RVS uitlaatspruitstukken

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) RVS uitlaatspruitstukken

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17529650
    mayhem
      Lid sinds:
      13 June 2006

      sorry andre, maar ik ga toch ff offtopic..

      origineel gepost door bbg_gendt

      origineel gepost door mayhem
      hoor haar dan:sleeping net als jou chassis aanpassing zeker?! t functioneerde wel… heel de stevigheid was uit de auto,maar das niet boeiend toch:cry


      @SW
      : gaat nogal whaha. ik betaal 90 cent voor me sfi vervanger pakking @ de dealer.. mpech rekend er 5.50 voor:mad:

      dat krot op wielen van jou zullen we het niet over hebben toch :jerry

      jawel… welke van mijn 2 auto’s is een krot op wielen? en
      wat is er technisch niet in orde aan mijn auto’s?
      zeiken is makkelijk, maar geef dan aan wat er mis mee is…

      t halve corsa deel incl. grotere sleutelaars als mijzelf hebben mijn corsa gezien en onder de kap de 16v ombouw gezien… er er is geen mens geweest die iets aan te merken had…
      de voorbalk ligt klaar om vervangen te worden, en dan is ook de corsa weer 110% in orde..

      de D kadett is in perfecte staat zonder roest. staat redelijk in de lak en is voorzien van een prachtige set wielen…

      dus… laat maar horen..

      #17529651
      16VCalibra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2008

        ach mayhem, je hebt tog wel is gehoord van het woordje jaloezie ;)

        #17529652
        sw16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          tijd voor een ban voor BBQ-er

          word schijt ziek van dat balletje!

          #17529653
          corsaboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            please ontopic.
            Laat die gast toch..
            Maak je niet zo druk mensen.. Leven heeft meer te bieden lol

            De spruitstukken van DP-Engineering zijn idd goed..
            Nog meer goeie aanbieders zouden natuurlijk welkom zijn in dit topic lijkt me..

            Dus we hebben:

            -DP-Engineering
            -Andre Botter
            -HG Motorsport (dus alleen niet de edelstahl versie nemen)

            Wie vult hem aan

            #17529654
            youri_corsa_gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 April 2006

              Maar zijn die spruitstukken allemaal niet Tig gelast dan?? Mijn Tig apparaat spetterd echt niet, dus vraag me af waar die lasspetters dan vandaan komen

              #17529655
              Ronaldo
                Lid sinds:
                30 June 2004

                origineel gepost door youri_corsa_gsi
                Maar zijn die spruitstukken allemaal niet Tig gelast dan?? Mijn Tig apparaat spetterd echt niet, dus vraag me af waar die lasspetters dan vandaan komen

                pcies ;) gelukkig weten wij wel hoe je van buiten en van binnen de stukjes kan lassen :jerry .dus mensen ….Botter is zeer goed en doet zeer prijzenswaardig werk :cool: maar je kunt ze ook bij ons brengen voor ’t binnen en buiten lassen. …. toch ? Yourie :jerry . een kleine kanttekening hierbij dat het makkelijk is om de grotere bedrijven “te kakke”te zetten is wel makkelijk hoor :hmmz ook al zijn de stukken niet 100% neemt dat niet weg ze op deze manier in discredit te brengen de goede weg is….

                #17529656
                giuliettaevo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 November 2006

                  voor serieproductie is TIG meestal te duur…. rolletje rvs draad en een andere fles gas en dan kan het sneller en goedkoper.:( en backing-gas gebruiken ze dan zeker niet.:thumbdown

                  Gelukkig heb ik een vriend die de hele dag niks anders doet als rvs lassen.:cool: Die maakt voor mijn kadettje straks mooi het spruitstuk en de uitlaat.:wors

                  DP maakt mooie spullen, ben er wel eens wezen kijken is hier namelijk niet zo ver vandaan, maar zijn ook goed aan de prijs…:(

                  #17529657
                  corsaboy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    kwaliteit kost nu eenmaal geld..
                    Voor nix gaat de zon op, denk ik dan maar weer.

                    #17529658
                    david verburg
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      2 July 2004

                      zois het maar net marcel
                      kwaliteit kost geld en ik moet zeggen dat de after sales bij dp ook super in orde is al hebben ze het wel erg druk:P
                      maar je krijgt daar precies waar je voor betaald

                      #17529659
                      giuliettaevo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 November 2006

                        daarom waren ze bij een golf 3 vr6 turbo een rvs katvervanger met een rol normale lasdraad aan elkaar aan het spetteren toen ik er was…. mocht niks kosten;). Zelf zou ik het niet doen want als iemand er een opmerking over maakt zegt de eigenaar natuurlijk niet dat hij geen geld uit wilde geven maar dat DP het gewoon zo gemaakt heeft.:thumbdown Was maar dom volk dat er op bezoek was toen;)…. De DP-staff was wel toppie trouwens!:afro

                        #17529660
                        david verburg
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          2 July 2004

                          Zoals ik al zei je krijgt waar je voor betaald

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.