schakelwegverkortings probleem c20let

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) schakelwegverkortings probleem c20let

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209799
    opel4ever
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Hallo,

      Ik heb een m-tech schakelwegverkorting, en krijg deze niet goed afgesteld.

      Nu hebben we alles al geprobeerd, en denken nu dat het stangetje zelf niet goed is, die de pookstang met de schakeling op de bak verbind.

      Kan het zo zijn dat die ook ingekort moet worden om zo een kortere zijdeslag te creeeren, want hij lijkt erop dat we zijdelings tijd te kort komen.

      Wanneer we afstellen, krijgen we hem wel in de achteruit en 1234

      wanneer we meer naar de 5 en 6 afstellen krijgen we hem niet meer in de achteruit.

      Nu had ik van maat gehoord dat er dus ook verkorte stangetjes geleverd worden bij schakelwegverkorting, maar weet niet of dat ook bij de m-tech moet zijn.

      Iemand een idee of ik het goed doe of helemaal fout doe :(

      #17482122
      folkyc20xe
        Lid sinds:
        13 February 2005

        neem ff contact op met mtech hierover, je hebt t by hun gekocht neem ik aan?
        Het eerste wat zy gaan vragen: zit er geen ruimte op het schakelmechanisme?

        #17482123
        opel4ever
          Lid sinds:
          5 July 2004

          ja snap ik maar ze zijn vandaag gesloten, en wilde het vanavond oplossen.

          Maar nee er zit geen ruimte meer op

          #17482124
          robbyrood
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2006
            #17482125
            opel4ever
              Lid sinds:
              5 July 2004

              origineel gepost door robbyrood
              http://www.gema-motorsport.de/Joomla/

              Nou das wel een hele makkelijke oplossing :P

              Nee het is al gemaakt, er bleek een dubbele moer op te zitten, en die kwam tegen schakeling aan. Nu werkt hij perfect!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.