Sedan bijwerken

Forumindex Forums Modellen Kadett Sedan bijwerken

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253831
    Kadettgek
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 September 2005

      Ooit in een ver verleden heb ik me hier voorgesteld,
      Samengevat: ik heb 7 jaar geleden een Kadett E sedan gekocht van mijn opa. Hij heeft deze sedan in 1990 nieuw gekocht bij de opeldealer.
      Verder heeft de auto eigenlijk altijd binnen gestaan, maar is zeker gebruikt.
      Inmiddels is het zo ver dat vooral mijn zus rond knort in dit heerlijke wagentje, maar dat ik nog wat onderhoud aan mag doen.

      Ook bij deze opel heeft de roestduivel toegeslagen en waren de dorpels en spatbordranden behoorlijk aangetast. Voor de APK had ik deze al even provisorisch gemaakt. Maar dit is maar half werk. daarom opnieuw!





      Het plamuren is waardeloos, hier had ik dan ook geen tijd meer voor.

      De dorpel was echt even lapwerk, de auto moest die zelfde dag namelijk nog terug voor een herkeuring:

      Dus nu even wat grondiger!!

      STIPTEASE!!!!



      Dit is een beetje onduidelijke foto, maar ook de binnen dorpel was wat aangetast, en ook dit is gerepareerd.


      Om een idee te geven van hoe erg de dorpel er aan toe was!


      Binnenzijde dorpel behandeld


      En weer dicht bakken.

      Ook hier had de afwerking van de lassen nog wel een heel stuk netter gekund, maar de tijdsplanning was opnieuw te krap!


      En weer alles in elkaar!

      #18087263
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        Niets anders dan Hulde, hulde en Hulde.
        Klasse van je dat je deze E nog een 2e leven geeft :thumb :thumb :thumb :thumb
        Maar hoe heb jij die antenne elektrisch werkend gekregen ??

        Ik heb deze auto, zie link hieronder (ook een Life) maar geen elektrische antenne king:

        viewtopic.php?f=106&t=140596

        Ga zo door :thumb :thumb

        Rik :D

        #18087264
        carlover
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 December 2004

          @KadAstra-EF wrote:

          Maar hoe heb jij die antenne elektrisch werkend gekregen ??

          Rik :D

          moderne radio’s hebben daar een aparte kabel voor.die zorgt ervoor dat als je de radio aanzet je antenne omhoog gaat en als je hem uit zet weer omlaag.mits je antenne electrisch is he. ;)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.