sebastiaankadettcabriogsi stelt zich opnieuw voor.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik sebastiaankadettcabriogsi stelt zich opnieuw voor.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18542316
    sebastiaankadettcabriogsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2005

      Goede dag, ik ben Sebastiaan ben 38 heb me al aangemeld in 2003 of 2004 op dit forum ongeveer dagelijks actief geweest tot tot 2012

      Heb 16 jaar in Groningen en woon nu een jaartje in Warten naast Leeuwarden. Ik rij momenteel een Jaguar XF uit 2008 en een pan european 1100 ST uit 1993 en een Yamaha R1 uit 1999

      mijn eerste auto toen ik 18 was een kadett cabrio gsi. daarna nog verschillende corsa a gehad, waaronder een 2.0 seh sedan, en een corsa a tr c20ne turbo en een corsa a met een 1.7 td van een astra f er in.

       

      Recent heb ik een Opel Vivaro bus aangeschaft deze remt niet en rijdt niet en heeft geen apk, en als deze het wel doet. wil ik hem ombouwen tot camper.

      groeten van iemand die blij is dat hij eindelijk weer een opel heeft :)

      voor het ombouwen tot camper en de motor 1.9 diesel die maar 80 pk heeft zijn alle tips and tricks welcome heb een paar jaar vw diesel gereden daar ken ik de weg. maar bij opel diesel niet.

      Groeten Sebas

      #18542457
      Ed Vendel
      Beheerder
        Lid sinds:
        22 November 2018

        Welkom terug op het forum. En leuk verhaal :good:

        #18542552
        Riesje69
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2012

          Precies, welkom terug op het forum Sebastiaan.

          Mooie uitdagende klus in het vooruit heb je staan. :good:

          Succes.

          Gr. Ries.

           

          #18549614
          sebastiaankadettcabriogsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 November 2005

            van de zomer heb ik de bus remmend gemaakt (remmen gangbaar gemaakt) en de motor aan de praat gekregen door het vervangen van de brandstofpomp de distributieriem en wat sensoren. echter o de weg naar huis hield hij er na 30 minuten weer mee op.

            ik krijg hem niet uitgelezen maar ik vermoed dat het de brandstofdruk sensor is van de rail. heeft iemand hier ervaring mee wat het nog meer zou kunnen zijn, soms start hij wel soms start hij niet, en harder als 40 wil hij niet tenzij je de lmm los trekt dan heeft hij na 2000 toeren in eens wel vermogen. maar alsnog onderin bizar langzaam.

            ook vraag ik me af wat de bekende weg is om meer vermogen uit deze motoren te halen. is er bekend welke turbo er zonder al te veel aanpassingen op past zodat ik pak hem beet 200 pk kan drukken?

             

            groeten sebas.

            #18549650
            trashmetal
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2007

              Hey sebastiaan welkom terug!

              is de brandstoftoevoer wel goed? Filter al vervangen?

              200pk uit zo’n blok persen heb ik geen ervaring mee maar over de 100 krijg je hem al met een goede intercooler en wat beter loodgieterswerk.

              zelf een 1.9dti gehad rijd nu waarschijnlijk ergens in Polen.

              IMG_20230225_170926768

              #18549717
              sebastiaankadettcabriogsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 November 2005

                had jij 100pk  zonder chip? met alleen ic en loodgieterwerk?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.