Security Code

Forumindex Forums Overige Op-Com Security Code

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273058
    Casa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 December 2010

      Ik kan met de opcom weinig instellen omdat er gevraagd word naar een beveiligingscode , die heb ik bij deze auto nooit bijgekregen ( 2e hands gekocht ).
      Ik weet dat sommigen deze kunnen achterhalen maar diegenen wonen een eind weg.
      Ik heb wel een paar Opel dealers in de buurt , wat is een redelijke prijs wat ze mogen vragen hiervoor ?

      #18293078
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        Ik heb het ooit opgevraagd, was € 35- Tenzij je de dealer weet te vinden waar de auto gekocht is, soms hebben ze die code nog in hun systeem staan en vaak geven ze die gewoon

        #18293079
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Als je deze sturen naar mij, zal het 6,5 + 6,5 € kosten. Het zal 2 dagen na de tijd.

          #18293080
          Casa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 December 2010

            Begrijp ik het goed dat ik de opcom naar u moet sturen en dat ik dan zonder de security code alles kan instellen ?

            #18293081
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              Nee, opcom ik heb mezelf. Ik bedoel de auto ecu.

              #18293082
              Casa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 December 2010

                Normaal had me dit niet uitgemaakt en had ik het wel op willen sturen maar ik ben mijn auto elke dag nodig.
                Volgende drempel is dat ik laatste 2 jaar veel bestellingen niet gekregen heb , dit lag altijd aan PostNL die gewoon het bestelde niet kwam bezorgen omdat het “spoorloos” was.
                Zo ook met de Opcom afgelopen week , heb alsnog opnieuw 1 opgestuurd gekregen die wel binnengekomen is.
                Dus ik stuur niet meer wat op en bestel ook niet zomaar meer wat want wil niet weer zonder materiaal zitten.
                Het is natuurlijk wel leuk dat je dit aanbied .

                #18293077
                Kadett1.2
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 May 2011

                  @Casa wrote:

                  Normaal had me dit niet uitgemaakt en had ik het wel op willen sturen maar ik ben mijn auto elke dag nodig.
                  Volgende drempel is dat ik laatste 2 jaar veel bestellingen niet gekregen heb , dit lag altijd aan PostNL die gewoon het bestelde niet kwam bezorgen omdat het “spoorloos” was.
                  Zo ook met de Opcom afgelopen week , heb alsnog opnieuw 1 opgestuurd gekregen die wel binnengekomen is.
                  Dus ik stuur niet meer wat op en bestel ook niet zomaar meer wat want wil niet weer zonder materiaal zitten.
                  Het is natuurlijk wel leuk dat je dit aanbied .

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.