rh adapters 5×110

Forumindex Forums Modellen Astra rh adapters 5×110

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231130
    mrmonkey
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 February 2006

      Heb mooie RH velgen gevonden voor mn astra

      Alleen waar kan ik die adapters vinden voor 5×112 (Steek velg) naar steek 5×110 (steek auto)

      Schuifbouten gaat niet werken ivm de hoge ET waarde van de velgen (dat hebben alle RH velgen daarom werken ze ook met adapters ;) )

      #17798119
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Kijk is op de duitse ebay daar worden ze nog wel is aangeboden.

        #17798120
        mrmonkey
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 February 2006

          oke en als ik daar nu wat vind… hoe komt dat spul dan hierheen en hoe betaal je zoiets?

          Ben echt een complete noob met ebay :angel

          #17798121
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            Daar een account aanmaken , en dan kan je er soms kopen ,maar meestal is het bieden .
            Kijken of ze wel doen versturen naar nederland zo niet kan je de verkoper een email sturen en vragen of die eventueel ook naar nederland wil versturen.

            Met bieden moet je echt wachten tot aan de laatste minuut , ga er niet eerder op bieden want dan gaan andere dat ook weer doen.
            Houd een prijs in je hoofd wat je er voor wilt betalen en met dat bedrag doe je dan die bieding, als de prijs erg laag staat kan je proberen om hem voor minder te krijgen.

            Heb wel een setje voor je gevonden is momenteel de enigste die erop staat, en ook deze verstuurd niet naar nederland.

            http://cgi.ebay.de/RH-Adapterplatten-/230572130003?pt=Rad_Reifenzubeh%C3%B6r&hash=item35af2b7ed3

            #17798122
            trubbelstar
              Lid sinds:
              3 January 2011

              bij een automatrialen zaak waar ze ook velgen en banden verkopen kan je ze per stuk kopen kosten 4,95per stuk ik heb ze zelf al een keer gekocht voor een golf.

              #17798123
              mrmonkey
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 February 2006

                [rquote=1843127&tid=140607&author=trubbelstar]bij een automatrialen zaak waar ze ook velgen en banden verkopen kan je ze per stuk kopen kosten 4,95per stuk ik heb ze zelf al een keer gekocht voor een golf.[/rquote]

                4,95 per stuk voor originele RH adapters…??

                Denk dat je in de war bent met gewone spoorverbreders

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.