(rij)technische vraag

Forumindex Forums Modellen Omega (rij)technische vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #17468458
    yoyo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 April 2009

      Hoi Henk,

      Ik heb ooit in het verleden ook een probleem op gas gehad (mijn vorige Omega) en daar brandde regelmatig tot veel het engine check lampje op gas.
      Ging ik over op benzine dan ging deze uit, naar de dealer geweest een dag laten staan alles uitgelezen in koude en warme toestand …..niets te vinden maar wel een vette rekening want de mensen aldaar hebben toch gewerkt aan de auto. (logisch maar niet leuk want je blijft toch met dezelfde klachten zitten.)
      Terug bij de gasboer gekomen en daar kreeg deze ineens een helder moment…namelijk het kastje vervangen wat de ecu laat zien dat de injectie goed is (zeg maar injectie simulator) dat kastje zorgt er voor dat alle waarden goed uitgelezen worden en dat de ecu de juiste (nep)waarden krijgt en zodoende de motor goed laat draaien.
      Doet dit kastje het niet naar behoren dan krijgt de ecu niet de korrecte gegevens en zal deze over gaan op een noodprogramma (bonken, stooten en niet het volle vermogen kunnen leveren enz enz).
      Dit was bij mij echter in een oude situatie gas installatie (gas ring ) en niet bij een g3 inst.
      Ik kan mij echter wel voorstellen dat deze effecten ook bij een g3 installatie voor zouden kunnen komen omdat daar in feite de ecu ook gefopt moet worden want er komt immers geen benzine meer in de injectoren, maar LPG.
      Mijn advies is dus laat hier ook even naar kijken (ik weet bij god niet hoe het heet, maar dat hij iets simuleert weet ik wel) ik was voor dat kastje toen (een jaar of 5á 6geleden) € 28,00 voor kwijt en een voor mij nieuwe Omega rijker!
      succes,
      Aart

      #17468459
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Ik heb hierbij ook vermogensverlies, ik neem aan dat dit komt doordat hij constant op z’n noodprogramma loopt, ik hoop dus ook als hij dat niet meer doet m’n vermogen ook weer terug is zoals het behoort te zijn.

        M’n vrouw haalt momenteel de auto weer es op, ik kan die kerel niet meer zien, luisteren doen ze toch niet, dus het heeft ook geen zin om d’r heen te gaan.
        Ik verwacht dat binnen no-time de ellende weer terug is, ik hoop alleen dat ik het mis heb. Als het weer niet goed is dan ga ik kijken voor een ander adres.

        Eerst maar weer afwachten wat nu weer het effect is van hun reparatie.

        #17468460
        Xedrah
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Nogmaals sterkte Henk!

          Het rijden op gas is geweldig, als het allemaal naar behoren werkt….
          Wij hebben zelf twee auto’s op gas en het is echt super om altijd de auto te kunnen pakken en overal heen te rijden zonder je druk te maken om de kosten van het tanken. king:

          #17468461
          yoyo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 April 2009

            Henk , loopt de auto op benzine wel helemaal goed?
            Dwz normaal vermogen en geen brandend engine check lampje?

            Dan moet je echt eens naar een andere gasboer gaan en vragen of dat idd zo’n injectie simulator kan zijn (of hoe dat ook heten mag)

            Ik had zowiezo niet meer bij die “vertrouwde” gasboer gegaan.
            Ik rij nu zeker twintig jaar op gas en heb alleen met de eerste een gescheurde kop gehad maar die had dan ook 350000 km weg. (ascona 19n uit het jaar 1800 ofzo)

            Maar als het probleem steeds terug blijft komen moet je toch maar een doen wat ik je voorstelde .( niet geschoten altijd mis toch?)

            gr,
            Aart

            #17468462
            henk 400rr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Hoi Aart,
              Op benzine is het electrisch systeem tot 2 keer goedgekeurt door twee Opel garages, de laatste heeft dus nog ontdekt dat het distrbutieriem niet goed stond. Verder voor en na deze controles was hij op benzine steeds goed, geen gekke lampjes of iets dergelijks, nadat de riem op z’n goed plek is neergezet liep hij wel weer beter, ook op gas maar nog steeds zat er een groot gat tussen de prestaties op benzine en de prestaties op gas.
              Bovendien brande het lampje op gas binnen 1 dag opnieuw.

