Ruitensproeiers vloeistof

Forumindex Forums Modellen Grandland X Ruitensproeiers vloeistof

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367958
    FS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 February 2019

      Ne wagen van 40000€ en nog geen waarschuwingen lampje dat het reservoir leeg is van de ruitenvloeistof, man waar gaan we naar toe Franse bucht,

      #18367960
      RonaldGLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 August 2019

        Dat zit volgens mij op wel meer auto’s niet.  Nissan Qashqai en citroen Picasso in ieder geval ook niet. Meestal merk je het wel als hij bijna leeg is.

        #18367966
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          [quote quote=18367958]Ne wagen van 40000€ en nog geen waarschuwingen lampje dat het reservoir leeg is van de ruitenvloeistof, man waar gaan we naar toe Franse bucht,[/quote]

           

          Als dat de enige tekortkoming is dan zou ik zeggen bravo…….

           

           

          #18367970
          FS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 February 2019

            kom uit een insignia van 2009 en daar stond al meer op dan op de grandland x en maar te zwijgen over de plastiek die loskomt boven de wielen

            en het gekraak van de binnenbekleding van de deuren en het gebonk onder de wagen dit is een wagen die zeker 10000€ te veel kost voor wat je krijgt

            en dat je er over belt word je gewoon de laan uit gesteurd

            #18367971
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Dat is natuurlijk andere koek.   Dat gebonk onder de wagen had ik gisteren ook voor de eerste keer.  net of een enorm grote steen omhoog tegen de wagen sprong.  Het had geregend en ik gaf iets te veel gas waardoor de wielen spinden en dan plots dat gebonk….  raar

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.