Schade! tips ivm verzekering.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Schade! tips ivm verzekering.

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222728
    CorsaB5drsX14XE
      Lid sinds:
      24 January 2010

      Goedenavond allen,

      Helaas vanochtend 1 of andere %^$# met een C4 Picasso me Corsa in gejaagd terwijl ik voor het stoplicht stond.

      Leasehok uiteraard (who cares), dit gaat lopen via ING Car Lease.

      Samen formulier ingevuld, mijn verzekeraar, en ING ingelicht.

      Wie heeft er onlangs zoiets meegemaakt, of is er handig mee, ik wil gewoon simpel gezegd het maximale eruit halen want t is alweer lekker kut genoeg, had net de achterkant laten fiksen!!

      Schade betreft:
      Achterklep, kleine deuk (lak weg), krasdeukcombi, vouw, dit alles aan de rechterzijde.
      Sleepoogkapje gaat niet meer passen, want de bumper is onderaan gescheurd waar die in moet haken (achteraan)
      (Type 2000 bumper)
      Binnenpaneel in de kofferruimte stukkie naar binnen gevouwen.
      Uitlaat klinkt niet friske’s. (ver&%#3 uitlaat van 359,- einddemper alleen al… (is wel de std prijs maar toch:jerry))

      Er komt een taxateur van ING.

      Alvast bedankt, groetn’

      #17690713
      boyanka
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2005

        :thumbdown niet accord gaan met het schade bedrag, zeg gewoon dat je een zelfde auto in net zo’n staat terug moet hebben dus dat er heel wat geld bij moet. lukt dit niet laat je de auto alsnog taxeren voor een bedrag zoals hij eruit zag. tevens klaag even over nekklachten (daar worden ze bang van) en zeg dat je een afspraak heb gemaakt bij de huisarts.

        #17690714
        sebastiaankadettcabriogsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 November 2005

          sorry maar stel hij wordt niet total los verklaard dan kan je hem gewoon dus laten maken,

          advies zoals klagen over nek klachten vind ik heeel pauperig, alsof je een echte steun trekker bent!

          gewoon hopen dat hij niet total los verklaard word, en dus gemaakt kan worden op kosten van de tegenpartij.

          wat je had moeten doen, bij veel aanpassingen en mods die standaard niet op de auto zitten zoals andere bumpers uitlaat enz.. is de auto taxeren, maar daar is het nu een beetje laat voor.

          #17690715
          CorsaB5drsX14XE
            Lid sinds:
            24 January 2010

            Ja maar het is geen rijdende attractie dus er zit niet voor paar duizend aan tupperware of overspuiterij aan.
            Meer powerbox,spruitstuk,wheelies,uitlaat mja dat is relatief nog goedkoop en voor zo’n uiterlijk jagende taxateur niets zeggend.

            Advies over nekklachten is bij mij niet gek, eind januari zeilde er al 1 naar binnen, gelukkig niet met me eigen auto, heb het nu dus 2x mogen beleven.
            Vinden je nek en rug niet echt tof.

            #17690716
            sebastiaankadettcabriogsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 November 2005

              pas maar op straks kan je je alleen nog maar verzekeren bij Rialto

              #17690717
              Stender
              Moderator
                Lid sinds:
                5 April 2009

                Sorry hoor maar denk maar niet dat je rijk wordt.

                Ik heb begin dit jaar ook schade gehad (iemand reed tegen mijn auto toen deze langs de weg stond, alles netjes via de verzekering) en ik heb er uiteindelijk een goed bedrag voor gevangen, maar daar had ik weinig meer van terugezien als ik het had laten herstellen (een kleine beetje wel, ik had wel iets kunnen regelen met de spuiter).

                Gewoon zorgen dat je iig de schade vergoedt krijgt, en zo niet, klagen. Zoek een goed schadebedrijf op om de schade te taxeren, bij mij ging dat goed en later kwam er een taxateur langs die de schade bevestigde en netjes het geld overmaakte.

                Zodra je geld hebt kun je altijd nog wat regelen met de spuiter.

