Schokbrekers

Forumindex Forums Modellen Astra Schokbrekers

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223309
    Kadettgek
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 September 2005

      Ik kreeg een Opel Astra station 1.6 8klepper uit 1997 aangeboden, een leuke auto maar de schokdempers waren een beetje versleten.

      Nu heb ik net onder mijn kadett 1.4 uit 1990 nieuwe schokbrekers gezet. als ik de astra zou kopen wil ik kijken of ik de schokbrekers kan omwisselen.

      weet iemand of dit zomaar kan? of zijn dit hele andere schokbrekers?

      #17697299
      Famempeters
        Lid sinds:
        8 March 2008

        waar om zo moeilijk als het een leuke Astra is koop 2 nieuwe achter schokbrekers zie internet ben je ook mischien €75-€100 voor kwijt en ben je klaar.zie http://www.hbase.nl

        voor zullen ze toch ook niet rot zijn ???
        deze kosten beduidend meer .

        maar is een beetje afhankelijk van de prijs voor de Astra

        let op de e Kadett schokdempers hebben totaal ander nrs en de slag van de achterdempers is anders mede de onderste bevstiging van de station car is anders .

        bert

        #17697300
        Kadettgek
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 September 2005

          Van de achterschokbrekers had ik eigenlijk wel verwacht dat deze totaal anders zouden zijn, vanwege de niveauregeling.

          Maar de voordempers zouden misschien wel het zelfde kunnen zijn.
          Ik kwam op dit idee omdat onder de kadett net nieuwe monroe dempers zitten en onder de astra nog de originele.
          Als ik de kadett zou verkopen heb ik het liefste de beste schokdempers onder de astra zitten.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.