Roest op RVS pedalen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Roest op RVS pedalen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355469
    Wesly
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 November 2017

      Inmiddels veel roestaanslag op mijn RVS pedaal stukken. Is hoogstwaarschijnlijk ‘chinees’ RVS wat dus niet goed ontdaan is van vervuiling tijdens fabricage. Persoonlijk had ik dus beter gewoon voor de rubber versie kunnen gaan want roestige pedalen in een nieuwe auto staat als een vlag op een modderschuit. Buiten dit hebben rubber pedalen ook meer grip want toen mijn schoenzolen nat waren van mijn met condensvocht volgelopen vloer ben ik tijdens het remmen zelfs een keer van de rempedaal gegleden  B-)

      #18355485
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Je schrijft in een ander topic dat je lekkage had en dit een vreemd goedje was. Zelfs irritetend. Dat zou de reden kunnen zijn van roest op je rvs pendalen.

        En van je rempedaal glijden kan ook te maken hebben met de lekkage die je beschrijft.. vettig  geen water..

        #18355500
        quandor
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2017

          Ook in mijn Groteland rvs pedalen. Water / regen (ik heb een hond die 6x per week uitgelaten wordt in het bos  / op de heide) zijn ‘dagelijkse kost’ voor mijn pedalen, maar nog geen roest geconstateerd. (auto inmiddels ruim 5 maanden oud en 9600 Km op de teller)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.