Richard uit Heerhugowaard stelt zich voor.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Richard uit Heerhugowaard stelt zich voor.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206858
    greever
      Lid sinds:
      25 March 2008

      Hallo allemaal!

      Ik ben Richard en ik woon samen met mijn vriendin Heerhugowaard.
      We hebben een Opel Corsa 1.2 16v uit 1999 (met airco:cool: ) gekocht. Komende vrijdag gaat mijn vriendin hem ophalen en zij zal er het meeste in rijden. Ik hoop hier op het forum veel informatie in te winnen (en evt. te kunnen verstrekken).

      Hieronder een foto van de Corsa:

      Verder hebben we nog een Seat Leon TDI die getuned is tot ong 180pk en 400nm koppel. (grotere turbo, grotere verstuivers en aangepaste chip) Omdat dit ook een beetje mijn trots is laat ik jullie ook een foto zien:

      Ik ben benieuwd wat we met de Corsa kunnen doen om hem misschien iets sneller te maken en wat nog meer leuke mods zijn. Zelf dacht ik al aan:
      – verlagen (3 a 4 cm?)
      – 15″ velgen
      – gsi achterspoiler
      – andere radio

      Als ik meer foto’s heb dan komen ze erbij. Dit is de foto uit de advertentie.

      Ik heb gelijk al 2 vragen over de Corsa:
      – Weet iemand trouwens de kleurcode van mijn Corsa?
      – Op de foto is het logo van de uitvoering te zien op de deur. Welke uitvoering is dit?

      #17398428
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom:thumbup

        alle info die je zoekt vind je in het corsa topic,daar kan je ook al je vragen kwijt.

        succes

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Richard uit Heerhugowaard stelt zich voor.’ is gesloten voor nieuwe reacties.