Rubber dakraam schoonmaken

Forumindex Forums Modellen Corsa Rubber dakraam schoonmaken

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274828
    MrVinz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 October 2015

      Dag allemaal,

      Eerst nog de beste wensen voor 2016!

      Op het rubber van mijn corsa’s dakraampje zit groene meuk. Mos, alg, hoe je het ook wilt noemen. Net heb ik geprobeerd om het met een tandenborstel en warm water weg te halen maar dat ging niet zo makkelijk.

      Weet iemand een betere manier zonder dat de boel gaat lekken? Het lekt nu niet en dat wil ik graag zo houden…

      Ook las ik iets over afvoerkanaaltjes voor het water wat rondom dat rubber blijft staan. Waar moet ik die zien?

      Groeten,
      Vincent.

      #18306935
      OlafK
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 November 2013

        http://nl.hg.eu/products/show/id/2/groene_aanslag__algen_en_mos__verwijderen_en_voorkomen” onclick=”window.open(this.href);return false;
        werkt prima samen met een borstel zo uit de fles op de aanslag borstelen, na 2 dagen wel goed schoon spoelen

        #18306936
        MrVinz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 October 2015

          gister kwam ik langs groene aanslagreiniger van Kruidvat.

          https://www.kruidvat.nl/kruidvat-groene-aanslag-verwijderaar/p/113675″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          iemand daar ervaring mee? blijft t rubber wel heel van dit soort goedjes?

          #18306937
          littlebird
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2015

            Ik maak dakraam en zelfs cabrio kappen schoon met driehoekzeep. Moet je potje halen (de vaste vorm) en dan goed insmeren. Laat maar even flink inwerken en lost alles op. Daarna goed goed afspoelen en desnoods even de auto wassen met sponsje. Krijg het er altijd helemaal uit! Heel soms 2x doen. Succes!

            Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.