Rijbereik kunnen zien in een Corsa B.

Forumindex Forums Modellen Corsa Rijbereik kunnen zien in een Corsa B.

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255293
    Maikeltjeee
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2011

      Beste mensen,

      Ik heb een vraag en ik hoop dat mensen hierop antwoorden die hier ervaring mee hebben. Een vriend van mij heeft een Astra G. En hij kan via de computer in het midden console precies zien hoeveel die nog kan rijden km stand en meer.

      Nu is mijn vraag. Kan dit ook in mijn Corsa b? Vind dit zelf wel leuk om te hebben? Of kan ik die van een Astra eventueel ombouwen na die van een Corsa?

      Ik hoop dat iemand hiervan weet.

      Ik hoor graag van jullie.

      Mvg, Maikel

      #18105580
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Ik denk niet dat je dat voor elkaar gaat krijgen.
        Wat ik van dergelijke systemen begrijp, is dat ze vertrouwen op het motormanagement om ze te voorzien van informatie, op basis waarvan je kan uitrekenen hoeveel je verbruik is en hoe ver je nog kan.

        Je Corsa heeft die voorzieningen niet, en zal dus nooit dergelijke informatie kunnen weergeven.

        #18105581
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          is wel mogelijk om in te bouwen. Iemand van het forum heeft het in zn corsa zitten. Pest is dat goede astra displays zeldzaam zijn en duur en het schijnt een hoop soldeerwerk te zijn.

          #18105582
          corsa14slow
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 December 2011

            zitten volgens mij ook een paar sensors (olie en kvs peil) op het motorblok.. astra GSI hebben dat meestal ingebouwd.
            mogelijk is het zeker, je moet alleen een compleet motor- en binnen kabelboom maken. en het dashboard passend maken…

            #18105583
            EdGSI
              Lid sinds:
              13 August 2011

              viewtopic.php?f=23&t=90067

              viewtopic.php?f=8&t=132497

              Meestal gebruiken ze de MID van een Astra F GSI. Volgens mij hebben deze dezelfde functies als die van Astra G

              #18105584
              Maikeltjeee
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 November 2011

                Is me toch iets te veel van het goeie dus ik ga er toch maar niet aan beginnen toch bedankt mensen !!

                #18105585
                EdGSI
                  Lid sinds:
                  13 August 2011

                  Je moet er wat voor over hebben hè :vertag

                  Zo heb ik een digitale teller van een Kadett GSI in de corsa B zitten.
                  Ben ik toch al gauw een week aan bezig geweest om het netjes te krijgen :jerry

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.