              De huidige stand van zaken is dat het lampje nu uitblijft, hij loopt dus ook niet meer in z’n noodprogramma), maar ergens ben ik er niet helemaal gerust op dat het nu over is of helemaal goed is.
              Er is nog een klein hikje te bespeuren en ik merk een soort trilling aan m’n gaspedaal, maar dat kan ook een onbalans in de wiellen zijn, dat soort zaken ga ik deze week even mee bezig, daarna laat ik hem nog 1 maal aan de hartbewaking zetten bij een onafhankelijk bedrijf, als die zegt dat het goed is, dan zal het allemaal dan wel eindelijk voorbij zijn.

              In ieder geval ben ik gematigd optimistisch, aangezien deze computer vlgs de gasboer “zelflerend” is moet het eerst maar eens een tijdje goed zijn, hij is al eens eerder een week goed geweest en daarna was het ook weer drama.

              “fingers crossed” :) zogezegd.

              #17468463
              yoyo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 April 2009

                Hoi Henk,

                Ik hop voor je dat je dan eindelijk eens van het gezeur afben.
                Want zeg nu eens eerlijk rijden op gas kan zoveel financieel voordeel opleveren.
                Ik zelf rijd nu al bijn 21 jaar op gas en heb daar eigenlijk nooit echte klachten mee gehad (behalve af en toe iets van kleine dingen zoals het afstellen na een keuring) want met de oude omega (a type) liep hij niet mooi als voor de keuring goedstond , dus altijd na de keuring weer terug zetten:)
                Nu heb ik een b2 en daar zit g3 in (landis) en die loopt perfect.
                Maar jij nu idd geduld en hopelijk blijft hij nu goed.

                succes,
                Aart

                #17468464
                yoyo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 April 2009

                  En?????

                  #17468465
                  henk 400rr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 June 2004

                    qua rijden op gas gaat het nog steeds redelijk goed, alleen is mijn tankaanduiding er nu mee opgehouden (de let-lampjes), het motorstoringslampje heeft nog niet gebrand.
                    Al het andere heb ik nog geen tijd voor gehad (druk). Bovendien moet de auto ook weer eens naar een ander garage ipv de gasboer voor het mechanische onderhoud.

                    #17468466
                    henk 400rr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      De brandstof aanduiding doet het weer.

                      Verder ben ik hier en daar aan ‘t informeren want er is iets wat ik niet echt kan plaatsen. De garage hier in de buurt schiet al gelijk in de stress als het woord Opel en gas in dezelfde zin zit dus daar heb ik verder ook weinig aan.

                      ‘t punt is, eenmaal op gas verder geen gekke dingen, behalve dan het hikje bij het accelereren en het idee dat het niet echt loopt zoals het lopen moet.

                      Nu wordt het wat ingewikkeld;
                      – staat de instalatie op gas rijden ingesteld dan heb ik bij koude motor als de motor dan op benzine rijd ‘t idee dat hij niet lekker loopt, eenmaalmop gas geen gekke meldingen wel ‘t idee dat er meer in zit er zijn wat punten waar de auto wat sloom aanvoelt.

                      – staat de instalatie op benzine, dan is er geen probleem met koude motor en verder zijn er geen opmerkingen over verlies trekkracht of ander zaken.

                      Ik heb me laten vertellen dat ze het verder niet kunnen meten of er verschil is, alleen als de intalatie te rijk afgestelt staat of niet is zowat het enigste wat ze kunnen zien.

                      dus ik loop wat stuk momenteel en weet het even niet.

                      1 ding is zeker; tevreden ben ik niet.

