Ruim 2 maanden input weg ?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Fouten en storingen Ruim 2 maanden input weg ?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #18327479
    HarryBarry
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2010

      Ik mis de input van ruim twee maanden, kan dat kloppen en zo ja, wordt dat nog weer aangevuld ?

      #18327489
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Dit is een test versie, volgensmij gaat de oude binnenkort weer online dus zal de input van nu ook weer verdwijnen.

        #18327493
        dappie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2008

          Hallo, wat is er nou verkeerd aan het bestaande forum, dat is toch okee, of is het tijd voor vernieuwing ?

          Vr,gr, jac.

          #18327496
          Senatorman
          Beheerder
            Lid sinds:
            7 November 2016

            Het oude forum was een erg verouderd script die aan een update toe was. Hadden we het bestaande script blijven gebruiken dan hadden we verschillende problemen gehad. Zo was er geen mogelijkheid meer voor een aanvullend verkoopdeel en was hij niet voor mobiele apparaten geschikt.
            Ook was het oude script nog slecht te beveiligen tegen bots vanuit het buitenland. Dit gebeurde met enige regelmaat. Ook dit nieuwe forum heeft er last van. Zo hebben we vandaag al 24 aanvallen vanuit Rusland kunnen blokkeren. Onze firewall heeft dan ook meteen het ip kunnen blokkeren.
            Erg prettig als we het goed kunnen beveiligen, dit is helaas erg belangrijk

            Ook het gebruiksgemak van het oude script was niet meer van deze tijd. Door de gemakkelijke werking van sociale media zoals Facebook, verwachten de bezoekers dit gebruiksgemak ook op andere sites. Is de site voor nieuwe bezoekers niet gebruiksvriendelijk en éénvoudig dan is een vervolgbezoek vrijwel uitgesloten.

            Tja, genoeg redenen om mee te gaan met de tijd.

            #18327569
            corsa14slow
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 December 2011

              Ik mis inderdaad ook een lading reacties, wel krijg ik een mailtje dat er iemand gereageerd heeft maar deze kan ik dus niet terug lezen/beantwoorden…
              mailtje was van vandaag 10:34 met de nieuwe lay-out.

              edit: dat mailtje is van een oude reactie namelijk van 12 april :P
              zie zelf meerdere mailtjes in de inbox staan allemaal oude berichten.

              edit2:
              Ik moet beter leren lezen, dit is dus nog een tussenfase van de bèta :P

              #18327729
              cruez
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 July 2006

                Idem… ik sta wel open voor vernieuwing maar zou jammer zijn dat vele data weg is…

                #18327733
                Senatorman
                Beheerder
                  Lid sinds:
                  7 November 2016
                  #18327768
                  Haasje17
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    8 September 2009

                    Heb je enig idee wanneer dat we het oude forum kunnen inzien, ik hou min of meer mijn topics bij als dagboek voor mezelf.
                    En weet eigenlijk niet precies meer waar ik ben geëindigd en wat ik eventueel misschien wel mis.

                    #18327771
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      waarschijnlijk komend weekend.

                      we willen het oude forum dan meerdere dagen online zetten ( waarschijnlijk vrijdag,zaterdag en zondag a.s

                      #18327853
                      robert1701
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 November 2005

                        De laatse 2 maanden moeten toch te importeren zijn, of gewoon de hele database van het oude forum?
                        De oude topics staan toch ook in het nieuwe forum?

                        #18327891
                        Senatorman
                        Beheerder
                          Lid sinds:
                          7 November 2016

                          Omdat we helaas de laatste 2 maanden niet mee hebben kunnen nemen naar de nieuwe website stellen we het oude forum toegankelijk voor iedereen die zijn of haar data zoals topics of privéberichten wil inzien.
                          Deze blijft t/m 30 november toegankelijk

                          #18327947
                          micvec
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 May 2015

                            Komen die straks met het nieuwe forum.definitief wel mee

                            #18327949
                            Senatorman
                            Beheerder
                              Lid sinds:
                              7 November 2016
                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.