Schakelaar van de verstralers

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Schakelaar van de verstralers

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258082
    fronterarider
      Lid sinds:
      25 May 2013

      Hallo, ik ben nieuw hier en kan geen topic vinden met deze vraag.
      Ik heb vandaag een Opel Frontera 3.2 V6 2000 edition gekocht. En het bouwjaar is ook nog eens 2000. Een automaat voor het geval dat belangrijk is
      Ok ik aan de gang met alles ontdekken van de auto, maar ik kan verdorrie de schakelaar voor de verstralers gewoon niet vinden. Ze zitten er standaard op enzo. Heb de standaard verlichtings schakelaars gevonden, en die van de mistlichten voor en achter, maar waar zit nou die verstraler schakelaar? De lichtschakelaars zitten dus links van het stuur. Rechts zitten de schakelaars voor winterprogramma drive, sportief drive en permanent 4w drive enzo, maar een schakelaar voor die verstralers ho maar..draden zijn aangesloten op die lampen enzo, dus moet er toch ergens eens schakelaar zijn? Wie kan mij daarbij helpen? Het is mischien stom dat ik het niet kan vinden hoor, maar ja ge kunt niet alles weten he.. Dus please help me uit de brand!!! Bij voorbaat dank. :thumb

      #18146704
      beurjean
        Lid sinds:
        19 July 2011

        Gaan deze niet standaard mee aan met je lichtschakelaar?

        #18146705
        fronterarider
          Lid sinds:
          25 May 2013

          @beurjean, bedankt voor je reactie, maar dat lijkt me niet. Dan zou je dus de hele dag met die verstralers rond rijden. Het zijn dus die verstralers die midden in de bullbar zijn bevestigd. Dit zijn echt hele sterke lampen en je verblind daar dus echt anderen mee. Die zijn bedoeld voor terrein rijden in een donker gebied of in de late uurtjes..Hehehehehe.

          #18146706
          beurjean
            Lid sinds:
            19 July 2011

            Dan gaan ze met grootlicht mee

            #18146707
            fronterarider
              Lid sinds:
              25 May 2013

              @beurjean, bedankt voor de reactie maar dat doen ze dus niet. Ze gaan niet tegelijk met het groot licht mee. Dus lijkt het me dat er een schakelaar voor is. Maar nogmaals bedankt voor het antwoorden.

              #18146708
              beurjean
                Lid sinds:
                19 July 2011

                En toch hoort hij met het grootlicht mee te gaan zie link.

                zwarte pijl is je grootlicht waarover de verstraler is geplaatst.

                De verstralers zijn apart gezekerd met een 15a zekering. Misschien moet je deze even nakijken of de lampen zelf.

                #18146709
                fronterarider
                  Lid sinds:
                  25 May 2013

                  Dank je wel Beurjean, inderdaad bleken ze met het grootlicht mee te gaan. Gek eigenlijk, maar het zij zo. Je had dus gelijk…nogmaals bedankt. :thumbup

                  #18146710
                  beurjean
                    Lid sinds:
                    19 July 2011

                    :thumbup Top dat het werkt. Als er weer wat is horen we het wel!

                    #18146711
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Verstralers gaan Samen met Grootlicht

                      Breedstralers / Mistlichten gaan Via een schakelaar…

                      Zo hoort het te gaan inderdaad..

                      Willem

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.