                      #17468467
                      yoyo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 April 2009

                        Voordat ik mijn huidige b2 kocht heb ik ook eerst gevraagt aan de gasboer welke types motoren er het beste op gas lopen.
                        Zijn antwoord was dat opel gestopt is met gas in de tijd van de Y-blokken omdat daar wel eens iets misging met de injectoren (die werden te heet en verbrandden daardoor werd er mij vertelt.
                        Ik zo dan na een kleine 60 á 70000 km weer op de stoep staan omdat het spul niet meer goed zo lopen werd er gezegt.
                        Mijn vraag aan hem was wat dan wel, alles behalve Y-blokken.
                        Nu is Opel echter wel weer bezig om in zee te gaan met een Italiaanse fabrikant die speciaal gaskoppen (of de zittingen) wil produceren en daar dan ook de garantie voor op zich nemen.
                        Dit omdat opel ook wel inziet (zeker nu ) dat er steeds meer mensen op gas over gaan.
                        Wel is er dan de voorwaarde dat er elk jaar een flesje tune-up die je bij de gasboer kan krijgen er in laat gooien.(kost een kleine € 10,00 en zit er binnen een paar tellen in bij die gasboer)

                        Maar ik zat aan jou te denken en zag dat jij een Y blok heb, en daar waren de problemen mee.
                        Tsjaa geen leuk nieuws natuurlijk…ik had je graag wat anders vertelt maar dat is wat hij tegen mij vertelde.

                        Dus ik weet niet of ze aan de uitlees comp bij de vod kunnen zien of je injectoren nog goed zijn.
                        Ik heb wel eerst zitten twijfelen of ik dit wel zou posten want ik vind het een rot bericht en niet echt opbeurend:mad:

                        #17468468
                        andrew2
                          Lid sinds:
                          22 September 2007

                          origineel gepost door yoyo
                          Voordat ik mijn huidige b2 kocht heb ik ook eerst gevraagt aan de gasboer welke types motoren er het beste op gas lopen.
                          Zijn antwoord was dat opel gestopt is met gas in de tijd van de Y-blokken omdat daar wel eens iets misging met de injectoren (die werden te heet en verbrandden daardoor werd er mij vertelt.
                          Ik zo dan na een kleine 60 á 70000 km weer op de stoep staan omdat het spul niet meer goed zo lopen werd er gezegt.
                          Mijn vraag aan hem was wat dan wel, alles behalve Y-blokken.
                          Nu is Opel echter wel weer bezig om in zee te gaan met een Italiaanse fabrikant die speciaal gaskoppen (of de zittingen) wil produceren en daar dan ook de garantie voor op zich nemen.
                          Dit omdat opel ook wel inziet (zeker nu ) dat er steeds meer mensen op gas over gaan.
                          Wel is er dan de voorwaarde dat er elk jaar een flesje tune-up die je bij de gasboer kan krijgen er in laat gooien.(kost een kleine € 10,00 en zit er binnen een paar tellen in bij die gasboer)

                          Maar ik zat aan jou te denken en zag dat jij een Y blok heb, en daar waren de problemen mee.
                          Tsjaa geen leuk nieuws natuurlijk…ik had je graag wat anders vertelt maar dat is wat hij tegen mij vertelde.

                          Dus ik weet niet of ze aan de uitlees comp bij de vod kunnen zien of je injectoren nog goed zijn.
                          Ik heb wel eerst zitten twijfelen of ik dit wel zou posten want ik vind het een rot bericht en niet echt opbeurend:mad:

                          Yoyo en ikzelf hebben allebij een Z-motor (Z2.2XE), dat is de opvolger van de Y2.2XE, feitelijk identieke motoren, ze hebben alleen wat aan de emissies zitten sleutelen waardoor het een euro-4 werd in plaats van euro-3. Als de Y-motoren niet goed voor gas geschikt zijn, dan zou je dat dus ook bij de Z-motor verwachten. Ik weet niet wat Yoyo’s ervaringen zijn, maar dit is mijn vijfde LPG-auto op rij en ik heb nog nimmer zo probleemloos op gas gereden, en dat al bijna 2 ton sinds de eerste eigenaar er ook al krap 1,5 ton opgezet had. Dus ik twijfel een beetje aan dat Y-verhaal in de Omega. Wat ik wel elke 25.000 km doe, is het reinigen van de gasverdeler met stappenmotor. Die gaat dan helemaal uit elkaar, goed spoelen met spitirus met speciale aandacht voor die hele kleine spleetjes onderin waardoor het LPG stroomt, schoonblazen met perslucht en de plunjer van de stappenmotor even licht met WD-40 inspuiten voordat die erin gaat :thumbup

                          Latere motoren schijnen wel minder of niet geschikt te zijn, welke precies weet ik niet, maar toen was de Omega al verleden tijd (nou ja, de productie ervan dan).

