Scheurtjes in deurstijl aanhechting deurvanger.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Scheurtjes in deurstijl aanhechting deurvanger.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259846
    Skeezer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2013

      Hallo allen,

      Ik had last van een vervelende knak bij het openen van het bestuurders portier. Hierop heb ik de deurvanger vervangen en het geknak was weg. Opgelost dacht ik, maar toen ik nog eens goed keek naar het openen en sluiten van het portier zag ik dat rechts naast de bevestiging van de deurvanger in de deurstijl wat scheurtjes beginnen te ontstaan. bij het bewegen van de deurvanger zie ik ook het metaal van de deurstijl wat meebewegen.

      Hebben jullie dit ook wel eens gezien, is dit een “normale” kwaal oid van de opel (c1 2004). Zijn er oplossingen die voorkomen dat het verder uitscheurt?

      Mark.

      #18165773
      usbstick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2012

        bij de vectra b is het een bekend verhaal,maar bij een c.. geen idee :hmmz

        #18165774
        Skeezer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2013

          Ja, dat klopt idd heb hiervoor een vectra b station gehad en deze had bij de achterportieren waar het slot in valt iets dergelijks. Hiervan had ik begrepen dat het een constructie fout was.

          #18165775
          black vec
            Lid sinds:
            5 August 2013

            Mijn opel astra G uit 99 had er destijds ook last van.

            #18165776
            Skeezer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2013

              Ik heb het stangetje maar wat extra gesmeerd, dan trekt die niet zo aan het plaatwerk, verder niemand die dit ook heeft gezien bij een vectra c1?

              Mark

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.