Schrikmomenten in het verkeer

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Schrikmomenten in het verkeer

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18016541
    Gerrit78
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 December 2010

      Net een uurtje geleden op een provinciale 80km weg, rijd er in 1 keer een knul van een jaar of 10 op de fiets zonder verlichting en donkere kleding aan op de rijbaan. Schrok me helemaal de pleuris.
      Valt me trouwens wel op hoeveel kinderen er rond fietsen zonder verlichting :hmmz

      #18016542
      kimmiej666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 March 2008

        Ondertussen tot 2 x keer toe al bijna een achterop gehad op A2 richting Eindhoven..
        ‘ S morgens wilt het nog weleens gebeuren dat ze bij Weert ineens van 120 naar 0 gaan..
        Enige nadeel ik schrik en wordt pissed, dus bestuurder achter me krijgt dat altijd een hele scheldkannonade met gebaren..

        Laatst op A2 bij Leende wilde er een invoegen, ruimte achter ons en moest toch per se voor ons invoegen, invoegstrook al ten einde en zo me zij insturen terwijl we niet naar links konden… Die heb ik ook ff een flinke dreiging gegeven dat ie anders maar ff naar de kant moest komen.. Daarna wist ie niet hoe snel die weg moest zien te komen bij ons!
        (Kom echt niet aan me wagen :-) )

        En begin van het jaar op de Kennedylaan om links af te gaan de ring op richting A2 te gaan.. Zaten al links en zo’n kloothommel met zijn land rover wilde mn corsa een splashen omdat ie ook links wilden, mannetje toeteren en gewoon blijven rijden..
        Stonden we bij het stoplicht, stappe ze met zijn 3en!!! uit… Hoezo watjes kampers om met zijn 3en uit te stappen voor 1 jongen en meid.. :wtf
        Waren alleen onderweg naar de DA, dus mee dat ze net uitgestapt zijn komt de hond omhoog in de kofferbak.. Toen zijn ze maar weer ingestapt :D

        En over fiets sores beginnen we maar niet.. Iedere fiets die ik heb gehad ben ik wel mee aangereden… Vanaf me eerste fietst tot degene die ik nu heb, met allemaal wel aangereden.

        #18016543
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Zo iets had ik laatst ook nog, kwam een brommer van rechts van een VERHOOGING 15km gebied af.
          Natuurlijk heb IK voorrang maar dat snapte die kerel helaas niet en was maar gebarentaal aan maken dat ik moest stoppen :sleeping Ik stop draai raampje open hoefde eigenlijk niet open want ik verstond hem zo ook wel die schreeuwerd.. :jerry
          Ik zeg ten 1ste je moet je bek houden, ten 2e jullie ( brommers/fietsers) denken dat jullie overal voorrang hebben en overal schijt aan hebben aan het verkeer.
          Ondertussen was ik al uitgestapt, ik was kookend hoe die tegen me te keer ging..
          Vervolgens kreeg ik me toch niet een preek van hem dat ik als snotaapje achter het stuur zit, dat ik niet kan rijden, dat ik niet de regels ken, en dat ik maar moest uitstappen dat ik vervolgens klappen van hem kreeg :jerry
          Ik zeg luister dik aapje ( 1.90/2metergroot ) ik ben toch uit de auto dus wat wil je nou stap van je klommel af??? maar ondertussen had ik al de stuurknuppel al in me hand.
          Hij stapt op me af en ik geef hem toch een klap met die knuppel joh.. Zegt die kap vind het goedzo :wtf
          Ben hem nooit meer tegen gekomen terwijl het 100meter van me woning is gebeurt.

          Zo heb ik ook een keer een pizzabrommer na gezeten en klem gereden en ook stuurknuppel los gelaten op het pizzakoffertje.
          Kwam ook, scheurde met hoogde snelheid voor me door, terwijl HIJ moest stoppen en toch vervolgens stopte hij om mij uit te schelde dat ik moest uit kijken en dat hij voorrang had.. Ik vroeg nog kom eens hier jij, en toen reed die er van door, en met gas geven schreeuwde die nog ik krijg je wel nog.
          Dan maar de turbo inschakelen :jerry

          #18016544
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            Afgelopen week. Rijd op de N325 vanuit Arnhem richting Westervoort.
            Ten hoogte van de afslag westervoort duiven. (voor de kenners de baan zonder stoplichten)
            Daar voor zit een texaco tank station. Het gebeurt daar meerdere keren dan mensen te laat door hebben dat ze die afslag moeten hebben.
            Of expres daar zich er tussen drukken.
            Waardoor het daar vaak is dat de boel vol in de ankers moet, en dat geeft een ketting effect naar achter.
            Ik rijd rustig op de rechter baan naar die afslag toe, met redelijk afstand naar mijn voorligger ivm wat ik net zij.
            Schiet er zon blonde k*t met een 106 in het gat wat ik aan hield. :fy1 En ja hoor net op het moment dat ze er in schiet gaat alles vol in de remmen.

            Op dat moment was ik blij met abs, waardoor ik kon uitwijken, en dat ik nog net de afrit van het tankstation op kon.
            Gebeurde het 10 meter later kon ik nergens naar toe.

            #18016545
            FnF_racer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 October 2004

              had vandaag ook zo’n situatie.

              was op de A28 bij Zwolle.
              was de afslag Zwolle Centrum opgereden, maar daar zit ook de oprit.
              was te vroeg afgeslagen (moest Noord hebben), dus ging recht door.
              op het moment dat ik de snelweg weer oprij, zit ik achter een Ford station.
              gaat rechtsaf richting de oprit. ik had even niet door dat er geen afrit aanzat, dus reed door.

              komt hij opeens weer naar links toe zetten, terwijl ik ernaast rijd.
              ik had de ruimte. had het niet eens gekeken op dat moment, maar dat had ik gelukkig daarvoor de hele tijd al gezien.

              had er alleen 3 teamgenoten inzitten van voetballen…. :jerry :vertag

              zulke situaties zie ik alleen wel vaker in Zwolle.
              of dat mensen blindelings van de buitenste naar de buitenste gaan….
              is al eens gebeurt toen we in collogne naar een wedstrijd reden….. :|

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.