                          Er is een speciaal topic over LPG-problemen op dit forum, ik zou het probleem daar ook eens voorleggen.

                          http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=86882&page=1

                          Andrew

                          #17468469
                          henk 400rr
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            @yoyo: geeft niks dat het niet opbeurend is. Vorig jaar toen ik erover nadacht om deze op gas om te bouwen werd me verteld doorde gasboer dat het geen enkel probleem was deze op gas te bouwen, de dealer waarna ik dus na veel problemen terecht kwam vertelde me ongeveer hetzelfde verhaal.

                            Normaliter leverd ook opel wel gasinstalaties, maar met deze serie zijn ze ermee opgehouden omdat het niet goed ging en dus kwamen ze met een negatief advies om deze om te bouwen op gas.

                            De gasboer ontkent dit weer en blijft volhouden dat het een goede instalatie is.

                            maar goed… ik wind me weer op…

                            Ik zal het eens voorleggen daar wie weet komt er een helder advies waar ik verder mee kan.

                            #17468470
                            yoyo
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 April 2009

                              @Anderw ik heb het verhaal van het y blokl van de gasboer die mij adviseerde dat ik overal naar kon kijken behalve het Yblok, tja wie ben ik dan?

                              Overigens loopt mijn Omega perfect op ga en heb totaal geen problemen met deze installatie.
                              Nu moet ik ook zeggen dat ik deze omega nog maar vanaf januarie heb en in april gas erin heb laten zetten.
                              Lekker hoor € 20, 00 euro tanken ipv € 43,00 voor hetzelfde aantal km’s.
                              En daar ik tochvan plan ben om deze een lang leven te laten lijden lijkt het mij niet verkeerd om de pitjes op gas te laten pruttelen.
                              Mijn vorige Omega was een A type en heb daar zelf 13 jaar mee gereden, dit was in eerste instantie een benzine bak maar heb toen ook direct (bij dezelfde gasboer) gas in laten bouwen dus dat heb ik er goed uitgehaald.

                              Het verhaal achter het y blok en de andere types was (hang mij er niet aan op) de injectoren die schenen te gaan haperen door de hitte van het gas en aan jouw verhaal over emissie perikelen zo dat zomaar kunnen dat toch de injectoren (en misschien wel meer ) zijn verandert.


                              @Henk
                              , wind je er niet over op want dat is nergens goed voor, daar schiet je niets mee op man!
                              Oke balen doen we allemaal wel eens, maar probeer hier iets op te steken wat je kan helpen.

                              gr,
                              Aart

                              #17468471
                              sw16v
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                1 July 2004

                                oh! ik had het mis, onze vectra GTS is helemaal niet bij Visser geweest in leeuwarden, dat was de Astra. mijn foutje.

                                wat jij zegt over die hikjes/dipjes (even beetje inhouden en dan gestaagd verder gaan)…. dat ondervond ik ook met de GTS.

                                DAAR isie wel 5x voor terug geweest. ene keer heb je meer dipjes dan de andere keer. nu zit er nog 1 dipje in na de laatste keer programeren. en ja is irritant!

                                hun geven het ook telkens weer af op het ‘zelf lerende systeem’.
                                nee meneer anderen hebben nooit zulke storingen.
                                inmiddels nieuwe filters, drukken afgesteld, bougies, distributie riem, injectoren vervangen maar nog steeds het zelfde.

                                :fy1:fy1

                                #17468472
                                henk 400rr
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 June 2004

                                  Waar zitten jullie nu dan met de GTS? weer Schouten? of Visser?

                                  Zelf ben ik er nog niet meer mee bezig geweest, heb het even druk met ander dingen en een afkoelperiode leek me wel even een goed idee.

