scherm op achterklep

Forumindex Forums Modellen Insignia scherm op achterklep

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246527
    doornob
      Lid sinds:
      20 January 2012

      Ik heb een Opel Insignia gekocht van een jaar oud. Ik zag in de gebruikershandleiding dat voor het geheel afdekken van de bagageruimte er een scherm op de achterklep gemonteerd kan worden. Zit dit scherm er standaard bij? Zo ja, dan wil ik de dealer gaan vragen dit na te leveren, bij mij is dit scherm namelijk niet geleverd. Ik hoor het graag.

      #17991789
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Op http://www.opel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; kun je je eigen auto samenstellen. Ik denk dat je daar je antwoord wel kan vinden. Je heb namelijk keuze uit 5 uitrustingsniveaus. Kijk wat voor uitrusting jij heb en kijk dan op de site of dat er dan standaard op zit.
        Ik hoop dat je er wat mee kan

        #17991790
        doornob
          Lid sinds:
          20 January 2012

          @Helmer opelfan wrote:

          Op http://www.opel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; kun je je eigen auto samenstellen. Ik denk dat je daar je antwoord wel kan vinden. Je heb namelijk keuze uit 5 uitrustingsniveaus. Kijk wat voor uitrusting jij heb en kijk dan op de site of dat er dan standaard op zit.
          Ik hoop dat je er wat mee kan

          Bedankt voor de reactie. Ik had dit al gecheckt en ook gekeken in de 2010 brochure die ik heb liggen. Ik vermoed dat dit scherm onderdeel uitmaakt van een standaard uitrusting, maar niet noemenswaardig is in de configuratie. Volgens de gebruikershandleiding is het een halfscherm dat op het raam van de achterklep wordt gemonteerd, om inkijk in de laadruimte te voorkomen.

          Ik zou graag willen weten of de Insignia eigenaren hier in het bezit zijn van dit scherm, voordat ik contact opneem met de dealer.

          #17991791
          opel.sergio
            Lid sinds:
            19 December 2011

            dat klopt, die zit er bij mij ook op. Standaard

            #17991792
            KK96
              Lid sinds:
              20 December 2011

              Ik heb ‘m ook!

              #17991793
              opel-limbo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2007

                Als het een ST betreft dan hoort dit scherm er gewoon bij te zitten. Dus effe je dealert vragen hoe en wat.

                Greets Roel

                #17991794
                doornob
                  Lid sinds:
                  20 January 2012

                  @opel-limbo wrote:

                  Als het een ST betreft dan hoort dit scherm er gewoon bij te zitten. Dus effe je dealert vragen hoe en wat.

                  Greets Roel

                  Bedankt voor de reacties, ik ga mijn dealer benaderen met het verzoek om dit scherm na te leveren. Ben benieuwd!

                  #17991795
                  Melgi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 July 2011

                    Doornob, dit scherm zit er standaard bij. Heb je toevallig gekeken of het niet onder je laadvloer ligt in de dubbele bodem? Daar kun je namelijk nogal wat dingen ongezien kwijt, o.a. het afdichtscherm van je achterklep.

                    #17991796
                    doornob
                      Lid sinds:
                      20 January 2012

                      @Melgi wrote:

                      Doornob, dit scherm zit er standaard bij. Heb je toevallig gekeken of het niet onder je laadvloer ligt in de dubbele bodem? Daar kun je namelijk nogal wat dingen ongezien kwijt, o.a. het afdichtscherm van je achterklep.

                      Bedankt voor de tip, maar helaas ook niet in de dubbele bodem. Heb alles dubbel gecheckt!

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.