Seat Ibiza stadslichtje vervangen :S

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Seat Ibiza stadslichtje vervangen :S

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212295
    Silverspeed
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 June 2009

      Hallo,

      Weet het lekker dik of topic en een verkeerde auto voor op dit forum maar aangezien er veel mensen in de monteur wereld zitten toch effe een kort vraagje :D

      Maatje van me heeft zijn stadslichtje kapot en wij hebben samen zitten kijken maar durfde er niet teveel aan te zitten. Hoe moet je dat geval los halen? Zat al een beetje te trekken en daarna geprobeerd te draaien maar voordat ik de zooi afbreek toch maar even ervaren mensen raadplegen :D

      Hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen.

      Gr. Roy

      #17524781
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Zit het niet met zo’n beugeltje vast?

        #17524782
        Silverspeed
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 June 2009

          origineel gepost door martklanderman
          Zit het niet met zo’n beugeltje vast?

          nee als ik het kapje eraf haal dan zie ik daar dus de H4 lamp zitten met een klem en daar schuin onder een zwart hulsje waar die stadslichtje in moet zitten… zie daar alleen niet van hoe het nu vast zit.. zit geen klem omheen en lijkt er gewoon ingeklikt te zitten maar draaien gaat ook stroef..blokje zelf is vierkant en zit in een rond houdertje.

          #17524783
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Trekken….en mischien beetje verdraaien.
            Is makkelijk hoor.

            #17524784
            Bartjex88
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 June 2009

              origineel gepost door Silverspeed
              Hallo,

              Weet het lekker dik of topic en een verkeerde auto voor op dit forum maar aangezien er veel mensen in de monteur wereld zitten toch effe een kort vraagje :D

              Maatje van me heeft zijn stadslichtje kapot en wij hebben samen zitten kijken maar durfde er niet teveel aan te zitten. Hoe moet je dat geval los halen? Zat al een beetje te trekken en daarna geprobeerd te draaien maar voordat ik de zooi afbreek toch maar even ervaren mensen raadplegen :D

              Hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen.

              Gr. Roy

              Bekijk het eens bij de rechterkoplamp vanuit de berstuurderstoel, 2kleine plastic pennetjes hangen ergens achter,Deze samen knijpen en dan wegtrekken

              #17524785
              Silverspeed
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 June 2009

                hmm.. maar goed dat ik niet gewoon eraan getrokken heb dus :P zei al tegen hem dat hij morgen maar terug moest komen ervoor, had al een lamp achter vervangen en kwam er bij toeval achter dat er voor ook een lampie kapot was.. zal morgen even laten weten of hij gemaakt is of niet :D

                #17524786
                Silverspeed
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 June 2009

                  heb dus gisteravond lampje vervangen, zat er gewoon vast ingedrukt dus moest gewoon wat minder voorzichtig doen :D hij had een paar maanden geleden een aanrijding gehad aan die kant en dus de hele koplamp unit moeten vervangen aan die kant. Ik had dat lampje.. nah ok de houder eruit gehaald en schoot keihard in de lach :P bleek dus dat ze de H4 lamp wel vervangen hadden maar geen steeklampje erin gestopt te hebben dus al 2 maanden zonder dat lampje rondgereden :D

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.