Router problemen

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Router problemen

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237359
    Edvries
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 December 2004

      Hoi,

      Misschien hier iemand die me kan helpen…..wordt helemaal gek!! :shock:

      Ik heb eennieuwe router (tijdelijke) gekocht omdat mn oude stuk was en ik binnenkort een nieuwe wi-Fi -Router in 1 van Ziggo krijg…

      Nu verbreekt ie elke x de verbinding, dan doe ik probleemoplosser en dan schkelt ie weer in, om gek van te worden. Soms duurt het 5 minuten voor ie de verbinding met het net verbreekt en daarna weer 30 sec voor ie erafvliegt, geen pijl op te trekken!! Maar word er gek van!

      Weet iemand hier iets wat ik daar aan kan doen? Als vervent Opel forum poster begin ik nu afkick verschinnselen te vertonen omdat ik de laptop geen eens meer aanzet omdat hert me zo irriteert!

      wie weet raad.

      Het gaat om zo een sitecom 300 wireless router.

      Please Helppppppp

      Mvgr,

      Eric.

      #17875508
      Erwin1987
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2009

        al helemaal gereset dus 10 sec de rest knop ingehouden?
        dan gaat ie helemaal terug naar fabriek instellingen.

        Erwin

        #17875509
        Edvries
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 December 2004

          yep, alles al gedaan, resetten van modem, router, laptop, allemaal dik 5 minuten, niks helpt…

          #17875510
          Erwin1987
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 September 2009

            Dan weet ik het niet. Dat helpt meestal wel.

            Erwin

            #17875511
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Kocht laatst een sitecom routertje voor 40 euro. Normaal is het klik en klaar verbinden maar.

              Maar op de een ofandere manier kreeg ik maar geen draadloze verbinding.
              Denk dat de nieuwe dus…..kapot was.

              Heb nu een netgear opgehaald voor 55 euro. Klik en klaar, en goed bereik.

              #17875512
              McKaamos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 December 2009

                Ziggo? Met welk modem?
                Sommige Ziggo modems zijn namelijk heeeeeeeel erg kieskeurig met welke routers ze wel en niet samen willen werken.
                Doen ze het niet goed, dan verlies je steeds verbinding.

                En sowieso is Sitecom 9 van de 10 keer prut ;) Koop liever iets van 2 tientjes meer ofzo, mooie Netgear, Linksys/Cisco, etc.

                #17875513
                Edvries
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 December 2004

                  Klopt, ik heb juist een goedkope prut sitecom gekocht omdat die nieuwe (Ziggo modem en router in 1) binnen nu en eind Augustus wordt geleverd.. Dus wilde niet teveel uitgeven aamgeziene r binnen een maand een ander staat. Maar nu na een week ergert het me behoorlijk. Ga voor die laatste maand maar een Lynksys kopen, had ik hiervoor ook en heeft het 6 jaar goed gedaan.

                  Tips blijven welkom hoor.

                  #17875514
                  Fearless
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 January 2005

                    Koop je toch zon Netgear voor 55 bij de mediamarkt. Verkoop je die weer op marktplaats als je je nieuwe modem binnen hebt.

                    #17875515
                    Edvries
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 December 2004

                      precies, zoiets zal t worden idd.

                      #17875516
                      Cobus
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        28 February 2010

                        Het Nieuwe Ziggo modem Ubee-Wifi is een prut ding.
                        Ik heb al contact gehad met ziggo over dit modem.
                        Wifi bereik houd na 4 meter op en de bekabelde vervbinding word geknepen totdat je het wifi gedeelte uitschakled.
                        Heb het advies van Ziggo gekregen mijn oude modem weer te gebruiken.
                        De levering van de nieuwe wifi modems word volgens Ziggo een dezer dagen ook stop gezet, wegens de vele problemen.

                        Ik heb nu weer mijn oude Ubee modem staan gekoppelt aan een Sitecome WL-351 Gigabite router.
                        En alles werkt weer perfect

                        #17875517
                        Edvries
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 December 2004

                          Heb sinds gisteren een netgear staan van 28 euro !! Werkt perfect, zelfs op zolder bereik. Het lag dus echt aan die sitecom. Alles draait weer perfect.
                          Dat van die Ziggo modem wist ik niet, bedankt voor de info. Hou mooi mijn oude modem hier, maar volgens mij heb ik die in bruikleen van Ziggo…
                          We wachten het ff af! Bedankt allen in ieder geval.

                          Groet.

                          Eric.

                          #17875518
                          Cobus
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            28 February 2010

                            Klopt het modem heb je van Ziggo in bruikleen.
                            Als je het nieuwe modem toch krijgt moet je de interne wifi uitzetten, dit om je bekabelde verbinding weer optimaal te krijgen.
                            Achter het nieuwe wifi modem van Ziggo kun je dan weer je Netgear hangen.
                            Ik kreeg tevens een tip van Ziggo om het kanaal in de draadloze router op 1 te zetten.
                            Dit is het sterkste kanaal en heb je tevens beschikking tot een draadloze N (300Mbps) verbinding mits je pc of laptop dan ook een 802-11b/g/n draadloze ontvanger heeft.
                            802-11b/g = tot 54Mbps
                            802-11b/g/n = tot 300Mbps
                            Een standaard draadloze router staat meestal op kanaal 10 of 11.
                            Dus de meeste gebruikers van een draadloze routers veranderen dat niet, en hebben zo alleen maar last van elkaar (het wegvallen/wegdrukken van de Wifi verbinding)

                            Ik heb overigens ook een Sitecom 300Mbps router , maar ik heb hier geen problemen mee.
                            Heb jij toevallig nog een oude motorola modem.
                            Deze hebben bolle elco’s in het apparaat, die mogelijk ook jou klachten veroorzaken.
                            Deze zijn zelf te vervangen als je daar verstand van hebt, en je problemen zijn dan als het goed is verdwenen.
                            Wat ook een klacht is bij dit modem met bolle elco’s dat hij langer nodig heeft om in te loggen na stroom uitval of netwerk storing.

                            #17875519
                            jethro
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 February 2008

                              @Cobus wrote:

                              Het Nieuwe Ziggo modem Ubee-Wifi is een prut ding.
                              Ik heb al contact gehad met ziggo over dit modem.
                              Wifi bereik houd na 4 meter op en de bekabelde vervbinding word geknepen totdat je het wifi gedeelte uitschakled.
                              Heb het advies van Ziggo gekregen mijn oude modem weer te gebruiken.
                              De levering van de nieuwe wifi modems word volgens Ziggo een dezer dagen ook stop gezet, wegens de vele problemen.

                              Ik heb nu weer mijn oude Ubee modem staan gekoppelt aan een Sitecome WL-351 Gigabite router.
                              En alles werkt weer perfect

                              Heb dus ook de nieuwe van ZIGGO, maar geen UBEE-wifi.
                              Het is de CISCO dpc/epc 3925, wifi werkt uitstekend!
                              De oude UBEE modem heb ik ook nog, de monteur nam deze niet mee.

                              #17875507
                              tijgetje57
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 July 2004

                                Neem een Cisco 4500 ofzo en stop met die goedkope rommel.

                                Maar voor jouw router, probeer de firmware eens op te waarderen.

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.