Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › RVS uitlaatspruitstukken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 oktober 2009 om 11:23 #17529650
sorry andre, maar ik ga toch ff offtopic..
origineel gepost door bbg_gendt
origineel gepost door mayhem
hoor haar dan:sleeping net als jou chassis aanpassing zeker?! t functioneerde wel… heel de stevigheid was uit de auto,maar das niet boeiend toch:cry
@SW: gaat nogal whaha. ik betaal 90 cent voor me sfi vervanger pakking @ de dealer.. mpech rekend er 5.50 voor:mad:dat krot op wielen van jou zullen we het niet over hebben toch :jerry
jawel… welke van mijn 2 auto’s is een krot op wielen? en
wat is er technisch niet in orde aan mijn auto’s?
zeiken is makkelijk, maar geef dan aan wat er mis mee is…t halve corsa deel incl. grotere sleutelaars als mijzelf hebben mijn corsa gezien en onder de kap de 16v ombouw gezien… er er is geen mens geweest die iets aan te merken had…
de voorbalk ligt klaar om vervangen te worden, en dan is ook de corsa weer 110% in orde..de D kadett is in perfecte staat zonder roest. staat redelijk in de lak en is voorzien van een prachtige set wielen…
dus… laat maar horen..
4 oktober 2009 om 11:42 #17529651ach mayhem, je hebt tog wel is gehoord van het woordje jaloezie ;)
4 oktober 2009 om 15:58 #17529652tijd voor een ban voor BBQ-er
word schijt ziek van dat balletje!
4 oktober 2009 om 16:35 #17529653please ontopic.
Laat die gast toch..
Maak je niet zo druk mensen.. Leven heeft meer te bieden lolDe spruitstukken van DP-Engineering zijn idd goed..
Nog meer goeie aanbieders zouden natuurlijk welkom zijn in dit topic lijkt me..Dus we hebben:
-DP-Engineering
-Andre Botter
-HG Motorsport (dus alleen niet de edelstahl versie nemen)Wie vult hem aan
4 oktober 2009 om 19:16 #17529654Maar zijn die spruitstukken allemaal niet Tig gelast dan?? Mijn Tig apparaat spetterd echt niet, dus vraag me af waar die lasspetters dan vandaan komen
4 oktober 2009 om 19:32 #17529655origineel gepost door youri_corsa_gsi
Maar zijn die spruitstukken allemaal niet Tig gelast dan?? Mijn Tig apparaat spetterd echt niet, dus vraag me af waar die lasspetters dan vandaan komenpcies ;) gelukkig weten wij wel hoe je van buiten en van binnen de stukjes kan lassen :jerry .dus mensen ….Botter is zeer goed en doet zeer prijzenswaardig werk :cool: maar je kunt ze ook bij ons brengen voor ‘t binnen en buiten lassen. …. toch ? Yourie :jerry . een kleine kanttekening hierbij dat het makkelijk is om de grotere bedrijven “te kakke”te zetten is wel makkelijk hoor :hmmz ook al zijn de stukken niet 100% neemt dat niet weg ze op deze manier in discredit te brengen de goede weg is….
5 oktober 2009 om 18:20 #17529656voor serieproductie is TIG meestal te duur…. rolletje rvs draad en een andere fles gas en dan kan het sneller en goedkoper.:( en backing-gas gebruiken ze dan zeker niet.:thumbdown
Gelukkig heb ik een vriend die de hele dag niks anders doet als rvs lassen.:cool: Die maakt voor mijn kadettje straks mooi het spruitstuk en de uitlaat.:wors
DP maakt mooie spullen, ben er wel eens wezen kijken is hier namelijk niet zo ver vandaan, maar zijn ook goed aan de prijs…:(
5 oktober 2009 om 21:19 #17529657kwaliteit kost nu eenmaal geld..
Voor nix gaat de zon op, denk ik dan maar weer.9 oktober 2009 om 16:23 #17529658zois het maar net marcel
kwaliteit kost geld en ik moet zeggen dat de after sales bij dp ook super in orde is al hebben ze het wel erg druk:P
maar je krijgt daar precies waar je voor betaald10 oktober 2009 om 17:05 #17529659daarom waren ze bij een golf 3 vr6 turbo een rvs katvervanger met een rol normale lasdraad aan elkaar aan het spetteren toen ik er was…. mocht niks kosten;). Zelf zou ik het niet doen want als iemand er een opmerking over maakt zegt de eigenaar natuurlijk niet dat hij geen geld uit wilde geven maar dat DP het gewoon zo gemaakt heeft.:thumbdown Was maar dom volk dat er op bezoek was toen;)…. De DP-staff was wel toppie trouwens!:afro
10 oktober 2009 om 20:46 #17529660Zoals ik al zei je krijgt waar je voor betaald
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.