Sedan achter veren onder GTS ivm lpg.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Sedan achter veren onder GTS ivm lpg.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257316
    musti20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2012

      We rijden al zo’n anderhalfjaar in onze vectra gts bj. 2003 met lpg. De achterkant van de auto zag er altijd al laag uit i.v.m. met de gas tank in de reserve wiel. Nu we een andere velgen hebben valt het me helemaal op dat hij veelste laag aan de achterkant hangt. Ik heb ze gemeten voor en achter. Achterkant zit zo’n 3cm lager.

      Mijn vraag is kan ik de vectra c sedan veren achter ook onder mijn gts plaatsen?

      ik dacht dat de sedan versie 3 cm hoger was (als ik het niet fout heb). Zal deze dan ook zaken met de lpg tank zodat ze dan voor en achter gelijk worden of kan dit helemaal niet vanwege andere type, veiligheid, enz..?

      #18137293
      wagnas
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 May 2007

        Ik zou de veren van de Stationwagon nemen. Die auto is zwaarder dan de GTS.

        Sedan is 2cm hoger maar ook iets lichter dan een GTS, heft mekaar bijna op.

        Ik zou een setje hulpveren scoren op Marktplaats of zo. Ben je onder de 50 euro klaar. Je kan ze er met wat geduld zelf tussenzetten.:)

        #18137294
        yzf1kr
          Lid sinds:
          3 January 2005

          Goedkoopste en allerbeste optie zijn verlagingsveren van een station er onder te zetten.

          hoogte blijft bekijk of iets lager, achter wordt beter ondersteund, en wegligging gaat er flink op vooruit.

          #18137295
          jaap968
            Lid sinds:
            3 September 2009

            Is die drie centimeter hoogte verschil gemeten vanaf de grond tot wielkast of is dat de ruimte tussen bovenkant band en wielkast. Volgens mij is ruimte tussen band en wielkast altijd minder aan de achterkant. Hoeveel km heeft je vectra gereden, misschien zijn de veren wel wat slapper geworden. Ik heb eventueel nog wel een set vectra GTS veren met 70Kkm en een setje hulpveren voor de achterkant. Deze had de vorige eigenaar erop voor trekken van een caravan maar vond hem zelf te hoog staan.

            Jaap

            #18137292
            musti20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 February 2012

              @Jaap je hebt een pm

              #18137296
              jaap968
                Lid sinds:
                3 September 2009

                Ik heb je een antwoord gestuurd op je PM

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.