfs(van seh) lijkt net als je m start dat je gelijk de sleutel weer terug draait(dat ie weer afslaat)na een bepaalt aantal toeren,:hmmz:hmmz het is erg appart.

          alle info is welkom.
          groeten nick

          #17401550
          Govers
            Lid sinds:
            11 August 2004

            benzine slangen omgedraaid misschien?

            #17401551
            nl-tuning
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 July 2006

              krijg je dan het effect dat ie effe loopt en weer uitvalt?? ik heb het vanavond al gezegt maar ik ben verder gegaan met me eigen spul en verders niks gehoort.

              ik hoor het graag.

              mvg nick

              #17401552
              corsaboy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                nee benzine slangen lijkt me niet, want dan zou die helemaal niet moeten starten aangezien er geen benzine uit de retour leiding komt..
                Maar goed doe wel een check, check dubble check. You never know!!

                #17401553
                nl-tuning
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 July 2006

                  ik ga vandaag alles effe dubbel dubbel dubbel checken want is wel vervelend zoiest kleins:hmmz:hmmz dan kunnen we een mooi testritje gaan maken:agent

                  in ieder geval bedankt voor de info, en alle info is welkom:thumbup

                  groeten nick

                  #17401554
                  StefanAscona1987
                    Lid sinds:
                    14 September 2007

                    bij moderne auto`s krijg je dit effect als je problemen hebt met je wegrij blokkering maar weet verder niet hoe dat bij de seh blokken zit volgens mij zit dat er niet op of wel?

                    #17401555
                    nl-tuning
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 July 2006

                      het probleem is opgelost, er zat een draadje verkeert, dat komt omdat er bij mij een start knop op zat, en bij hem die kabels opnieuw moest maken.
                      voor de verdere vorderingen en foto’s kunnen jullie terecht in het nl-tuning topic:D:D

                      in ieder geval allemaal bedankt voor de tips:wors

                      groeten nick

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.