Rio verde interieur gezocht!

Forumindex Forums Modellen Tigra Rio verde interieur gezocht!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17893232
    groenetijger
      Lid sinds:
      13 December 2007

      Ik zeg niet dat ze maar moeten bellen, dus dat kan ie goed zelf gezegd hebebn.
      Maargoed, ik wilde ook alleen maar liefhebbers aan een set helpen, ben slechts tussenpersoon..

      Nou jongens.. Dabok heeft nog een setje, dus er is voor iedereen nog hoop.

      #17893233
      normen1991
        Lid sinds:
        28 December 2010

        @ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum… maar goed. :D

        @ Groene tijger, nu snap ik dat het interieur verkocht is, maar het ging me alleen om het principe, dat was de reden dat ik liet merken,
        dat ik het teleur stellent vind, je maat geeft jouw de verantwoordelijk heid om het aan te bieden en te verkopen,Als hij het eens is met de
        verkoop opbrengst, en dan verkoopt je maat het toch nog zelf,..

        niet om het een of ander, maar als hij de mensen die als eerst gerageert hebben over de verkoop van de set nu een email had gestuurd, van
        ik kan het voor een hogere prijs verkopen dan jouw bod? hoog waarschijnlijk was ik er dan over heen gegaan, als de rio verde set in goeie
        goeie kwaliteit was, maar in iedergeval ik wens de koper er succes mee! en probeer het netjes te houden, ze zijn al niet in overvloed! haha :D

        #17893234
        normen1991
          Lid sinds:
          28 December 2010

          @ groene tijger, dat klopt dabok heeft ook nog een set liggen waaar ik een aantal dagen, weken geleden al om foto’s vroeg en tot op heden
          geen foto’s van gezien heb, niet dat het erg is want ik hoorde dat zijn set vale plekken had, en instap schade…! :(

          #17893235
          DeMeistah
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 December 2010

            @normen1991 wrote:

            @ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum… maar goed. :D

            Nou ik ben iemand die de grootste hekel heeft aan foto’s uploaden dus :D
            Je komt wel weer wat tegen joh, kijk eens op ebay in duitsland is ook heel veel de zwarte rio verde set geleverd, ziet er ook netjes uit

            #17893236
            normen1991
              Lid sinds:
              28 December 2010

              maaaar ik wil de bruineeeee :wub haha!

              #17893237
              DeMeistah
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 December 2010

                haha ik was pas in heerlen wezen kijken naar een setje, zou perfect zijn maar had toch echt een scheur in de wang, kosten waren ong 55 euro bij een leerbedrijfje. was hij voor de rest wel weer perfect geweest maar ben er maar niet aan begonnen

                #17893238
                dabok
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 May 2009

                  Juist, demeistah snapt mij en waarschijnlijk ook, dat als je interesse hebt, echte interesse want het hoeft niet weg hoor, dat je gewoon een prive berichtje stuurt en gewoon bij me langs komt om te kijken!!

                  Aangezien foto’s 9 van de 10 keer toch tegen vallen (hoe mooi het ook allemaal lijkt).

                  @DeMeistah wrote:

                  @normen1991 wrote:

                  @ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum… maar goed. :D

                  Nou ik ben iemand die de grootste hekel heeft aan foto’s uploaden dus :D
                  Je komt wel weer wat tegen joh, kijk eens op ebay in duitsland is ook heel veel de zwarte rio verde set geleverd, ziet er ook netjes uit

                  En vale plekken, weet niet waar je dat vandaan hebt, dat heb ik in ieder geval niet gezegd en al helemaal niemand van het forum.

                  Lichte instap schade, vanzelfsprekend, verder is mijn set in REDELIJKE staat, dus niet buiten gelegen, geen onderdelen op gelegen, het is gewoon gebruikt, niet misbruikt.

                  @normen1991 wrote:

                  @ groene tijger, dat klopt dabok heeft ook nog een set liggen waaar ik een aantal dagen, weken geleden al om foto’s vroeg en tot op heden
                  geen foto’s van gezien heb, niet dat het erg is want ik hoorde dat zijn set vale plekken had, en instap schade…! :(

                  #17893239
                  normen1991
                    Lid sinds:
                    28 December 2010

                    @ Dabok, mijn verontschuldegingen, ik bedoelde de instapschade,

                    maar ik heb jouw tijd geleden al om foto’s gevraagt en niks ontvangen op dit topic?
                    en zo maar even heen rijden gaat jammer genoeg niet om dat ik 6 dagen per week werk, ”overdag”
                    en savonds studeer ik :cry maar mijn Email is dobber_bjorn@hotmail.com zou je hier mss een aantal foto’s na toe willen mailen

                    alvast bedankt! :D

                    Groet normen!

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.