                #17690718
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  :kewlpics

                  #17690719
                  Astra F Vaassen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 February 2010

                    En vooral er achteraan blijven bellen. Doe je dit niet, dan laten ze echt niks meer van zich horen. Spreek uit ervaring. Belde verzekering van tegenpartij op, gaf mijn mening over het ongeluk dat ik niet schuldig was, alles kunnen bewijzen en na een zeer lang gesprek had ik de volgende dag een heel mooi bedrag staan op men bankrekening. Ohja als je bepaalde dingen verandert hebt aan auto die nu kapot zijn, laat bonnen zien. Had zelf men angel eye koplamp naar de tiefus en heb de bon ook laten zien. Weet niet of het helpt maarja je kan het altijd proberen.

                    #17690720
                    OPC Turbo
                      Lid sinds:
                      7 June 2009

                      Loopt al te zeuren voordat er naar gekeken is…

                      Je auto moeten ze gewoon in de staat brengen zoals hij voor de aanrijding was…

                      Kunnen ze dat niet dan krijg je de dagwaarde of behoud van wrak met uitkering van een bedrag totdat het aangevuld is tot de dagwaarde…

                      (en nog ff een tip… een verzekeringsmaatschappij is echt niet gek… en een schade bedrijf ook niet…)

                      #17690721
                      sebastiaankadettcabriogsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 November 2005

                        origineel gepost door OPC Turbo
                        Loopt al te zeuren voordat er naar gekeken is…

                        Je auto moeten ze gewoon in de staat brengen zoals hij voor de aanrijding was…

                        Kunnen ze dat niet dan krijg je de dagwaarde of behoud van wrak met uitkering van een bedrag totdat het aangevuld is tot de dagwaarde…

                        (en nog ff een tip… een verzekeringsmaatschappij is echt niet gek… en een schade bedrijf ook niet…)

                        helemaal mee eens,

                        klasgenoot van me loopt stage bij de verzekerings afdeling van ING

                        ben zelf al bij verschillende maatschappijen geweest en heb daar op de fraude afdeling mogen kijken.

                        elk jaar worden er meer ray ban zonnebrillen gedeclareerd als dat er verkocht zijn. om maar wat te noemen.

                        echt waar je valt door de mant en kan je straks alleen nog verzekeren bij Rialto

                        #17690722
                        boyanka
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          8 June 2005

                          ;)mijn vrouwtje is eens aan de achterzijde aangereden en had ook geen last van haar nek. 5 dagen later wel, foto’s en de hele ratteplan van haar nek laten maken. ze had ook op gegeven dat ze niets had maar nu heeft het mij toch veel geld gekost. je kan beter opgeven dat je er last van hebt en later hun brief invullen dat het over is en je verder geen klachten meer heb.
                          Dit heeft niets te maken met oplichting maar gewoon even een zekerheid voor jezelf inbouwen.

                          #17690723
                          kevin100
                            Lid sinds:
                            23 June 2010

                            Nekklachten komen wel vaker pas een dag later heh, in de meeste gevallen gewoon een kwestie van spierpijn. Als jij op je schadeformulier hebt ingevuld dat je niet gewond bent, en je krijgt een paar dagen later toch last van je nek, kun je dit gewoon door een arts laten vaststellen. Als blijkt dat het meer is dan alleen spierpijn heb je gewoon recht op een schadevergoeding hiervoor, dan zal de verzekeringsmaatschappij echt niet moeilijk doen omdat het niet op het schadeformulier van de dag zelf stond.

                            #17690724
                            CorsaB5drsX14XE
                              Lid sinds:
                              24 January 2010

                              Verzekering heeft een brief gestuurd of er lichamelijk dingen zijn, mooi ff mee wachten met terugsturen, nu pakken ze je dus, zeg je nee, zit je er straks mee.

                              Schadebedrag is 1500,- niet totall gelukkig dankzij het herstelbedrijf dat hun best gedaan heeft!:agent

                              #17690725
                              kaneelschep
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 November 2004

                                Ff die nek in de gaten houden ja! Is wel belangrijk voor de toekomst hè..
                                En gewoon zeggen dat het nog niet over is. even langs het ziekenhuis ermee is geen luxe.
                                schadebedrag is toch mooi!

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.