Ruitesproeier achterklep Kadett E

Forumindex Forums Modellen Kadett Ruitesproeier achterklep Kadett E

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275247
    KadAstra-EF
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 July 2010

      Hoi Medeforummers,

      Hebben jullie enig idee hoe ik deze sproeier kan verwijderen/vastmaken ?
      In mijn geval zit deze los en ik wil geen lekkage hebben via die sproeier.
      Ik heb de bekleding aan de binnenkant al eens los gehad maar dat schoot ook niks op.
      Dus wie van jullie weet het wel ?

      Rik :)

      #18309551
      djz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 January 2010

        Volgens mij zit hij er gewoon ingedrukt ,klemt zich vast,

        #18309552
        KadAstra-EF
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2010

          Uhm, je zegt gewoon eraf trekken dus ??

          Rik :)

          #18309553
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            Volgens mij is dat wat hij zegt ja ;) Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, het betreft hier een optie die mijn Kadett niet heeft…. king:

            #18309554
            saluma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 November 2010

              Bekleding loshalen,dan zie je het sproeiertje zitten aan de binnenkant.Inknijpen en doordrukken naar buiten.Maar,ik zou voordat ik dat doe,een andere halen want het is in de jaren wel bros geworden,en kan dus stuk gaan.

              #18309555
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Hoi,

                Ik wilde jullie even laten weten dat ik er nog niet weer mee bezig ben geweest.
                Vandaar ook even dit berichtje, dat lijkt mij wel zo netjes dacht ik.
                Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen van dit onderwerp.

                Rik :)

                #18309556
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  http://copeparts.nl/nl/shop/kadett_d/sub,3/gid,54″ onclick=”window.open(this.href);return false; ergens bijna onderaan de site.. een spoeier voor een paar euro… misschien dat dat een oplossing is voor om het te vervangen inplaats van eraf te halen….

                  weet niet of het voor een E kadett het zelfde is als een D.. maarja als het past.. waarom niet…

                  #18309557
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009

                    Je kan hele mooie driekops sproeiers kopen, die heb ik er nu rondom op zitten en dat geeft echt een fantastische goeie verneveling. Kostte ook geen drol. Er loopt naast het linker scharnier een rubber doorvoerthule en daar zit het slangetje door. Hier zit ergens een verbinding met een hard plastic buisje, en daar kan je de vloeistof in elk geval ontkoppelen. Verder is de sproeier volgens mij inderdaad een ‘snap-in’ ding.

                    http://www.ebay.com/itm/2006-2007-2008-2009-2010-Hyundai-Sonata-OEM-Windshield-Washer-Nozzle-2PCS-/271213213691″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.