schade herstellen

Forumindex Forums Modellen Astra schade herstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264973
    crossagek
      Lid sinds:
      13 January 2005

      gister ben ik in groningen aangereden door mijn voorligger , hij rolde achteruit bij de verkeerslichten tegen mij aan .

      Nu is mijn bumper beschadigd geraakt en ik was benieuwd of de schade zelf te herstellen valt of dat het echt expert-werk wordt .

      dit plekje valt mee

      dit is een minder plekje helaas :

      misschien iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel tips kan geven ;)

      #18226460
      saluma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 November 2010

        Persoonlijk vindt ik de schade meevallen.Ik zou er niets aan doen.Heb je misschien een totaalfoto van de voorzijde?

        #18226461
        schnitzel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 September 2012

          warm maken met een föhn .

          #18226462
          crossagek
            Lid sinds:
            13 January 2005

            @saluma wrote:

            Persoonlijk vindt ik de schade meevallen.Ik zou er niets aan doen.Heb je misschien een totaalfoto van de voorzijde?

            schade valt me idd erg mee , voordeel was ook dat hij er precies recht tegen aan rolde en gelukkig geen trekhaak had ;)

            dit zijn de enige plekjes , verder geen schade maar omdat ik op zoek ben naar een andere auto en deze schade toch weer wat met de waarde doet wil ik er wel wat aan doen en eventueel verzekeringsgeld in een andere auto steken ;)

            #18226463
            b07
              Lid sinds:
              24 February 2009

              ik heb het nog nooit geprobeerd maar wat schnitzel zegt lijkt me wel interessant om is te proberen met een fónh.

              bumper er af verwarmen met een fónh en, aan de binnenkant met een plat stuk duwen ,misschien duw je de deuk dan weer weg.

              dan kan je het plaatselijk spuiten ,niks afplakken op het stuk wat je spuit want dan krijg je van die sticker randen waar de tape zat,andere delen plak je natuurlijk wel af .
              plaatselijk spuiten zal je altijd wel kleur verschil zien maar, als je van dik naar dun uit nevelt en je poetst polijst het naderhand dan zal de overgang het minst zichtbaar zijn.

              ik heb wel vaker plaatselijk gespoten en, het valt me altijd op dat je met verzen lak wat er net op zit het kleur verschil wel goed ziet,het glimt allemaal wat meer maar ,na een aantal weken verandert de kleur iets waardoor het ook minder opvalt dat het plaatselijk gespoten is.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.