Schema Elektrische ramen stekkerbezetting (comfort functie)

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Schema Elektrische ramen stekkerbezetting (comfort functie)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209926
    Aapje
      Lid sinds:
      1 January 2009

      Wie o wie kan mij helpen, ik heb een elektrische ramen setje voor een 3-deurs astra.

      Nu zijn de schakelaars vrij eenvoudig te ontcijferen want ik kan de kleuren daarvan goed opzoeken in het schema.

      Alleen de hoofd-motor blijft nu over, deze heeft een zwarte/schakelunit eraan zitten. En daar heb ik even een foto van gemaakt, zie naar onderen…

      Ik heb voor deze stekker aansluiting geen schema/stekkerbezetting. (Ook geen stekker dus).

      Er zijn dus geen kabelboom voorbereidingen e.d. in mijn auto aanwezig. Dit is opzicht geen probleem, als ik maar weet hoe ik deze moet aansturen/aansluiten.

      Kortom, wie o wie is zo lief om mij verder te helpen met de juiste kleuren voor deze stekker!?

      Even ’t bovenstaande in tekstvorm:

      [1] [2] [3]
      x
      [4] [5] [6]

      Wellicht dat iemand een foto kan maken van zijn stekker?

      #17484082
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        heb je een type van voor 95 of erna? dus met comfort functie aan beide zeide of enkel bestuurderskant? oftewel aan bijrijders kant maar 2 kabelaansluitingen op je motortje ipv 5?

        tot 95:
        bestuurderskant 4 draden namelijk bruin blauwrood grijsgroen en zwart.
        bijrijderskant 2 draden namelijk blauwrood en grijsgroen

        na 95:
        bestuurderskant 4 draden namelijk bruin blauwrood grijsgroen en roodgeel
        bijrijderskant 4 draden namelijk bruin blauwrood grijsgroen roodgeel

        groeten Twan

        #17484083
        IMpY
          Lid sinds:
          18 July 2005

          of u2u me je mail adres eventjes dan scan ik ze een keer voor je in.
          heb je het comlete elektrische schema.

          groeten Twan

          #17484084
          Aapje
            Lid sinds:
            1 January 2009

            Heb geen rood/gele kabels erbij zitten op de schakelaars. Ik gok op de voor 94-ers

            De motor van de bijrijders kant heeft 2 aansluitingen, maar de schakelaar weer meer.

            Opzich lukt het elektrische schema wel, dit heb ik zelf gevonden in m’n vraagbaak/astra boekie. Maar de stekkerbezetting van deze hoofdmotor aan de bestuurderskant mis ik.

            Ik weet dus niet hoe ik deze stuur-print moet aansluiten. Kortom, ik moet de draadkleuren van de stekker weten op de foto :)

            #17484085
            Aapje
              Lid sinds:
              1 January 2009

              En gelukt!

              Ter archief voor de zoekers onderons:

              [1] [2] [3]
              x
              [4] [5] [6]

              x = pinnetje
              1 = Bruin (massa)
              2 = leeg
              3 = leeg
              4 = blauwrood
              5 = grijsgroen
              6 = zwart (contact stroom)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.