Schroefset Opel Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Schroefset Opel Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277818
    Peacefullll
      Lid sinds:
      30 July 2016

      Ik ben van plan om mijn schroefset te veranderen maar ik heb hier niet echt verstand van welke merk er beter is?

      http://www.gm-tuningparts.nl/product/opel-astra-g-schroefset-fk-ak-street-3-5-deurs/&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false; <--- heb ik op het oog. iemand die me meer kan vertellen?
      Ook zou ik me opel embleem zwart wil maken dus dan heb ik het over de embleem aan de achterzijde en de embleem aan het grill dus voorzijde. Iemand enig idee waarmee ik het kan doen zonder dat het vervaagd na enig tijd?

      #18325600
      Shane_Astra_g
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2012

        Schroefset:

        Inprincipe zijn alle schroefsets wel goed. Het verschil in prijs zit het in de kwaliteit van de schroefsetjes. Budgets schroefset van rond de 200/300euro zijn op zich prima, maar de meeste zijn zo stug als ik weet niet wat. Wil je kwaliteit dan zul je moeten uitwijken naar merken als AP(+-450euro) Of zels de duurdere KW setjes.

        Ik heb zelf ervaring met verlagingsveren op standaard schokdempers, SChroefset van ta technics en Verlagingsveren met bijbehorende dempers. waarbij het laatste genoemde mijn huidige setup is. 40/30mm verlaagd met ap dempers en ik moet eerlijk bekennen, voor mij niks anders meer.

        Maar je wilt een schroefset, dan zou ik voor FK gaan. Die zijn nog goed betaalbaar en iets minder stug dan ta technics(Uiteraar afhankelijk hoelaag je het zet) Kijk ook op ebay.de. Tijd geleden zag ik hier een fk setje voor rond 200euro! en ta technics voor 180euro. Heb je meer geld uittegeven pak dan ap schroefset van rond de 450 euro. Ap is ondermerk van KW en is gewoon het betere merk!

        Embleem:

        Kijk is naar plastidip! Dit is een geweldig product dat een rubbere coating achterlaat, in diverse kleuren en kan makkelijk verwijderd worden als je het zat bent. Plastidip kun je vrijwel alles mee spuiten! Zoek maar is op youtube naar plastidip emblem of zo iets

        #18325601
        Peacefullll
          Lid sinds:
          30 July 2016

          @Shane_Astra_g wrote:

          Schroefset:

          Inprincipe zijn alle schroefsets wel goed. Het verschil in prijs zit het in de kwaliteit van de schroefsetjes. Budgets schroefset van rond de 200/300euro zijn op zich prima, maar de meeste zijn zo stug als ik weet niet wat. Wil je kwaliteit dan zul je moeten uitwijken naar merken als AP(+-450euro) Of zels de duurdere KW setjes.

          Ik heb zelf ervaring met verlagingsveren op standaard schokdempers, SChroefset van ta technics en Verlagingsveren met bijbehorende dempers. waarbij het laatste genoemde mijn huidige setup is. 40/30mm verlaagd met ap dempers en ik moet eerlijk bekennen, voor mij niks anders meer.

          Maar je wilt een schroefset, dan zou ik voor FK gaan. Die zijn nog goed betaalbaar en iets minder stug dan ta technics(Uiteraar afhankelijk hoelaag je het zet) Kijk ook op ebay.de. Tijd geleden zag ik hier een fk setje voor rond 200euro! en ta technics voor 180euro. Heb je meer geld uittegeven pak dan ap schroefset van rond de 450 euro. Ap is ondermerk van KW en is gewoon het betere merk!

          Embleem:

          Kijk is naar plastidip! Dit is een geweldig product dat een rubbere coating achterlaat, in diverse kleuren en kan makkelijk verwijderd worden als je het zat bent. Plastidip kun je vrijwel alles mee spuiten! Zoek maar is op youtube naar plastidip emblem of zo iets

          Heb je een website voor me waar je ze kan bestellen de AP schroefset? En over plastidip heb ik wel is gehoord zal een busje bestellen.

          Trouwens ben ook van plan om me velgen te veranderen maar ik heb zelf 4gaats velgen. En wanneer ik opzoek ben kom ik alleen 5 gaats velgen tegen. Wil dat zeggen dat ik me achterwiel en voorwiel lagers moet vervangen?

          #18325602
          Shane_Astra_g
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2012

            O.a. op ebay.nl

            http://www.ebay.nl/itm/AP-Gewindefahrwerk-Coilover-Tieferlegung-GF60-039-OPEL-Astra-G-30-65-20-50-/142065204132?hash=item2113befba4:g:2U0AAOSwD0lUfxRH&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false;

            Of gewoon nl websites. Op google astra ap schroefset intypen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.