Rubberring helemaal op van Antenne voet

Forumindex Forums Modellen Corsa Rubberring helemaal op van Antenne voet

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276689
    Rude
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 October 2013

      Ja al een hele tijd is die rubbering helemaal verrot van de antennevoet.
      Opel Corsa C Easytronic 1.2
      Ik zo’n ding besteld via ebay Engeland.
      Kwam binnen, heeft mijn 5 euro gekost, ja zit er ronddom zo’n lippie aan.
      Is met heet water niet er fatsoenlijk overheen te halen.
      Hoe moet die antennevoet los?
      Komt de verkoper met een verhaal dat er nog een andere rubbering is, waarbij het wel kan.
      Ja erg handig dat dat nu pas verteld wordt…
      Misschien kan ik het ruilen maar wat is jullie ervaring hiermee?

      #18319254
      WillemR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 August 2014

        Je moet het rubber wel echt een paar uur lang in echt heet water leggen, dan moet het toch wel lukken en kost ook wel een beetje kracht.

        Antennevoet zit vast met een moer aan de binnenkant, dus dakhemel aan de achterkant voorzichtig loshalen, achterklep open rand eraf halen, misschien kappen/bekleding bij achterste zij spijltjes eraf dan kan je het dakhemel beetje loshalen en kan je bij de moer komen.
        Wel voorzichtig met de hemel anders knikt het, je hebt dus niet veel ruimte om de moer en stekkertjes los te halen.

        #18319255
        warhamstr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 August 2009

          Heb die rubbers altijd vervangen door de voet los te halen inderdaad. (bij twee Astras, Calibra’s en twee Omega’s, Corsa nóg niet, moet binnenkort wel.) dus even hemeltje los en moer los pielen.

          #18319256
          juruca
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 January 2005

            @Rude wrote:

            Ja al een hele tijd is die rubbering helemaal verrot van de antennevoet.
            Opel Corsa C Easytronic 1.2
            Ik zo’n ding besteld via ebay Engeland.
            Kwam binnen, heeft mijn 5 euro gekost, ja zit er ronddom zo’n lippie aan.
            Is met heet water niet er fatsoenlijk overheen te halen.
            Hoe moet die antennevoet los?
            Komt de verkoper met een verhaal dat er nog een andere rubbering is, waarbij het wel kan.
            Ja erg handig dat dat nu pas verteld wordt…
            Misschien kan ik het ruilen maar wat is jullie ervaring hiermee?

            Wil je misschine de ebay link hier zetten van de juiste ring ? :D

            #18319257
            WillemR
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 August 2014

              En ik heb rubber, na heel lang heel warm gemaakt te hebben er gewoon overheen geduwd

              Rubbers komen hier vandaan. http://stores.ebay.co.uk/car-masts-uk-shop/Vauxhall-/_i.html?_fsub=8691516″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              #18319258
              Rude
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 October 2013

                Klopt Car Masts!
                Ik wist niet dat ik hier reclame voor mocht maken…

                Ik kom ook op een satellietschotel forum en dan krijg je meteen een waarschuwing als je per ongeluk reclame maakt…

                #18319259
                juruca
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 January 2005

                  @WillemR wrote:

                  En ik heb rubber, na heel lang heel warm gemaakt te hebben er gewoon overheen geduwd

                  Rubbers komen hier vandaan. http://stores.ebay.co.uk/car-masts-uk-shop/Vauxhall-/_i.html?_fsub=8691516″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  Sorry hoor maar moet je dan degene hebben met het ronde gat of die met het vierkante zeg maar :???:

                  #18319260
                  Rude
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 October 2013

                    @juruca wrote:

                    @WillemR wrote:

                    En ik heb rubber, na heel lang heel warm gemaakt te hebben er gewoon overheen geduwd

                    Rubbers komen hier vandaan. http://stores.ebay.co.uk/car-masts-uk-shop/Vauxhall-/_i.html?_fsub=8691516″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                    Sorry hoor maar moet je dan degene hebben met het ronde gat of die met het vierkante zeg maar :???:

                    Ronde, zei de verkoper later maar hij zei die dekt niet 100% en moet je ook nog met kitspul aan de gang (wat hij ook verkoopt), althans dat zegt hij…
                    Aardige kerel trouwens en heel klantvriendelijk

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.