                                  #17468473
                                  sw16v
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    1 July 2004

                                    nou…. nog steeds bij adrie schouten….
                                    nouja laatste keer was nog in de garantie periode maar je wordt echt NIET netjes behandeld. Ze denken dat je gewoon 1 of andere lamme l*l bent die nergens verstand van heeft of gewoon dat je waan ideeën hebt!
                                    zelf 1 van de laatste keren zeiden ze van dat het misschien wel in het karakteristiek van de motor hoort! pfff!
                                    want ja… hun zien op hun apparatuur dat de waardes/gegevens goed zijn die bij de motor horen!

                                    maar de laatste keer dat m’n pa er mee langs is geweest is een half/driekwart jaar terug ofzo.
                                    nadeel is dat het voor ons 50min rijden is. en je krijgt geen vervangend vervoer.
                                    dus je moet eerder uit het werk, en er met 2 autos naar toe moet rijden!!

                                    m’n pa heeft het er zo een beetje bij gelaten omdat ie pisnijdig is telkens als ie daar vandaan kwam! en nee dat is niet goed voor je bloeddruk!

                                    misschien dat ik hem nog kan aansporen om binnenkort is langs te gaan bij Visser!

                                    #17468474
                                    henk 400rr
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      29 June 2004

                                      Het hele verhaal is bekend, ik maak iedere keer weer hetzelfde mee.

                                      De 1e keer dat hij stuk was geloofde hij me niet en wou me dus ook niet helpen, lachend “meneer dat kan niet” wou hij de hoorn er al op gooien.

                                      Na anderhalve maand ellende en vele discussie’s kwamen ze erachter dat door hun fout inderdaad het verhaal klopt, maar voordat ze er wat aan deden moest bij de heldeuren wegkomen. Ik heb toen dus ook anderhalve maand op benzine moeten rijden, ook is dat zo in de afgelopen 5 maanden ettelijke keren gebeurt.

                                      Lekker, nieuw dure instalatie en als d’r wat is wordt je weggewuift.

                                      voor de rest [cencuur] ik wordt alweer pissig.

                                      WRAAAAAAAH

                                      ..soo dat lucht op.. king:

                                      :D

                                      #17468475
                                      sw16v
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        1 July 2004

                                        Ja jammer dat het op deze manier moet! want rijden op gas is juist zo leuk! en goedkoop.
                                        maar op deze manier kan het niet uit. en krijg je hoop vooroordelen over het op gas rijden. terwijl het na mijn inzien aan verkeerde afstelling ligt van de ‘specialist’ op dit gebied. wat erg jammer is!

                                        daar in tegen rijdt m’n moeder in dr astra F al bijna 150.000km probleemloos op gas.
                                        op 1x lekke verdamper en vies verdeelhuis na dan. al met al nog geen 100euro aan onderdelen besteed in 5jaar!

                                        Als ik jou was henk, zou ik gewoon je verhaal doen bij een concurrent van Adrie schouten. en hopelijk kunnen hun er wel wat mee!

                                        #17468476
                                        henk 400rr
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          29 June 2004

                                          Dat gaat ook wel gebeuren, onderhand is het wel duidelijk met Schouten: Of hij kan het niet, of hij wil het niet.

                                          Aangezien er wel mensen tevreden zijn, lijkt het me zo dat het niet echt aan het type auto/motor ligt.

                                          Maar eerst even rust :thumbup en dan zal ik de zaak weer gaan bekijken.

                                          #17468477
                                          henkjan_80
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            14 December 2006

                                            Ik heb zo dit topic eens een beetje doorgelezen

                                            Een paar punten lijken me duidelijk:
                                            een y26se kan gewoon op gas
                                            Motor + benzine syteem 100%
                                            zijn er problemen met de lpg installatie dan moeten die toch op te lossen zijn

                                            Ik weet niet of je garantie hebt op de installatie of reparatie, maar als meneer Schouten prutswerk levert kun je het dan evt. niet via de bovag regelen (geschillencommissie) en naar een andere gasboer gaan? Zodat je jezelf niet extra op kosten jaagt.

