schurens geluid bij remmen en draaien

Forumindex Forums Modellen Corsa schurens geluid bij remmen en draaien

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218000
    zorro1966
      Lid sinds:
      27 February 2010

      Hallo,Wij hebben vorig jaar juni een corsa 1.4 gekocht.
      Als ik met m’n stuur naar rechts draai dan kraakt en piept het er over heen en als je buiten staat dan hoor je niks heeft iemand een idee wat dat kan zijn en onze remmen schrapen ook kan daar het euvel misschien vandaan komen want als het in het stuur huis zit lijkt mij dat hij het aan beide kanten doet met sturen het gaat om een opel corsa 1.4 08-2007.
      groetjes Gera

      #17621973
      robert_corsa
        Lid sinds:
        16 May 2009

        grote kans dat je remblokjes op zijn

        succes

        #17621974
        Stornie
          Lid sinds:
          8 November 2009

          Hoi Gera,

          Het schuren van de remmen bij lage snelheden is een bekend Corsa D probleem. Ik heb zelf ook een Corsa D en die heeft daar ook last van.
          Het enige wat er aan te doen is, heb ik begrepen, is andere remblokken en remschijven monteren. Dat vond ik te duur om zomaar even te doen, dus ik rijd er zelf mee door. (Dit heb ik in het topic van Wendy net ook gepost, want ik las dat zij hetzelfde probleem heeft)
          Meld je anders aan op http://www.corsa-d-drivers.nl . Daar is dit onderwerp ook nog niet aan bod gekomen, misschien hebben we er allemaal wat aan.

          Grtz Roel.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.