ruitenwissermotor

Forumindex Forums Modellen Corsa ruitenwissermotor

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217630
    astevens
      Lid sinds:
      18 February 2010

      Hey hey mensen,

      sinds de kou hebben wij probs met onze ruitenwissers. Ze leiden hun eigen leven. Zijn vandaag naar Opel geweest en die zeggen dat het de ruitenwissermotor is en dat dat ons 400 euro ongeveer gaat kosten (inclusief arbeidskosten).

      Klopt het dat dit zo belachelijk duur is? En kan een ieder dit vervangen of niet? Zelf ga ik het niet eens proberen, aangezien ik echt 2 linkerhanden heb, maar we kennen wel mannetje dat aan auto’s klust en dan is het vast en zeker minder duur, toch?

      het is opel corsa uit 2007 (nieuw model)

      thanks alvast

      #17617887
      corsageak
        Lid sinds:
        28 October 2009

        dat is dan al snel kapot :|
        zou zeggen, eerst ff langs de chirurg voor een rechterhand :P (geintje)
        en dan kan je op de sloop proberen om aan zo`n motortje te komen, maar ik denk dat er nog maar heel weinig van die jonge corsa`s tevinden zijn..
        anders zit er niets anders op om een nieuwe te kopen en deze te laten monteren door een monteur of misschien een vriend van je die er handig in is :P

        suc6
        corsageak

        #17617888
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          ik zou voor een motortje op http://www.onderdelenlijn.nl kijken en dan dat er zelf of met hulp van een handige beun monteren ben je miscien € 100 kwijt .

          daar berijk je de meeste sloop bedrijven mee .

          en zelf doen het is werk ik weet niet hoe handig je zelf bent maar is gewoon goed te doen ..

          je kan ook kijken op sloop bedrijf kleingunikkenwiek is opel sloperij kijk via google voor die adres gegevens .

          ik heb bij het vorige model ook al van die dingen vervangen maar zitten de asjes meestal vast en dan repareer ik die dingen kost een stuk minder .

          bert

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.