Ruitenwissers

Forumindex Forums Modellen Corsa Ruitenwissers

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222307
    guido-martens
      Lid sinds:
      10 June 2010

      Hallo

      Ik vraag me iets af, je ziet tegenwoordig veel auto`s rijden met van die nieuwe ruitenwissers of te wel de flexwipers.

      Ik vraag me dus af of iemand weet of deze ook beschikbaar zijn voor de corsa b? Kan hem namelijk nergens vinden!!!

      Gr Guido

      #17686185
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        Welkom op het forum! Misschien een idee om je even voor te stellen in het daarvoor bestemde topic. Natuurlijk zijn deze te vinden voor de corsa b. Bijna iedere auto shop heeft ze wel, en anders moet je even op marktplaats/ebay kijken. Er rijden er hier maar zat rond met de zo genaamde flatblades. Let alleen wel op met welk merk je neemt, niet alle merken hebben uiteraard dezelfde kwaliteit.

        #17686186
        Corsa A GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 December 2008

          Moet je gewoon universeel kopen, maar dan moet je de orginele even opmeten maar is vast wel te krijgen.

          M.v.g Evert

          #17686187
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            Ook bij de aftermarket flatblades staan nummers en maten op, dus je kunt ze zo over zetten.

            #17686188
            guido-martens
              Lid sinds:
              10 June 2010

              Was ff op marktplaats wezen kijken en kwam deze gozer tegen, toevallig iemand ervaring mee of lijkt het jullie crap :P

              #17686189
              guido-martens
                Lid sinds:
                10 June 2010

                yo handeg alsk ook ff linkje plaats :P

                Marktplaats

                #17686190
                Dennis-Corsa-B
                  Lid sinds:
                  20 May 2008

                  zijn tog gewoon tekoop ik zie er genoeg meerijden :hmmz

                  #17686191
                  Black kiwi
                    Lid sinds:
                    9 May 2010

                    Das best goedkoop..ik heb net de ruitenwissers van mijn Corsa B vervangen door Bosch Aero Spoilers. Werken erg goed, maar was wel bijna 15 euro per wisser.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.