                                            Ik zou er zelf ook strontziek van worden als ik voor de zoveelste keer weer terug moest.
                                            Maar zeggen ‘t is 100% en binnen een km heb je weer problemen dat lijkt nergens op.
                                            Ga je naar een ander zorg dan wel dat je klacht (met de auto) waarneembaar is.
                                            Ik maak regelmatig mee op ‘t werk dat mensen een geluidje o.i.d. aan de auto hebben en als je dan met de klant gaat rijden zeggen ze: “nu doet ie het niet”. Sorry maar als ik niets kan constateren kan ik ook niets oplossen, vandaar.

                                            Tevens zou ik een schadeclaim indienen voor het feit dat je onnodig op benzine hebt gereden, 10x terug moest, misschien nog wel vrij moest nemen etc. (waarschijnlijk wel want op zaterdag zijn ze gesloten zag ik net)

                                            Ik weet niet of je hier wat aan hebt zo kijk ik er tegenaan.

                                            #17468478
                                            henk 400rr
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              29 June 2004

                                              Goed, en weekendje rust en de stand van zaken, m’n vrouw zal morgen even bellen, gezien de stress status van het gebeuren doe ik d’r niet meer aan mee.

                                              Tot nu toe reed de auto minder slecht dan eerst met een paar puntjes zoals het hikje bij het optrekken en het rare loopje bij koude motor als de gasinstalatie ingeschakeld staat (klacht is bij volledig benzine syysteem draaien niet aanwezig) wederom niet echt goede trekkracht en echt mooi lopen doet hij niet.

                                              Sinds afgelopen woensdag rijd hij perfect en waarom?

                                              Kortsluiting in het gassysteem, hij rijd dus alleen maar op benzine. :cry

                                              Tjah erg kut en duur omdat we net een weekendje weg gingen, maar ik heb wel heerlijk kunnen genieten van een Omega die eindelijk weer eens rijd zoals hij moet rijden. :thumbup

                                              Maar ja, ik betaal ik me wel scheel aan een gasinstalatie en de bijbehorende kosten waar ik geen fluit aan heb.

                                              Ja, ik heb garantie, of ik daar wat aan heb, maar eerst moet die klaploper maar eens aan de gang met wat hij afgeleverd heeft.

                                              #17468479
                                              Xedrah
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                Tjonge jonge, hier heb ik ff geen woorden voor hoor. :cry

                                                #17468480
                                                stillekracht
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  23 May 2007

                                                  ‘T is misschien een stukje toeren voor je, maar hier in het dorp zit een garage waar zelfs mensen uit Duitsland en Frankrijk hun installatie laten monteren en onderhouden.
                                                  En het is een specialist in BMW / OPEL V6 motoren ombouwen naar gas, ‘t heeft zelfs in “Autoweek” gestaan !

                                                  Kijk anders ff op hun site Garage Rijnzicht tevens VSI Specialist.

                                                  Autoweek artikel

                                                  #17468481
                                                  henk 400rr
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    29 June 2004

                                                    :thumbup dat adres hou ik zeker even in gedachten.

                                                    Het is best wel een lekker auto zo’n Omega, eigenlijk zou je het zo laten, het rijd echt beter op benzine.
                                                    Mijn vrouw vindt dat ze het maar moeten oplossen, tenslotte garantie en is het door hun ingebouwt, dus morgen gaat hij d’r weer heen.

                                                    Ik hoorde dat de schuldvraag werd gelijk al bij ons werd gelegd, maar wederom voor de …-tigste keer, helaas. Voor het geval er gerefereert wordt naar de nieuwe mistlampen, die zijn niet aangesloten, de kabelset komt eind deze week pas. En ook al hangt de caravan er niet altijd achter, die heeft er eerder achter gezeten, ook andere aanhangers en toen was er niets aan de hand, bovendien brande de zekering woensdag er al uit voordat de caravan er weer achter gezet werd op donderdag.

                                                    Het zal me benieuwen wat er nu weer voor verhaal aan gehangen wordt over de reden van deze storing.

                                                    #17468482
                                                    stillekracht
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      23 May 2007

                                                      Mischien is het een idee om Schouten contact te laten opnemen met Rijzicht ??
                                                      Wellicht kan Schouten er iets van leren?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 66)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.